Dit.wrote:Dacht ook dat ik de Frequencerz sound zat was maar dit is toch wel weer heel vet![]()
Vind alleen de melodie in de climax net wat te weinig energie bevatten. Vooral na zo'n lekkere intro
Dit.wrote:Dacht ook dat ik de Frequencerz sound zat was maar dit is toch wel weer heel vet![]()
Van mij mogen ze met deze sound nog wel door blijven produceren! Ze weten er toch elke keer net een andere draai aan te geven zodat het me keer op keer blijft boeien!wrote:Dit.wrote:Dacht ook dat ik de Frequencerz sound zat was maar dit is toch wel weer heel vet![]()
Vind alleen de melodie in de climax net wat te weinig energie bevatten. Vooral na zo'n lekkere intro
En bij de volgende Delete track weer lekker schreeuwen dat het geweldig iswrote:Echt sinds Revolution zijn hun tracks bijna 1 pot nat, en dan vooral de sounds en kicks
beetje hetzelfde als angerfist 2 jaar geleden, ze melken hun sound veel te erg uit waardoor de variatie in hun eigen tracks echt minimaal is.
Omdat de uitwerking van Delete zn tracks veel experimenteler is en imo gewaagder dan Frequencerz, en ook natuurlijk omdat Delete wat meer in mijn straatje wat smaak betreft ligtwrote:En bij de volgende Delete track weer lekker schreeuwen dat het geweldig iswrote:Echt sinds Revolution zijn hun tracks bijna 1 pot nat, en dan vooral de sounds en kicks
beetje hetzelfde als angerfist 2 jaar geleden, ze melken hun sound veel te erg uit waardoor de variatie in hun eigen tracks echt minimaal is.![]()
On-topic: superlekker nummer, idd wel wat van dezelfde sounds maar daar stoor ik me niet aan in dit geval.
eind deze/begin volgende maandwrote:Iets bekend inmiddels over release? Ik wacht op de original mix.
Helemaal mee eens!wrote:Vond deze op het begin niet zo veel aan, maar ik ben hem de afgelopen tijd toch wel gaan waarderen.
Same here. Vond de sounds eerst een herhaling van de rest, maar hij klapte er toch goed op afgelopen weekend.wrote:Helemaal mee eens!wrote:Vond deze op het begin niet zo veel aan, maar ik ben hem de afgelopen tijd toch wel gaan waarderen.
Eindelijkwrote:eind deze/begin volgende maandwrote:Iets bekend inmiddels over release? Ik wacht op de original mix.
Waar is ie danwrote:eind deze/begin volgende maandwrote:Iets bekend inmiddels over release? Ik wacht op de original mix.
Niet hierwrote:Waar is ie danwrote:eind deze/begin volgende maandwrote:Iets bekend inmiddels over release? Ik wacht op de original mix.
wrote:Niet hier...