Last edited by Pedaalemre on , edited 2 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
wrote:Wauw, dit is echt heel vet!
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Wat een gejank weer. Het is toch overduidelijk dat dit gemaakt is door een bekende naam en dat dit waarschijnlijk wel redelijk snel bekend gaat worden. Dan moet ik weer een PM sturen om dit topic te heropenen. Plus, dat topic is behoorlijk inactief. Vind het een hele vage regel.wrote:https://hardtraxx.com/nieuwe-tracks-hs/nieuw-onbekende-tracks-topic-t4624.html
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Het is gewoon een vage regel, geen hond checkt dat topic uberhaupt. Alle discussie over deze plaat is weg als ie daar wordt geplaatst.
Hele gave track, ben benieuwd wie hier achter zit 
wrote:https://hardtraxx.com/nieuwe-tracks-hs/nieuw-onbekende-tracks-topic-t4624.html
wrote:Beetje vreemd, maar wel lekker
Heerlijke tracknaam voor een experimentje
.
Voelt als Future Bass in Hardstyle, vet gedaan!
edit: ligt het aan mij of schuiven Frequencerz met hun normale platen iets meer richting mainstream? Misschien dan die Stealth Mode voor wat hardere platen?
edit: ligt het aan mij of schuiven Frequencerz met hun normale platen iets meer richting mainstream? Misschien dan die Stealth Mode voor wat hardere platen?
Last edited by Khadber on , edited 1 time in total.
-
BHardtraxxer
- 381 posts member since 2018
- last seen Jul 2020
Ik vind deze wel leuk hoor, keer iets anders.
Leuk dat ze wat nieuws proberen, maar word er nou niet echt warm of koud van.
Haha vind frequencerz op de stealth mode platen na eigenlijk gewoon volledig die mainstream kant op zijn gegaan. Best raar dat ze nog steeds vaak in de raw tenten worden geplaatst (wanneer ze niet op de mainstage staan).wrote:Heerlijke tracknaam voor een experimentje.
P.S. Vind het eigenlijk n beetje een mislukte opvolger van A Muse
-
FHardtraxxer
- 439 posts member since 2012
- last seen Sep 2018
wrote:
Dit inderdaad, hoop dat deze stijlen wat vaker gecombineerd worden want ik vind dit dus echt een heerlijke track
Mooie opbouw (wel een beetje lang, 2 minuten), fijne sounds. Tot de kick er in komt. Vind hem er totaal niet bij passen. Met een normale kick had ik dit een veel mooier stukje muziek gevonden. Hoop wel dat er nog een tweede climax komt met een iets kortere break er voor, want een stukje muziek dat ~80% uit break bestaat kan erg mooi zijn voor thuis, maar zit ik op een feest niet perse op te wachten.
Yes, laten we nu maar hardstyle zonder kick maken 
Heel erg vet gedaan dit, toffe vibe vooral 
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 3 hours ago
Ik vind dit echt niet fijn klinken.