Hahaha ik hoor het nu ja, was me echt totaal niet opgevallen! Ik had ff dat 'oh ja die' momentje te pakken haha!wrote:vind hem wel fijn, maar niet zo oh zo speciaal zoals iedereen..
vocalen komen uit fusion the next leven anthem toch?
niet dat dat het minder maakt, maar wel zo'n 'oh ja die' momentje ;p
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
Frequencerz - Revolution (FUSION121)
- Label
- Fusion Records
- Catalogue number
- FUSION121
- 01Revolution (Original Edit)
- 02Revolution (Original Mix)
Zoooo wat een plaat, deze gaat zoiezo mee.
Kippenvel over mijn hele lichaam. Briljante sfeer zit er in deze track, ga speciaal voor deze track vanavond naar de Freqz!
-
S
Briljant, geniaal, noem maar hoe je het wilt noemen. Deze plaat is de fucking bom 
EDIT: Mijn oom op facebook:

wrote:Ik heb ff geluisterd maar zou niet weten waarom je er naar luistert groetjes.
die 2e climax
..hele dikke plaat en verweg de beste van frequencerz solo.
Ik liet mijn oom Radical Redemption- Brutal horen.wrote:Briljant, geniaal, noem maar hoe je het wilt noemen. Deze plaat is de fucking bom
wrote:Ik heb ff geluisterd maar zou niet weten waarom je er naar luistert groetjes.
'Mwoh, gaat nog wel'.
waarom ben ik 1 van de weinigen die deze track eigenlijk niks vind?
het nummer pakt me niet op de 1 of andere manier, ik wacht gewoon lekker de release af, en luister hem dan nog wel een x! misschien dat deze track me dan wel weet te pakken!
het nummer pakt me niet op de 1 of andere manier, ik wacht gewoon lekker de release af, en luister hem dan nog wel een x! misschien dat deze track me dan wel weet te pakken!
Heb hem nu weer LIVE aangehoord, ik vind het hem heerlijkwrote:waarom ben ik 1 van de weinigen die deze track eigenlijk niks vind?
Jep, dit is weer zo'n heerlijke Frequencerz-plaat!
Wat een sfeer
heeerlijke track!
Vind tot nu toe al hun releases zwak, ook deze kan me totaal niet boeien.wrote:Éen van de sterkste platen van Frequencerz als je het mij vraagt. Heerlijke release!
Heeerlijk! Echt een hele dikke sfeer in deze plaat, midintro is ook heel vet. Beste plaat van Frequencerz tot nu toe samen met Night Colours Black!
Nu dat je het zegt die vocals :p the next level 
-
SHardtraxx Newbie
- 45 posts member since 2011
- last seen Jan 2014
Ik kan er eigenlijk wel om lachen.
Beste release van 2011 komt uit op 31 december
Beste release van 2011 komt uit op 31 december
maar daar tussen komen ook 117,118,119,120 nog uit he dus wordt had je opzich wel kunnen verwachten dat deze rond die datum zou vallen alleen wel raar dat ze deze al bekent hebben gemaakt en de tussen liggende releases nog niet.wrote:OuchWEB release: 31-12-2011
Wie weet is dit Frequencerz beste tot nu toe wel, even wachten tot de release zelf. 
Hij is tof, maar ben nog niet zo overtuigd als iedereen hier.
Ik liet mijn moeder eens psycho horen zei ze, is wel lekkerwrote:Ik liet mijn oom Radical Redemption- Brutal horen.wrote:Briljant, geniaal, noem maar hoe je het wilt noemen. Deze plaat is de fucking bom
'Mwoh, gaat nog wel'.
Mijn ma vind alleen Music Made Addict leuk...wrote: Ik liet mijn moeder eens psycho horen zei ze, is wel lekker![]()
Als ik dit laat horen is het "boem boem boem" muziek.
Gelukkig weet ik beter, sooo in love op deze plaat! ongekende drive!
Doet me heel erg weinig, rommelig nummer zonder structuur en zonder pakkende elementen.
Heb dan liever een plaat als Fly With Me
Heb dan liever een plaat als Fly With Me