Ik hoorde 'm zaterdag in Zak bij de Fusion of Sound Tour. En ik vond hem enorm lekker gaan .. kippenvel op m'n rugwrote:Deze is live heel erg fijn. Ik hoorde deze zaterdag in Zak bij de Fusion of Dance Worldtour!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
Frequencerz - Revolution (FUSION121)
- Label
- Fusion Records
- Catalogue number
- FUSION121
- 01Revolution (Original Edit)
- 02Revolution (Original Mix)
-
MHardtraxxer
- 176 posts member since 2010
- last seen May 2018
ik ookwrote:Ik hoorde 'm zaterdag in Zak bij de Fusion of Sound Tour. En ik vond hem enorm lekker gaan .. kippenvel op m'n rugwrote:Deze is live heel erg fijn. Ik hoorde deze zaterdag in Zak bij de Fusion of Dance Worldtour!
Haphap.wrote:Wat is dit voor zielige reactie danwrote:Nou, gefeliciteerd zeg! Ik ook!wrote:Deze is live heel erg fijn. Ik hoorde deze zaterdag in Zak bij de Fusion of Dance Worldtour!
. Ik zeg alleen dat hij live fijn is, en waar ik hem live heb gehoord.
Bij allemaal zelfs, het pakt net niet.wrote:Zoals de meeste platen van Frecuencerz, ik zie je punt de meeste zijn het net niet. Er mist wat maar ik weet het zelf niet goed te verwoorden wat het kan zijn.
krijg deze maar neit uit mn kop, die 2e climax 
Idd! Hoorde hem zaterdag ook op hardnation! Wat een trackwrote:krijg deze maar neit uit mn kop, die 2e climax
Niet mee eenswrote:Bij allemaal zelfs, het pakt net niet.wrote:Zoals de meeste platen van Frecuencerz, ik zie je punt de meeste zijn het net niet. Er mist wat maar ik weet het zelf niet goed te verwoorden wat het kan zijn.
Kicks zijn totaal niet mijn ding, sounds zitten opzich prima in elkaar
wrote:Ik hoorde 'm zaterdag in Zak bij de Fusion of Sound Tour. En ik vond hem enorm lekker gaan .. kippenvel op m'n rugwrote:Deze is live heel erg fijn. Ik hoorde deze zaterdag in Zak bij de Fusion of Dance Worldtour!
Ik lees nu pas dat ik Fusion of Dance Worldtour heb getypt in plaats van Fusion of Sound:P ! Maar zoiezo kippenvel moment, ging hard los op dat blok daar
Het was even langs me heen gegaan dat deze release vervroegt is! Wel beter natuurlijk, anders zou er anderhalve maand tussen 120 en 121 zitten
. Leuke sinterklaas cadeau op pakjes avond

Een van de betere releases dit jaar 
na een paar keer luisteren verveeld hij me toch wel een beetje ben niet zo gek op de kicks. 
wat komt er na deze release dan? het Toneshifterz album komt toch pas 31e?
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Maandag eindelijk uit, kan niet wachten wat een lekkere track 
We hebben ook zooooo lang moeten wachten..wrote:Maandag eindelijk uit, kan niet wachten wat een lekkere track
Hij zegt natuurlijk ook volledig dat hij der lang op heeft moeten wachten en niet dat hij haast niet meer kan wachten omdat hij het een lekkere track vind.wrote:We hebben ook zooooo lang moeten wachten..wrote:Maandag eindelijk uit, kan niet wachten wat een lekkere track
Ik vind deze track eigenlijk niet zo bijzonder. Die melodie is wel vet gedaan,maar begin hem nu al weer een beetje zat te worden, dit nummer heeft niet echt een replay waarde.
100% mee eens. Ben er een korte tijd enorm gek op geweest maar kan hem nu al niet meer horen.wrote:Ik vind deze track eigenlijk niet zo bijzonder. Die melodie is wel vet gedaan,maar begin hem nu al weer een beetje zat te worden, dit nummer heeft niet echt een replay waarde.
-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Dat is het probleem bij nieuwe nummers als je die alleen maar gaat luisterenwrote:100% mee eens. Ben er een korte tijd enorm gek op geweest maar kan hem nu al niet meer horen.wrote:Ik vind deze track eigenlijk niet zo bijzonder. Die melodie is wel vet gedaan,maar begin hem nu al weer een beetje zat te worden, dit nummer heeft niet echt een replay waarde.
Wie zegt dat ik hem constant heb geluisterd? Ik doseer de tracks die ik luister altijd zorgvuldig zodat ze niet snel gaan vervelen maar bij Revolution ging het in treinvaart.
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Echt dikke plaat. Frequencerz zijn goed bezig!
Nee, ze zetten de 31ste neer als het nog niet bekend is. Toneshifterz album komt nu de 12de uit.wrote:wat komt er na deze release dan? het Toneshifterz album komt toch pas 31e?
-
DHardtraxx Newbie
- 41 posts member since 2011
- last seen May 2014
super release leuke sinterklaas cadeautje 
Gistere nog maar eens gehoord en het is echt een meesterwerkje !
De Freqs zijn altijd blijven groeien sinds hun Tomorrow& Beyond Release
Heel divers ook altijd
De Freqs zijn altijd blijven groeien sinds hun Tomorrow& Beyond Release
Heel divers ook altijd