Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single

Frequencerz - Raw & Uncut (Official Qapital 2014 Anthem) (Q088)

Label
Q-Dance Records
Catalogue number
Q088
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Intro is wel lekker maar die climax heb ik onderhand wel al 209580295 keer gehoord.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Die anti is wel balen zeg :( Dat verpest bijna de gehele track. De track heeft namelijk dikke kicks, een goede sfeer, vette vocals en een mooie build-up. Climax mix please!
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Wat een kicks zeg! :$ Lekker!
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 12 days ago
stefaneke wrote:Zo'n opbouw, en dan zo'n anti-climax :cry:
Robskeee wrote:
stefaneke wrote:Stel je deze track eens voor met die melodie, waarom dan weer zo'n standaard kut anti-climax? Had een leuk soort The First Cut plaatje kunnen zijn, en er zit een dikke sfeer in die opbouw, maar nee er moet weer een anti-climax in :/.

EDIT: ook die anti climax is bijna een 1 op 1 kopie van een andere plaat, kan zo alleen even niet op de naam komen.
Bass Modulators - Bounce and Break (Atmozfears Remix)
Nee, 'n andere veel oudere plaat bedoel ik ;).
Max Enforcer ft. The Rush - Fade To Black misschien? Vind de sounds/screeches in de anti van deze plaat wel lijken op die van de 1e anti van Fade To Black

Verder is dit best wel een leuk plaatje, had alleen ook liever een normale climax gehad.
T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023
Ik kon maar niet op de naam komen van die track! Die kwam ook meteen in m'n hoofd bij t horen van deze plaat! :P Thx!
M
Hardtraxxer
605 posts member since 2009
last seen Oct 2015
stefaneke wrote:Zo'n opbouw, en dan zo'n anti-climax :cry:
Precies dit! Die anti's komen me de strot uit :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
stefaneke wrote:anti-climax :cry:
Inderdaad jammer. Maar vind het nog steeds een dikke track ^^
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Bij deze track vind ik de anti-climax niet zo erg. ^^

Kicks. :love: :drool:
B
Vind de midintro lijken op Tonight
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Holy shit, die kicks knallen er lekker op!
Heerlijke opbouw :worship:

Ik vind die anti ook niet tegenvallen, maar de sfeer is er een beetje uit.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Zelden zo'n saaie anti climax gehoord. Die van vorig jaar overtreft deze x10
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Had dan hollow als anthem gebruikt.
En idd die van vorig jaar veeeeel beter.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 17 hours ago
Jolle wrote:Zelden zo'n saaie anti climax gehoord. Die van vorig jaar overtreft deze x10
Yep, ontzettend saaie track :x
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 19 hours ago
jammer van de anit continue bij die 2
Hardtraxxer
739 posts member since 2013
last seen 11 hours ago
Donderjuu wat 'n kicks :oh:
P
Hardtraxx Veteran
5057 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Ik vind hem echt heel saai. Hoor meteen al the voice of gaia erin terug wat ook een hele saaie plaat is. Er is geen drive. De anticlimax is veel te standaard. En de break zit geen feeling in what so ever.
Vorig jaar geweldige anthem neergezet en dan komen ze met dit aankakken. In de trailer klonk die stuk dikker maar dit is niet Qapital/Q-danceanthem/Frequencerz waardig.
Frequencerz had hier zeker meer moeite in moeten stoppen, klinkt allemaal heel standaard en geenéén element pakt me
:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Kicks die inslaan als MOABs, verrek :surrender:

Heerlijk anthem, anti is misschien een beetje voorspelbaar maar ik kan er mee leven :thumbsup:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 15 days ago
Pipa wrote:Ik vind hem echt heel saai. Hoor meteen al the voice of gaia erin terug wat ook een hele saaie plaat is. Er is geen drive. De anticlimax is veel te standaard. En de break zit geen feeling in what so ever.
Vorig jaar geweldige anthem neergezet en dan komen ze met dit aankakken. In de trailer klonk die stuk dikker maar dit is niet Qapital/Q-danceanthem/Frequencerz waardig.
Frequencerz had hier zeker meer moeite in moeten stoppen, klinkt allemaal heel standaard en geenéén element pakt me
Waarom nou weer niet Qapital waardig? Deze track past toch gewoon bij het feest.
Daarnaast Q-danceanthem waardig... Wanneer is dat dan wel volgens jou? Want snap niet wat je daar precies mee bedoelt.
S
Pipa wrote:Ik vind hem echt heel saai. Hoor meteen al the voice of gaia erin terug wat ook een hele saaie plaat is. Er is geen drive. De anticlimax is veel te standaard. En de break zit geen feeling in what so ever.
De Frequencerz lijken wel een beetje gevangen in hun verwachtingen die ze denken te moeten leveren aan het grote gedeelte van hun fanbase.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Vind hem juist wel lekker. Stukje zang op de sfeer mee op te bouwen, anti zie je opzich wel mijlenver aankomen maar drive heeft die zeker. Kick :drool: Hier wil ik wel een pasje op wagen in het ziggodome ;)
B
Hardtraxxer
135 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Voor mij is het een lekker anthem, alleen nu ik hem HQ hoor.. Ik had er wel wat meer van verwacht :)
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 1 day ago
De nadruk in deze track ligt volgens mij duidelijk op de kicks. Dat vind ik ook het enige positieve pluspunt aan deze plaat. Mid-intro gaat ook nog wel. Maar de opbouw, melodie en anti (en dan met name de anti)? Ik vind het ronduit saai.
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Dit in de HMH was wel weer genieten hoor :love: :woot: :drool:
P
Hardtraxx Veteran
5057 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Basshunterzz wrote:
Waarom nou weer niet Qapital waardig? Deze track past toch gewoon bij het feest.
Daarnaast Q-danceanthem waardig... Wanneer is dat dan wel volgens jou? Want snap niet wat je daar precies mee bedoelt.
Als je kijkt naar vorig jaar anthem, sterk anthem die echt bij het thema hoorde. Anthem gevoel en sterke elementen. Q-dance athems moeten een speciaal gevoel geven en er moeten elementen inzitten die je niet in andere tracks hoort (uitsluitend g4h Qlimax) In alle q-dance anthems zitten gewoon sterke nieuwe elementen . Hier niet dit zijn kopieen vna andere tracks
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 23 days ago
Pipa wrote: Als je kijkt naar vorig jaar anthem, sterk anthem die echt bij het thema hoorde. Anthem gevoel en sterke elementen. Q-dance athems moeten een speciaal gevoel geven en er moeten elementen inzitten die je niet in andere tracks hoort (uitsluitend g4h Qlimax) In alle q-dance anthems zitten gewoon sterke nieuwe elementen . Hier niet dit zijn kopieen vna andere tracks
Zo speciaal zijn anthems niet meer, imo. Ik kan een track ook niet echt als "anthem" beoordelen, ik zie het gewoon als een liedje.