Heeft mijn aandacht! Ben vooral benieuwd naar hoe die 2e qlimax in HQ klinkt!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01No Escape (Alcatrazz Anthem 2012) (Original Mix)
- 02No Escape (Alcatrazz Anthem 2012) (Original Edit)
Hoor nu LQ btw al fucking veel geluiden uit bitch. Maja zal wel weer lekker zijn 
Haha jaron ik weet wel dat jij het bentEuh gydo, kijk even naar mn username hahaha, IK GA TOCH ALTIJD MET JE MEE EN ZIE JE FILMPJES TOCH hahaha
Last edited by Qydos on 14 May 2012 21:03, edited 2 times in total.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
klinkt veelbelovend 
Ben benieuwd naar de HQ. Ik vind Frequencerz laatste tijd sowieso wel lekker bezig.
Klinkt een beetje als meer van hetzelfde.
Niet dat ik de recente nummers niet vet vind, integendeel zelfs, maar toch wel jammer dat de nummers van ze de laatste tijd vrij veel op elkaar lijken.
Ik wacht op een HQ versie voor een beoordeling van het nummer zelf, zal vast wel weer dik zijn
Niet dat ik de recente nummers niet vet vind, integendeel zelfs, maar toch wel jammer dat de nummers van ze de laatste tijd vrij veel op elkaar lijken.
Ik wacht op een HQ versie voor een beoordeling van het nummer zelf, zal vast wel weer dik zijn
-
AHardtraxxer
- 101 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
Dat heb ik dus ook, maar als ze langer doorgaan met bijna dezelfde screeches zoals Bitch en Fight For Survival,wrote:Klinkt een beetje als meer van hetzelfde.
ga je dat ook zat worden. Hopelijk is er bij hun volgende track 'n nieuwere sound aanwezig!
ik ben die screeches noglang niet zatwrote:Dat heb ik dus ook, maar als ze langer doorgaan met bijna dezelfde screeches zoals Bitch en Fight For Survival,wrote:Klinkt een beetje als meer van hetzelfde.
ga je dat ook zat worden. Hopelijk is er bij hun volgende track 'n nieuwere sound aanwezig!
wrote:gehoord op Euphoria, intro en outro zijn inderdaad erg bruut, Ben benieuwd naar hq.
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
heb heb op dangerouzmind gehoord ! wat een vet plaat zeg whoo!

ik vind het echt weer een chill nummer
vooral die schreeches
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Klinkt weer heel vet. Wat zijn Frequencerz toch helden zeg!
jezus, wat een rare intro. hele dikke screeches (zoals FFS & bitch) alleen klinkt dat thuis niet echt fijn door die overdreven gepompte en gepitchte kicks. die mid-outro klinkt iets beter. tijd voor wat verandering bij de frequencerz imo 
Woah moet hem misschien wat vaker horen. Vind hem niet zo boeiend klinken.
Vind letterlijk alles aan deze plaat goed klinken behalve het belangrijkste...De kicks, wat een slappe, natte, doorweekte scheetjes zeg
Echt zonde want technisch is deze plaat super vet.
Zit veel gevoel in die synth zeg
Alleen voor de rest is het echt matig, ooit van samenhang gehoord? De midintro en climax passen niet bij elkaar, noch de break met de rest, noch de kicks bij de screech, noch de kicks bij de melodie. Verder liggen de kicks totaal niet lekker in het gehoor en zijn de screeches erg zeurderig. Melodie is ook niet je van het. Nee, ik hoop niet dat ze dit op de theracords area gaan draaien.
Alleen voor de rest is het echt matig, ooit van samenhang gehoord? De midintro en climax passen niet bij elkaar, noch de break met de rest, noch de kicks bij de screech, noch de kicks bij de melodie. Verder liggen de kicks totaal niet lekker in het gehoor en zijn de screeches erg zeurderig. Melodie is ook niet je van het. Nee, ik hoop niet dat ze dit op de theracords area gaan draaien.
Synth inderdaad vrij vet, vind de intro hierin veel minder dan de andere tracks.
Wel al veel beter dan het anthem van Frontliner voor emporium, bast in elk geval een beetje beter bij het thema dat ze neer proberen te zetten in plaats van dat overdreven happy gepingel van FL.
Wel al veel beter dan het anthem van Frontliner voor emporium, bast in elk geval een beetje beter bij het thema dat ze neer proberen te zetten in plaats van dat overdreven happy gepingel van FL.
word freqz nu wel beu met altijd dezelfde sounds 
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Eensch, heb deze live gehoord en kon er echt geen touw aan vast knopen wat er allemaal gebeurdewrote:Zit veel gevoel in die synth zeg![]()
-
DHardtraxxer
- 65 posts member since 2012
- last seen Jul 2012
Zeker geen verkeerde anthem
Beetje jammer dat die kicks pitchen als een malle inderdaad.
Moet me wel aansluiten bij de opmerking dat het weer tijd wordt voor wat nieuwe sounds, vooral in de intro/outro's.
Moet me wel aansluiten bij de opmerking dat het weer tijd wordt voor wat nieuwe sounds, vooral in de intro/outro's.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
wrote:jezus, wat een rare intro. hele dikke screeches (zoals FFS & bitch) alleen klinkt dat thuis niet echt fijn door die overdreven gepompte en gepitchte kicks. die mid-outro klinkt iets beter. tijd voor wat verandering bij de frequencerz imo
Zou de titel een knipoog zijn naar het Intents Anthem? :')
Vind de track een beetje een rommeltje, niet voor mij dit.
Vind de track een beetje een rommeltje, niet voor mij dit.
-
A
Hele dikke track, Frequencerz