Active topics in Tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
HS Album 17 tracks

Frequencerz - Medium Rare (ROUGHCD001)

Label
Roughtstate
Catalogue number
ROUGHCD001
Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
Ik vind het dus echt jammer dat Rockstar geremixed wordt.. klinkt misschien gek, maar dit is voor mij één van de vetste platen uit 2013, heb die helemaal grijs gedraaid toen. Een remix van SZP breekt dat dan af denk ik, maar ik geef het een kans.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
kevin-field wrote:Ik vind het dus echt jammer dat Rockstar geremixed wordt.. klinkt misschien gek, maar dit is voor mij één van de vetste platen uit 2013, heb die helemaal grijs gedraaid toen. Een remix van SZP breekt dat dan af denk ik, maar ik geef het een kans.
Het origineel verdwijnt niet he ;)
B
Hardtraxxer
403 posts member since 2014
last seen Sep 2017
Collab met da tweekaz heel vet! andere plaatjes tot nu toe ook. Zekerheid dat dit album gekocht wordt.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Vind de collab met Da Tweekaz zwaar tegenvallen. Had er veel meer van verwacht. Het is veel te veel Da Tweekaas, te cheesy en veels te blij naar mijn mening. Jammer.
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
Van wat ik tot nu toe gehoord heb lijkt er indd veel invloed van Da Tweekaz in te zitten, een beetje te veel. Geen slechte plaat maar had liever meer een mix van stijlen gehoord :)
D
Hardtraxxer
643 posts member since 2012
last seen 20 days ago
Vind het juist een heerlijk nummer, nummer pakt en raakt me wel op een bepaalde manier.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Hard Invasion wrote:Van wat ik tot nu toe gehoord heb lijkt er indd veel invloed van Da Tweekaz in te zitten, een beetje te veel. Geen slechte plaat maar had liever meer een mix van stijlen gehoord :)
precies dit!

Al snap ik wel de keuze dat ze voor hun album collabs meer de stijl van de ander gebruiken om het een wat gevarieerder album te maken.

Helaas heb ik weinig met da Tweekaz, maar vind het verder niet slecht ofzo.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Vind die collab met Da Tweekaz totaal niet geslaagd. Had een Da Tweekaz solo ook geloofd. Je hoort weinig tot geen elementen van Freqz terug, maar helaas wel de altijd kazige vocals van Da Tweekaz. Gemiste kans.

Edit: Eigenlijk wat hierboven dus al vermeld is, te lui geweest om eerst de voorgaande reacties te lezen. :P
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Ik denk dat veel mensen die Frequencerz kennen niet weten dat ze vroeger qua stijl wel een beetje op da tweekaz 's huidige stijl lijken. Misschien dat ze dat weer een beetje terug willen laten komen d.m.v. deze collab? Ik bedoel maar een Fly With Me, Free, Indecent, My Awakening L.O.V.E, Feelings, Gevaarlijke Daan tracks.

Over de track zelf ik vind de vocal erg lekker klinken en de melodie in beide climaxen klinkt zeker goed! Benieuwd naar een HQ. :$
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
chas1n wrote:Vind die collab met Da Tweekaz totaal niet geslaagd. Had een Da Tweekaz solo ook geloofd. Je hoort weinig tot geen elementen van Freqz terug, maar helaas wel de altijd kazige vocals van Da Tweekaz. Gemiste kans.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
jaron123 wrote: verhaal
Fly With Me :love:
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
jaron123 wrote:Ik denk dat veel mensen die Frequencerz kennen niet weten dat ze vroeger qua stijl wel een beetje op da tweekaz 's huidige stijl lijken. Misschien dat ze dat weer een beetje terug willen laten komen d.m.v. deze collab? Ik bedoel maar een Fly With Me, Free, Indecent, My Awakening L.O.V.E, Feelings, Gevaarlijke Daan tracks.

Over de track zelf ik vind de vocal erg lekker klinken en de melodie in beide climaxen klinkt zeker goed! Benieuwd naar een HQ. :$
Ik zeg; goed plan! Vond hun euforische platen altijd erg goed.
Maar dit vergeten zal je toch wel houden. Een tijdje terug had E-force een aantal van zijn eerste releases op zijn YouTube kanaal gedropt in hq. The system en dat soort platen. Meteen allemaal mensen die net 3 dagen komen kijken "wat is dit voor een blije troep, ga weer terug naar je echte stijl"

Om een lang verhaal kort te maken.. Hou het maar bij mijn eerste zin.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
jaron123 wrote:Ik denk dat veel mensen die Frequencerz kennen niet weten dat ze vroeger qua stijl wel een beetje op da tweekaz 's huidige stijl lijken. Misschien dat ze dat weer een beetje terug willen laten komen d.m.v. deze collab? Ik bedoel maar een Fly With Me, Free, Indecent, My Awakening L.O.V.E, Feelings, Gevaarlijke Daan tracks.

Ik ken zeker de oude Frequencerz en die platen kan ik tot de dag toe nog zeker waarderen, alleen ook deze frequencerz hoor ik in de track met Da Tweekaz niet terug. Het is allemaal veel te blij en te kazig voor mij, maarja, daar staat da Tweekaz ook om bekend. Nooit fan van hen geweest.
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
TSFH wrote:

Ik ken zeker de oude Frequencerz en die platen kan ik tot de dag toe nog zeker waarderen, alleen ook deze frequencerz hoor ik in de track met Da Tweekaz niet terug. Het is allemaal veel te blij en te kazig voor mij, maarja, daar staat da Tweekaz ook om bekend. Nooit fan van hen geweest.
Nou als je fly with me niet blij en kazig vindt weet ik t ook niet meer..
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018

Vroeger :) Je kan best gelijk hebben hoor maar de afgelopen tijd hebben Frequencerz toch wel stevig aan hun sound gewerkt (vind ik) om te bekomen wat het nu is zogezegd "Medium Rare" (voorbeelden zijn platen zoals Getting Off), een mix tussen euforisch en raw dus. Maar in die collab met Da Tweekaz hoor ik niet echt die mix terug wat ik persoonlijk wel jammer vindt.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
jaron123 wrote:
TSFH wrote:

Nou als je fly with me niet blij en kazig vindt weet ik t ook niet meer..
Bij lange na niet als full control. Fly with me kent gewoon nog goede vocals en een lekker, beetje duisterig melodietje, maar bij full control zijn de vocals gewoon kut en de melodie is naar mijn mening te blij en mwah. Kan natuurlijk veel erger.
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
TSFH wrote:Fly with me kent gewoon nog goede vocals en een lekker, beetje duisterig melodietje
Duister?!!?! :lol: :lol:

(geweldige track is dat trouwens ^^ )
Z
Hardtraxxer
256 posts member since 2015
last seen Feb 2026
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Nouja laten we eerst even een HQ afwachten van Full control, maar fly with me "goede vocals"? en Full control kut vocals. Dat snap ik niet helemaal. Als je full control blij vind dan is fly with me toch ook gigantisch blij?
Snap het wel als je deze track niks vind hoor, maar als je dit naast een fly with me legt verschilt er niet veel hoor. :kiss2:
Hardtraxxer
751 posts member since 2014
last seen Jun 2025
Snap ya Neck vind ik echt heel lekker weer !! :woot: :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 24 days ago
jaron123 wrote: Snap het wel als je deze track niks vind hoor, maar als je dit naast een fly with me legt verschilt er niet veel hoor. :kiss2:
Ik vind full control zo kazig ''happy de peppie'' blij en Fly With Me gewoon euforisch met gevoel. Echt twee verschillende ''blijheden'' wat mij betreft.

Nu ik dit teruglees vind ik het ook maar vaag maar dit is zoals ik het ervaar
D
3 posts member since 2015
last seen Sep 2016
Ik verwacht verder nog collabs met Warface, E-force en Ran-d die op dit album gaan komen

En als ik naar de line-up van rebirth (zondag) en fantasy island kijk, heb ik zon gevoel dat Jack of sound, Digital punk, Crypsis en Requiem ook nog invloed gaan hebben op dit album.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Maximumraver wrote:
TSFH wrote:Fly with me kent gewoon nog goede vocals en een lekker, beetje duisterig melodietje
Duister?!!?! :lol: :lol:

(geweldige track is dat trouwens ^^ )
Naja, duister ook weer niet, maar het is ook geen happy de peppie zoals iemand dat hier al zei. Gewoon inderdaad een melodie met gevoel.
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Hard Driver solo's... meh
Hard Driver collabs.... :thumbsup:
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Mweh, ik vind hem niet zo. Vind Pitch Black leuker.

Verder verwacht ik wel dat dit een heerlijk album gaat worden.