Full control
wat een track zeg, heerlijk!
SZP lijkt wel elk nummer copy & paste te doen. Creativiteit nul...
SZP lijkt wel elk nummer copy & paste te doen. Creativiteit nul...
Ik had maar 1 keer nodigwrote:Na 3x Full Control was ik de vocal al beu. Daarnaast ook lelijke (brom)kicks die veel te hoog gaan. Nee, niks voor mij dit.
Gelukkig! Kan gebeuren. Ik was juist de afgelopen jaren niet echt fan van de richting waar Frequencerz op gingen. Vind dit album echt een stap in de goede richting. Wolfpack, 12FU, Shotgun & Full Control klinken in ieder geval al erg dik.wrote:Neee jooh! Maar meeste nummers pakken me gewoon niet (misschien wat vaker horen) en vocals van Full Control vind ik tenenkrommend.wrote:Heerlijke collab met Da Tweekaz. Goede kaas, ik hou van kaas.
Koen, ben jij een militant geworden?wrote:Bah die vocals. Behalve Open Your Mind zijn er nog niet echt nummers die me weten te pakken.
Collab met Warface klinkt wel veelbelovend.
Ik ben blij voor je. Misschien slaat mijn mening nog wel een beetje om.wrote: Gelukkig! Kan gebeuren. Ik was juist de afgelopen jaren niet echt fan van de richting waar Frequencerz op gingen. Vind dit album echt een stap in de goede richting. Wolfpack, 12FU, Shotgun & Full Control klinken in ieder geval al erg dik.
wrote:Full Control veel te kazig zonder enige Freqz invloed, zonde.
En niet alleen deepack heb hier nog officiele vinyl release liggen van Mad Dog & Noize Suppressor - Lost S.T.F.Y.wrote:Las in de comments op fb dat I Need You dus eindelijk een release zou krijgen, iemand zou het aan Niels van de Freqz hebben gevraagd. Ik laat hem voorlopig even weg, heb liever een juist topic dan een completer topicwrote:Ik heb het over nu en over Frequencerz, niet over destijds en Deepack
Vraag me dan inderdaad wel af waarom Deepack er nooit problemen mee gehad heeft..