Op Decibel goed kunnen horen. Aardig vette track, bewijst hoe divers die gasten kunnen zijn. Na Rich MF gewoon weer een euforische track maken met wel lekker wat energie.
Voor mijn gevoel had de reversed bass iets voller kunnen zijn in de opening, maar niet een groot punt van kritiek gewoon.
MC DL heeft ook op zich wel een fijne stem voor deze track.
Overall een goede plaat waarmee Frequencerz bewijzen divers te zijn, wat ik goed kan waarderen!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
A
Best dikke plaat, denk dat hun volgende release behoorlijk dik gaat worden 
Stukken beter dan Rich MF. Lekker melodieus plaatje, sterke kicks die niet overdreven naar boven of beneden gaan. Geslaagde plaat voor mij!
Ik weet niet of je de vocals heb gehoord? Die zijn echt drama. Villain is zelfs beter imo 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Wat een ontiegelijk lelijke vocals inderdaad! Verder wel grappig, niet heel bijzonder.
Vocals, hebben ze zelf niet door dat die echt rot zijn?
En die melo is wat raar, klopt niet echt :p
En die melo is wat raar, klopt niet echt :p
Leuke plaat maar MC DL zijn vocals ben ik niet zoon fan van
Maar als ik daar over kijk best leuk plaatje
Maar als ik daar over kijk best leuk plaatje
Beetje happy, maar komt waarschijnlijk omdat ik net spoontech platen geluisterd heb 
Klinkt lekker, lekkere melodie goeie sfeer 
Als deze plaat iets minder vocals had gehad, dan had ik hem nog vele malen beter gevonden dan ik hem nu al goed vind 
Best een fijn plaatje, maar zoals al gezegd wordt, vocalen zijn alles behalve de beste. 
Kan ik me helemaal in vinden idd. De MC heeft imo nog best een vette stem, maar kon veel beter gebruikt worden in de track.wrote:Als deze plaat iets minder vocals had gehad, dan had ik hem nog vele malen beter gevonden dan ik hem nu al goed vind
De melodie vind ik daarin tegen erg lekker! Ook nog is icm met prima kicks
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Daar is ie!requencerz
sorry we have uploaded a wrong version of Connected... you will get the right one later this day!
Frequencerz ft. MC DL - Connected