Niet slecht, maar helaas ook niks voor mij..
OT eerste van Frequencerz maar zoals ze al op youtube reageren ze richtte al de nieuwe fusion platen op mij
Welcome to hardtraxxwrote:Omgwrote:Dit is niet eens release waardig
Waar slaat dat op dan? Oh nee Fusion komt niet met echte raw shit oh nee ah kut de einde van de wereld zoals we hem kennen nee!!!
Heeft er egt niets maar dan ook niets mee te maken dat het niet rauw is? Ain't Nobody bijvoorbeeld word tog wel redelijk onthaald net als het last world anthem. Dit is gewoon een serieus minderde track, ik vind het zelfs niet freq's waardig.wrote:Welcome to hardtraxxwrote:Omgwrote:Dit is niet eens release waardig
Waar slaat dat op dan? Oh nee Fusion komt niet met echte raw shit oh nee ah kut de einde van de wereld zoals we hem kennen nee!!!Vind de melodie niet slecht, maar ken hem precies al
Kicks hadden eventueel wat harder gemogen en wat minder gepitcht. Geen geweldige plaat voor mij maar kan er mee door
Het is idd niet de beste track, maar als er een mindere raw-track wordt gemaakt zijn de reacties hier veel "rustiger" zeg maar.wrote:Heeft er egt niets maar dan ook niets mee te maken dat het niet rauw is? Ain't Nobody bijvoorbeeld word tog wel redelijk onthaald net als het last world anthem. Dit is gewoon een serieus minderde track, ik vind het zelfs niet freq's waardig.wrote: Welcome to hardtraxxVind de melodie niet slecht, maar ken hem precies al
Kicks hadden eventueel wat harder gemogen en wat minder gepitcht. Geen geweldige plaat voor mij maar kan er mee door
hij bedoelt 'niet release waardig' voor Fusion, en daar heeft hij groot gelijk in!wrote:Noem het dan iig niet "niet release waardig" das onzin
Mompelt iets over smaak enzo, want niet release waardig op Fusion is een release zoals je ze vind bij Bazz Implant of Hardskillz, deze plaat is op technisch vlak gewoon goed. Dat jullie hem niet mooi vinden is totaal iets anders.wrote:hij bedoelt 'niet release waardig' voor Fusion, en daar heeft hij groot gelijk in!wrote:Noem het dan iig niet "niet release waardig" das onzin
en dan gaat het niet eens zo zeer om persoonlijke smaak maar gewoon om het totaal van de plaat tegenover de andere releases op Fusion (met name de wat eerdere releases)
Fusion heeft de laatste tijd een paar slappe releases er bij zitten helaas
Setje van B-front heeft toch niks met Fusion te maken? :')wrote:B-Front een mindere set bij Defqon, paar slechte releases bij Fusion... Kom op, kan beter!
Zo mee eenswrote:Ik vind het echt een lekker nummertje. Boeiend dat het niet giga raw/hard/duister weet ik veel wat is wat je van Fusion verwacht. Frequencerz blijven voor mij bewijzen een prima aanwinst te zijn voor Fusion.
+1wrote:Ik vind het echt een lekker nummertje. Boeiend dat het niet giga raw/hard/duister weet ik veel wat is wat je van Fusion verwacht. Frequencerz blijven voor mij bewijzen een prima aanwinst te zijn voor Fusion.