Is er nou ergens een versie in hoge kwaliteit mét die break van Evenstar?
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
Frequencerz & E-Force - Attention (FUSION146)
- Label
- Fusion Records
- Catalogue number
- FUSION146
- 01Attention (Original Mix)
- 02Attention (Original Edit)
Source: facebook.com
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
niet zo min als die van 'The prophet & audiofreq - We Are One'wrote:Artwork is een van de mindere
nee je hebt gelijk !
Nee, eigenlijk niet. Denk dat de hoogste kwaliteit uit TMS komt, maar daar zitten wel jingles doorheen.wrote:Is er nou ergens een versie in hoge kwaliteit mét die break van Evenstar?
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Die 2de Climax!!!! 
Zit ineens een vocal 'Attention Motherfuckers' in, past totaal niet bij de rest van de track... 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023

vind het op de 1 of andere manier wel een tof artwork weer
wrote:Zit ineens een vocal 'Attention Motherfuckers' in, past totaal niet bij de rest van de track...
indd , das echt heel jammer
Die break was gaaf ja, maar daarom duurde deze release ook zo lang,
ze wouden die break erin houden maar ze kregen geen rechten dus konden ze hem niet releasen.
Dus misschien ooit als free-release ofzo
ze wouden die break erin houden maar ze kregen geen rechten dus konden ze hem niet releasen.
Dus misschien ooit als free-release ofzo
Beetje jammer idd, hadde ze van mij wel die versie van de Hard Bass CD mogen releasen, daar zit een break in van 20 seconden. Die lange break hoeft van mij echt niet! Haalt alle drive voor mij uit de plaat.wrote:Zit ineens een vocal 'Attention Motherfuckers' in, past totaal niet bij de rest van de track...
Hele gave track!
maar als ik het begrijp zit die Lord of The Rings break er niet in? moet ik die zelf maar even erin edit-en
maar als ik het begrijp zit die Lord of The Rings break er niet in? moet ik die zelf maar even erin edit-en
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Kippenvel bij die screeches 
Vind de de cover niet zo vet en de inspiratie is ver te zoeken met die vallende lettertjes en die kale gast die verdacht veel op Morpheous lijkt.wrote:vind het op de 1 of andere manier wel een tof artwork weer
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Scantraxx artwork is beter.wrote:Vind de de cover niet zo vet en de inspiratie is ver te zoeken met die vallende lettertjes en die kale gast die verdacht veel op Morpheous lijkt.wrote:vind het op de 1 of andere manier wel een tof artwork weer
Dikke track
. De break die er in zat is wel vet, maar ik mis 'm niet 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
matrixx alleeszzz nee scantraxx artowork niet neewrote:Scantraxx artwork is beter.wrote:Vind de de cover niet zo vet en de inspiratie is ver te zoeken met die vallende lettertjes en die kale gast die verdacht veel op Morpheous lijkt.wrote:vind het op de 1 of andere manier wel een tof artwork weer
-
BHardtraxxer
- 508 posts member since 2012
- last seen Jul 2020
Heerlijke plaatje weer 
Dik nummer
Kicks/Bass kraken iets teveel maar dat kan aan de preview liggen. Intro is erg vet, eerste climax vind ik een beetje te rommelig qua melodie maar in de 2e climax wordt dat weer goed gemaakt (ondanks de gigahoge pitchkick). Nice job!
Wil net zeggen, ik vind hem ook vetwrote:*artwork*
vind het op de 1 of andere manier wel een tof artwork weer
Over de plaat: ik heb het gevoel of ik die midintro echt al 2346273462623x gehoord heb in andere Frequencerz platen.. Climax vind ik wel aardig, maar voor mij houdt het daar op; de kicks zijn echt ontzettend slap. Outro vind ik wel vet, maar hetzelfde geldt als bij de midintro. Live gaat dit volgens mij gewoon net zo hard als alle andere standaardplaten.. In mijn beleving dus veel bass en lekker doordreunen, maar totaal niet hard verder.
Last edited by BuzzLightyear on 14 Jun 2012 01:30, edited 1 time in total.
Voor mij persoonlijk een van de vetste platen van 2012. Live ga ik hier HARD op!
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Behoorlijk misplaatst idd.wrote:indd , das echt heel jammerwrote:Zit ineens een vocal 'Attention Motherfuckers' in, past totaal niet bij de rest van de track...
Maar goed, nog steeds één van de dikste platen van dit jaar tot nu toe.
live gaat dit tien keer harder dan thuis denk ik
Krijg er nog een harde knop van, maar attention motherfuckers!? Kom op zeg 
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
dikke plaat hoorr