Gewoon weer een heerlijke plaat van Frequencerz, die voor mij samen met B-Front de sterkhouders zijn van Fusion. De intro/outro is te gruwelijk voor woorden 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Die midintro is echt legendarisch, wat gruwelijk vet zeg
Helaas vind ik de climax wat tegenvallen, die melodie (opbouw van de melodie) is ook al veel te vaak gebruikt in andere tracks.
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Frequencerz blijven maar doorknallen 
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
één van de beste nummers van afgelopen tijd, heerlijk! 
Sfeer: +1
Climax: + 0.5
Tempo: +1
Break: -1 (is echt wat te lang)
Mid-intro: + 10.000 (Wat een screesh zeg
)
Totaal: 10.001 en een half
Climax: + 0.5
Tempo: +1
Break: -1 (is echt wat te lang)
Mid-intro: + 10.000 (Wat een screesh zeg
Totaal: 10.001 en een half
Gaat absoluut aangeschaft worden, een van de beste tracks van het jaar tot nu toe 
Heeeerlijke Frequencerz plaat weer
Wat een heerlijke sfeer zit er weer in. Wel weer een gevalletje (kom ik wel vaker tegen de laatste tijd) van (mid)intro >>>> climax.
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Frequencerz gaat heeeeeel goed! 
Hoogtepunt van Frequencerz tot nu toe en zeker één van de beste platen van het jaar 
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
-
J
Vind alleen beetje raar dat er 2 weken tussen zit, had eerder verwacht dat deze de 16e zou komen ofzo.
LOL, moet je mij eens vertellen wat voor vocals er dan onder moetenwrote:Vette plaat, alleen passen de vocals er totaal niet bij.
-
I
Die midintro is echt zo ziek 
heel erg zin om los te gaan nu!
heel erg zin om los te gaan nu!
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Zo bijzonder is deze plaat toch helemaal niet? Wel een lekkere midintro, climax pakt me ook wel maar ik ben niet zo heeeel enthousiast als de meesten hierr
Vind dat SOTS deze toch wel (licht) overtreft eigenlijk!
SOTS?wrote:Zo bijzonder is deze plaat toch helemaal niet? Wel een lekkere midintro, climax pakt me ook wel maar ik ben niet zo heeeel enthousiast als de meesten hierr
Gruwelijk, alles! Hun zijn echt zo goed bezig. Heel fusion trouwens!
Misschien wel één van de vetste hardstyle tracks ooit, zal heel hoog in mijn all time favorites lijst komen! 
Amen. Ik ken veel vettere tracks.wrote:Zo bijzonder is deze plaat toch helemaal niet? Wel een lekkere midintro, climax pakt me ook wel maar ik ben niet zo heeeel enthousiast als de meesten hierr
Last edited by BuzzLightyear on 11 Apr 2012 16:33, edited 2 times in total.
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
nvmwrote:SOTS?wrote:Zo bijzonder is deze plaat toch helemaal niet? Wel een lekkere midintro, climax pakt me ook wel maar ik ben niet zo heeeel enthousiast als de meesten hierr
Last edited by BvG50 on 08 Apr 2012 11:13, edited 1 time in total.
Ken die plaat niet..wrote:Survival of the strongest.wrote:SOTS?wrote:Zo bijzonder is deze plaat toch helemaal niet? Wel een lekkere midintro, climax pakt me ook wel maar ik ben niet zo heeeel enthousiast als de meesten hierr
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
deze beukte er gister goed hard op @rebirth. sowieso hun hele set met b-front was beuken.
Dus je vond de set niks.wrote:deze beukte er gister goed hard op @rebirth. sowieso hun hele set met b-front was beuken.

-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Blunder, bedoel: Fight For Survival.wrote: Ken die plaat niet..
Wtf? Hoe kom ik nou weer bij ... nouja, laat ook maar
-
PHardtraxxer
- 195 posts member since 2012
- last seen Aug 2014
Dikke plaat, hoor hem heel graag op feestjes!