Active topics in Tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Cover: Frequencerz - Bitch (Crypsis Remix)
HS Single

Frequencerz - Bitch (Crypsis Remix)

D
Hardtraxxer
377 posts member since 2012
last seen Feb 2016
Mr Lellebel wrote:Knap dat je het na een paar keer luisteren opeens wel hoort :surrender:
Dacht net t zelfde want deze pitchkicks gaan helemaal nergens over :lol:
Schandalige bedoeling dit.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Zeer slechte remix van een overrated origineel. -.-
S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
Geslaagde remix! Ik hoor deze liever dan die hardcore edit
Hardtraxx Newbie
47 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Frequencerz draaide hem zaterdag bij Bassrulers, ik vond hem wel lekker klinken live. :)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Zullen we het gewoon even gezellig houden? Het gaat namelijk helemaal nergens meer over. Dit topic wordt zo schoongemaakt.
J
Khadber wrote:Zullen we het gewoon even gezellig houden? Het gaat namelijk helemaal nergens meer over. Dit topic wordt zo schoongemaakt.
Goed bezig Daniël :thumbup:
Last edited by Jro_ on , edited 1 time in total.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Is nog niet af dus heb er goede hoop op, tevens was ik het origineel op Qbase afgelopen jaar al zat dus dikke prima als daar eindelijk eens vervanging voor komt.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Die melodie :lol: , en die hoge pitch is ook echt gruwelijk lelijk
M
Hardtraxxer
605 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Ik vind het een prima remix! Ondanks dat het zowat een compleet andere track is kan ik dit zeer zeker wel waarderen! :thumbup: Achja en pitchkicks is het meest voorkomende woord op Hardtraxx! Artiesten mogen gewoon bijna geen (hoge) pitchkicks gebruiken van de boys hier xd
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Hoe zou dat nou komen xd. Pitckicks zoals die op de dag als vandaag gebruikt worden is de meest verschrikkelijke uitvinding in de hs scene... Soms pakt het nog wel leuk uit, maar het merendeel van de aanwezige pitckicks vind ik niks.
Hardtraxxer
713 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Die pitchkicks :surrender:

Ik vraag me echt wanneer pitchkicks weer op een juiste manier gebruikt gaan worden, dit klinkt echt nergens meer naar.
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
F-alko92 wrote:Die pitchkicks :surrender:

Ik vraag me echt wanneer pitchkicks weer op een juiste manier gebruikt gaan worden, dit klinkt echt nergens meer naar.
De 'juiste' manier? Een pitchkick kan toch een heleboel manieren gebruikt worden. De meest voorkomende is dat hij gewoon met de melodie meegaat, sommige mensen vinden dat lekker, ik vaak niet. Maar in deze track heb ik meer het idee dat hij de pitchkicks heeft gebruikt als een soort einde van de maat. Werkt toch prima? Tis niet alsof je elke 4 kicks weer de lucht in springt a la Zatox :P
Hardtraxxer
last seen Jul 2013
mr_vertigo wrote:
F-alko92 wrote:Die pitchkicks :surrender:

De 'juiste' manier? Een pitchkick kan toch een heleboel manieren gebruikt worden. De meest voorkomende is dat hij gewoon met de melodie meegaat, sommige mensen vinden dat lekker, ik vaak niet. Maar in deze track heb ik meer het idee dat hij de pitchkicks heeft gebruikt als een soort einde van de maat. Werkt toch prima? Tis niet alsof je elke 4 kicks weer de lucht in springt a la Zatox :P
Bedoel met de 'juiste' manier ouwe wildstylez platen zoals pleasure bijvoorbeeld die wel pitchkicks heeft maar het amper hoorbaar is.
Nee het is niet a la Zatox maar het klinkt gewoon lelijk :P
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Amper hoorbaar? Zelfs op m'n iPad hoor ik ze duidelijk pitchen hoor. :P
Hardtraxxer
last seen Jul 2013
Qlown wrote:Amper hoorbaar? Zelfs op m'n iPad hoor ik ze duidelijk pitchen hoor. :P
Ja ze pitchen wel maar bij die plaat is het niet storend.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Gisteren op Dedicated een langere versie gedraaid met een tweede midintro waarin de screech van Bitch verwerkt zat, goede toevoeging als je het mij vraagt. Verdere verschillen weet ik zo gauw niet, want ik ken de eerste versie hiervan niet.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Hij heeft er aardig aan gesleuteld volgens mij, ging best lekker.
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
vette intro die kicks storen me niet :)
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Heel erg gaaf! Pitchkicks zijn wel jammer ja, had liever geen pitchende kick gezien dan zou er nog veel meer drive in zitten. Maar vind de pitchkicks helemaal niet zo storend als veel anderen hier.
Hardtraxxer
97 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Overtreft het origineel zeker niet...
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Pitchkicks vind ik niet erg hier, vooral omdat ze meer als fx-kick gebruikt zijn dan als volwaardige kick. Jammer dat er redelijk weinig terug te horen is van het origineel. Die screech was echt heerlijk :loving:
D
Hardtraxxer
146 posts member since 2012
last seen Jan 2019
@ 4:08 is de nieuwe versie te horen...
http://www42.zippyshare.com/v/18251251/file.html

Naar mijn mening goed dat hij die oude screeches er weer in heeft gezet :thumbup:
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Zo is hij erg vet geworden inderdaad, ook vet dat in het tweede stukje van de intro de kick ietsjes "harder" word
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Jaaa, nu is hij lekker :D
Dit is precies de remix die het origineel nodig had. Dezelfde screech maar betere kicks.
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
Ordinary Joe wrote:Jaaa, nu is hij lekker :D
Dit is precies de remix die het origineel nodig had. Dezelfde screech maar betere kicks.