Dacht net t zelfde want deze pitchkicks gaan helemaal nergens overwrote:Knap dat je het na een paar keer luisteren opeens wel hoort
Schandalige bedoeling dit.
Dacht net t zelfde want deze pitchkicks gaan helemaal nergens overwrote:Knap dat je het na een paar keer luisteren opeens wel hoort
Goed bezig Daniëlwrote:Zullen we het gewoon even gezellig houden? Het gaat namelijk helemaal nergens meer over. Dit topic wordt zo schoongemaakt.
De 'juiste' manier? Een pitchkick kan toch een heleboel manieren gebruikt worden. De meest voorkomende is dat hij gewoon met de melodie meegaat, sommige mensen vinden dat lekker, ik vaak niet. Maar in deze track heb ik meer het idee dat hij de pitchkicks heeft gebruikt als een soort einde van de maat. Werkt toch prima? Tis niet alsof je elke 4 kicks weer de lucht in springt a la Zatoxwrote:Die pitchkicks![]()
Ik vraag me echt wanneer pitchkicks weer op een juiste manier gebruikt gaan worden, dit klinkt echt nergens meer naar.
Bedoel met de 'juiste' manier ouwe wildstylez platen zoals pleasure bijvoorbeeld die wel pitchkicks heeft maar het amper hoorbaar is.wrote:De 'juiste' manier? Een pitchkick kan toch een heleboel manieren gebruikt worden. De meest voorkomende is dat hij gewoon met de melodie meegaat, sommige mensen vinden dat lekker, ik vaak niet. Maar in deze track heb ik meer het idee dat hij de pitchkicks heeft gebruikt als een soort einde van de maat. Werkt toch prima? Tis niet alsof je elke 4 kicks weer de lucht in springt a la Zatoxwrote:Die pitchkicks![]()
Ik vraag me echt wanneer pitchkicks weer op een juiste manier gebruikt gaan worden, dit klinkt echt nergens meer naar.
Ja ze pitchen wel maar bij die plaat is het niet storend.wrote:Amper hoorbaar? Zelfs op m'n iPad hoor ik ze duidelijk pitchen hoor.
wrote:Jaaa, nu is hij lekker![]()
Dit is precies de remix die het origineel nodig had. Dezelfde screech maar betere kicks.