Ik zie nikswrote:Is het niet 'uitgemolken' ?wrote:Hoop het niet. Deze gaat helemaal uitgemolken worden heb ik zo het gevoelwrote:Hopelijk krijgt die snel een release
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Frequencerz & Bass Chaserz - Renegades (ROUGH057)
- Label
- Roughstate
- Catalogue number
- ROUGH057
Ik ben deze plaat eigenlijk na een paar keer luisteren alweer zat
Vind de melodie niet zo spannend en de kicks vallen ook wat tegen. Maar deze gaan we inderdaad wel de hele zomer horen.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Uutgemoalkn.wrote:Is het niet 'uitgemolken' ?wrote:Hoop het niet. Deze gaat helemaal uitgemelkt worden heb ik zo het gevoelwrote:Hopelijk krijgt die snel een release
Heb deze ondertussen al flink vaak voorbij horen / zien komen, maar ben hem gelukkig nog niet zat (gaat ongetwijfeld wel snel zo zijn als ik 'm elk feest 2x hoor). Net als zo'n beetje elke Freqz track bevat deze ook weer een goeie bak drive en een vette melodie. Vind zelf dat de invloeden van beide artiesten goed naar voren komen in deze track.
Ik vind deze ook erg vet. Alleen maar op Qlimax gehoord en nu al een release, dat is snel voor Roughstate.
Goeie kicks, 2 mid-intro's (waar je als DJ blij van wordt), goede melodie en uplifting vocals, zoals gezegd: leuk dat de vocals opbouwen van rustig naar schreeuwend. En dan de opbouw naar de 2e climax, je verwacht eigenlijk een anti, maar stiekem hoop je dat de melodie wordt doorgetrokken. En dan die melodie een octaaf hoger
.
Top plaatje.
Goeie kicks, 2 mid-intro's (waar je als DJ blij van wordt), goede melodie en uplifting vocals, zoals gezegd: leuk dat de vocals opbouwen van rustig naar schreeuwend. En dan de opbouw naar de 2e climax, je verwacht eigenlijk een anti, maar stiekem hoop je dat de melodie wordt doorgetrokken. En dan die melodie een octaaf hoger
Top plaatje.
Helaas wel, vind 'm echt verschrikkelijk..wrote:Ik ben deze plaat eigenlijk na een paar keer luisteren alweer zatVind de melodie niet zo spannend en de kicks vallen ook wat tegen. Maar deze gaan we inderdaad wel de hele zomer horen.
Vind m echt lekker! Lekkere kicks en een goede bak met drive. Leuke melodie ook!
Geslaagde collab
Geslaagde collab
Last edited by TSFH on 07 Feb 2017 18:00, edited 1 time in total.
wrote:Vind m echt lekker! Lekkere kicks en een goede back met drive. Leuke melodie ook!
Geslaagde collab
Ja, wel een leuk nummer dit. Al zijn die vocalen niet voor mij weggelegd.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Meh
Frequencerz are producing pretty majestic melodies lately. Also "The Unknown" is awesome.
Ook redelijk verbaasd dat deze zo snel gereleased wordt 
wrote:Helaas wel, vind 'm echt verschrikkelijk..wrote:Ik ben deze plaat eigenlijk na een paar keer luisteren alweer zatVind de melodie niet zo spannend en de kicks vallen ook wat tegen. Maar deze gaan we inderdaad wel de hele zomer horen.
Wat knalde deze track heerlijk door de HMH met Xclusive Ran-D , mooi hoe het hele publiek mee schreeuwt met de melodie. Kippenvel van dit soort tracks
The melody of The Unknown is not made by the Frequencerzwrote:Frequencerz are producing pretty majestic melodies lately. Also "The Unknown" is awesome.
Vertelwrote:The melody of The Unknown is not made by the Frequencerzwrote:Frequencerz are producing pretty majestic melodies lately. Also "The Unknown" is awesome.
Zie hierwrote:Vertelwrote:The melody of The Unknown is not made by the Frequencerzwrote:Frequencerz are producing pretty majestic melodies lately. Also "The Unknown" is awesome.
wrote:Vertelwrote:The melody of The Unknown is not made by the Frequencerzwrote:Frequencerz are producing pretty majestic melodies lately. Also "The Unknown" is awesome.
Hier is de melodie van:
View on YouTube
Sorry DL22 dacht dat dit hier echt wel algemeen bekend was

-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
Release is op de 22e, nu streamable op Spotify etc.
vind hem in hq toch wel leuk
drive en melodie
drive en melodie
Last edited by klapstoel on 16 Feb 2017 10:40, edited 1 time in total.