Last edited by Koen on 01 Oct 2017 20:48, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Deze ging volgens mij echt kneiter hard in de ziggo dome van wat ik me kan herinneren
Ben benieuwd hoe de live act was op supremacy. Weer ff wat anders dan die wolfpack.
-
CHardtraxxer
- 86 posts member since 2015
- last seen Apr 2020
Ik wist echt niet waar ik het moest zoeken toen ze deze bij headhunterz draaiden, wat een gruwelijke plaat zeg
Wat was dit bizar vet
Blijft mooi om te zien dat er dit jaar zoveel artiesten aan het experimenteren zijn met allerhande kicks, want zoiets had ik echt niet van Frequencerz verwacht
Blijft mooi om te zien dat er dit jaar zoveel artiesten aan het experimenteren zijn met allerhande kicks, want zoiets had ik echt niet van Frequencerz verwacht
Wist niet waar ik het zoeken moest vannacht, de tering! 
Deze ging gvd hard ja. het lichtpuntje van hun set 
Deze pakte mij vannacht eigenlijk nog totaal niet... Kicks zijn potent maar de plaat zelf vind ik nog niet heel spannend. Misschien moet ik 'm vaker horen.
Dit inderdaad! De aparte kicks vliegen je om de oren dit jaar, goede zaak. Roll Up, Girls Love Techno, Rockafella onder andere, en nu dit weerwrote:Blijft mooi om te zien dat er dit jaar zoveel artiesten aan het experimenteren zijn met allerhande kicks
-
FHardtraxxer
- 204 posts member since 2015
Klinkt als Clockartz
Ik snap die 2e kick niet zo goed, maar klonk verder erg bruut!
wrote:Deze ging gvd hard ja. het lichtpuntje van hun set
Haha jezus net als je op het punt komt dat je het wel weer een beetje gezien hebt met Frequencerz komen ze hier weer mee. Gasten zijn wel echt enorm veelzijdig! Dit wil ik snel live horen 
Ik vind die reverse bass echt supervet!
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Met die kick lijkt het beetje Rebelion kant op te gaan.wrote:Ik snap die 2e kick niet zo goed
Ik betrap mezelf hier ook op.. Heb het helemaal gehad met die Wolfpack, Getting Off en overige hitjes. Maar die collabs met warface, die bootleg, en vrijwel alle B-Freqz platen zijn zo godsgruwelijk vetwrote:Haha jezus net als je op het punt komt dat je het wel weer een beetje gezien hebt met Frequencerz komen ze hier weer mee. Gasten zijn wel echt enorm veelzijdig! Dit wil ik snel live horen
Dit was wel even een genietmomentje die nacht ja 
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 15 days ago
Werd AK-47 van Apexx hierin ingemixed of hoort dat bij dit nummer? Klinkt vet, alleen geen volledige oordeel aangezien hij zo LQ is.
Ja, ze draaiden inderdaad AK-47 na deze.wrote:Werd AK-47 van Apexx hierin ingemixed of hoort dat bij dit nummer? Klinkt vet, alleen geen volledige oordeel aangezien hij zo LQ is.
View on Mixcloud
@40:55
@40:55