inderdaad ontzettend raar dat je het publiek warm wilt hebben voor hard bass over een paar dagen..wrote:Dan is het toch gewoon raar dat het op social media word gezet? Dit snap ik echt totaal niet he, zet het er dan gewoon niet op. Naja, bedankt voor de opheldering.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Dit betekent dat er alsnog geen track is met een krachtige HARD BASS! vocaal?wrote:zit dus niet in de track zelf
Ik neem aan dat Deetox bedoeld dat die specifieke "geknipte" vocal niet daadwerkelijk in de track zit. Wel een "kale" Hardbass vocal.wrote:Dit betekent dat er alsnog geen track is met een krachtige HARD BASS! vocaal?wrote:zit dus niet in de track zelf
Dit is Hardtraxx, hè?wrote:Je kan ook van een mug een olifant makenwrote:Dan is het toch gewoon raar dat het op social media word gezet? Dit snap ik echt totaal niet he, zet het er dan gewoon niet op. Naja, bedankt voor de opheldering.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Wat saai dit, kom op man... Echt slaapverwekkend tot nu toe 
-
B
Dikke track 
Dat hoge screechpiepje vind ik persoonlijk nergens naar klinken, evenals dat geluid in de climax, daarnaast vind ik dat de break nogal plotseling komt en wat betreft de kick is het volgens mij weer standaard E-force kick.
Net even het BPM wat omlaag gegooid want dit is thuis niet om aan te horen 
Met verlaagd BPM is het een best leuke track.
Met verlaagd BPM is het een best leuke track.
Was live allemaal best lache, maar vind het nu eigenlijk maar flink saai klinken...