Maar dit is echt onzin:
Ze zitten nu op 156wrote:Gonna give out full track for free, when our Facebook-page reaches 1000 likes
Ze zitten nu op 156wrote:Gonna give out full track for free, when our Facebook-page reaches 1000 likes
Niet moeilijk als dat project 2 jaar heeft stil gelegen hé?wrote:Ze zitten nu op 156wrote:Gonna give out full track for free, when our Facebook-page reaches 1000 likes
Dat had ik nooit meegekregenwrote: Niet moeilijk als dat project 2 jaar heeft stil gelegen hé?![]()
Dit is 50% HM.wrote:Waarom is dit niet gewoon onder HM dan?
Hardstyle Mafiawrote:Waar staat HM voor?
Wil jij zeggen dat HM normaal zo fantastisch afgewerkt is dan?wrote:Nog nooit van Freakshow gehoord.
Maar dit klinkt vet.
@Rawbin, Soundcloud verpest heel veel van de geluidskwaliteit.
Hoort ook een beetje bij hun stijl. Zelfde geldt voor vazard etc. Ik stoor me er persoonlijk niet aan.wrote:Wil jij zeggen dat HM normaal zo fantastisch afgewerkt is dan?wrote:Nog nooit van Freakshow gehoord.
Maar dit klinkt vet.
Precies.wrote:Hoort ook een beetje bij hun stijl.wrote: Wil jij zeggen dat HM normaal zo fantastisch afgewerkt is dan?
Dan is Innocent Blood zeker een aanrader!wrote:Nog nooit van Freakshow gehoord.
Maar dit klinkt vet
Persoonlijk vind ik Vazard tracks toch beter afgewerkt (niet geweldig ook nee), dan HM.wrote:Hoort ook een beetje bij hun stijl. Zelfde geldt voor vazard etc. Ik stoor me er persoonlijk niet aan.wrote:Wil jij zeggen dat HM normaal zo fantastisch afgewerkt is dan?wrote:Nog nooit van Freakshow gehoord.
Maar dit klinkt vet.
Geforceerde kicks met sounds die nooit volledig zijn afgewerkt. Al vanaf hun eerste release. Lijkt me een bepaalde stijl die ze aanhouden dan, of niet?wrote:En dat het bij de stijl hoortWat een non-argument.
Daarom ook de vraag, waarom niet gewoon onder HM? Dit zijn namelijk gewoon 100% HM sounds.wrote:Dit is 50% HM.wrote:Waarom is dit niet gewoon onder HM dan?
Voor mij ook, maar zal nog wel een aantal maandjes duren.. ;cwrote:Lekker plaatje hoor, mag snel komen van mij.