Vind wel leuk klinken! benieuwd 
wrote:No offence maar zit hier uberhaupt wel iemand op te wachten?
Wat ik uit de preview af kan leiden belooft in ieder geval niet veel goeds.
wrote:No offence maar zit hier uberhaupt wel iemand op te wachten?
Wat ik uit de preview af kan leiden belooft in ieder geval niet veel goeds.
Idd, je komt compleet dat hele sample pakket tegen.wrote:Klinkt allemaal heel goedkoop![]()
Vooral de geripte kicks, gestolen melodieén (4:08) en de Text-to-speech/Blutonium boy vocals.
wrote:Vind wel leuk klinken! benieuwd
wrote:Moderator Edit: Reaction Pic verwijdert. Reacties met alleen een plaatje doen we maar op de kleuterschoolwrote:Klinkt helemaal niet verkeerd dit.![]()
Er zitten een aantal energieke tracks tussen, maar natuurlijk ook een paar die niet goed klinken.
Ja de afmix is echt raar soms. Op het ene moment is alles goed te horen en 30 seconden later is het volume met de helft gedaald zo lijkt het.wrote:Zitten zeker een paar lekkere energieke platen bij maar ik mis echt een goede en juiste kick bij het hele plaatje!! De nummers die 'Raw' bedoeld zijn hebben wel die sound, maar een kick die nergens te bekennen is. Erg jammer. Maar wat mrazura zegt; hij mist een eigen sound, maar er zitten een paar erg leuke platen bij!
Idd. Bij 'Oh' bijvoorbeeld. Hele ruwe sounds maar het komt er op een één of andere manier niet echt uit, terwijl het idee en de sounds wel aanwezig zijn. Het klinkt niet echt verzorgd.wrote:Ja de afmix is echt raar soms. Op het ene moment is alles goed te horen en 30 seconden later is het volume met de helft gedaald zo lijkt het.wrote:Zitten zeker een paar lekkere energieke platen bij maar ik mis echt een goede en juiste kick bij het hele plaatje!! De nummers die 'Raw' bedoeld zijn hebben wel die sound, maar een kick die nergens te bekennen is. Erg jammer. Maar wat mrazura zegt; hij mist een eigen sound, maar er zitten een paar erg leuke platen bij!
Dat kenmerkt de hardstyle helaas, niet Hardtraxx alleen.wrote:Men is hier echt te weer op de hardtraxx manier aan het overdrijven. Lekker makkelijk meelullen met de meute.