Last edited by Festuca on 06 Feb 2013 16:46, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Tnx, de eerste kon ik niet lezenwrote:
Nee, dit klinkt weer echt helemaal nergens naar. Kick is veel te overstuur en de melodie is weer zo random en gevoelloos als wat. De vocalen zijn onverstaanbaar en slaan nergens op.
Haha wat een haat. Je kan ook rekening houden met hoe lang iemand bezig is en wat diegene heeft bereikt in die periode. Want zover ik weet gaat festuca heel erg vooruit en ik vind het ook erg goed klinken. Die sounds in de intro zijn echt leuk gedaan van links naar rechts.
Ik vind geen enkele van zijn producties release-waardig tot nu toe, en ik vind dat hij veel te vroeg is begonnen met releasen, dus nee, daar houd ik liever geen rekening mee.
mid-intro/outro klinkt best gaaf, climax vind ik niet veel aan. Je bent in elk geval goed op weg! 
Tot de climax wederom weer best te doen. Climax synth is niet interessant, melodie gaat nog wel. En inderdaad de kicks zijn ook niet zo goed, vooral als ze pitchen.
Volgens mij vindt jij de Atmozfears/Inner heat stijl wel vet jesse. dit lijkt er erg op 
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
je melodie en lead haalt de kracht helemaal weg, tot daar vond ik hem wel nice
ben van mening dat je hier meer uit kunt halen
-
OHardtraxx Newbie
- 11 posts member since 2012
- last seen Apr 2013
+1 hier haal je veel meer uit (Y)wrote:je melodie en lead haalt de kracht helemaal weg, tot daar vond ik hem wel niceben van mening dat je hier meer uit kunt halen
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
lijkt er totaal niet op.wrote:Volgens mij vindt jij de Atmozfears/Inner heat stijl wel vet jesse. dit lijkt er erg op
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Lekker nummer, de noten van de melodie halen wel het tempo eruit