Absoluut!wrote: Ga je deze nog draaien op Hardfest?
Active topics in Tracks
Moderators
Listen onSoundCloud
- 01Pressure Waves (Original Mix)
- 02Pressure Waves (Radio Edit)
Source: facebook.com
-
SArtiest
- 420 posts member since 2014
- last seen Sep 2020
Dan zie je mij daar wel verschijnen!wrote:Absoluut!wrote: Ga je deze nog draaien op Hardfest?
Dit had zomaar een Wildstylez nummer kunnen zijn! Heerlijke track! 
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
Festuca - Pressure Waves (SSL037)
Label: Scantraxx Silver
WEB release: 13/05/2015
Tracks:
Festuca - Pressure Waves
Samples:
View on YouTube
View on SoundCloud
Bron:
https://www.facebook.com/Festuca
Label: Scantraxx Silver
WEB release: 13/05/2015
Tracks:
Festuca - Pressure Waves
Samples:
View on YouTube
View on SoundCloud
Bron:
https://www.facebook.com/Festuca
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Positief verrast! Goed bezig. 
Echt een heerlijke schijf! Dikke kicks ook!
Sterke plaat! Ga hem zeker vaker opzetten 
Dit is precies de hardstyle die ik meer wil horen. 
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Nog steeds zo'n vette track dit, krijg er geen genoeg van 
en wanneer komen die nieuwe platen (ik weet niet meer hoe die heten) uit die liveset van Freaqshow uit?
Echt één van de betere euforische platen van de afgelopen maanden! Veel producers hebben het geprobeerd, maar dit weet nou precies die sfeer en sound van een paar jaar terug perfect te raken... Echt lekker dit 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Die melodie is zo mooi. Vooral omdat het geen hoge melodie is, maar gewoon lekker in het midden van het keyboard (als je snap wat ik bedoel, weet niet of ik het goed uitlegt.)
Toch wel leuk dat een Hardtraxx producer het schopt tot een release op Scantraxx. Ik had het eerlijk gezegd nooit verwacht dat Festuca zo ver zou komen.
Toch wel leuk dat een Hardtraxx producer het schopt tot een release op Scantraxx. Ik had het eerlijk gezegd nooit verwacht dat Festuca zo ver zou komen.
Hoi Trainfreak, even een vraagje puur uit nieuwsgierigheid; Waarom Scantraxx Silver? Een bewussie of geen reden?
Heerlijk nummer voor thuis, geniaal nummer live. Drive drive drive!
Vet om te zien dat dit in de smaak valt! 

In overleg is dat er zo uitgekomen, niet bewust!wrote:Hoi Trainfreak, even een vraagje puur uit nieuwsgierigheid; Waarom Scantraxx Silver? Een bewussie of geen reden?
Niks aan toe te voegenwrote:Veel producers hebben het geprobeerd, maar dit weet nou precies die sfeer en sound van een paar jaar terug perfect te raken... Echt lekker dit
-
FHardtraxxer
- 439 posts member since 2012
- last seen Sep 2018
Zeer verdiend dit
En dan te bedenken dat Festuca hier een aantal jaren geleden toch wel redelijk gehaat werd
En dan te bedenken dat Festuca hier een aantal jaren geleden toch wel redelijk gehaat werd
-
PHardtraxxer
- 302 posts member since 2011
- last seen Jun 2024
wrote:Niks aan toe te voegenwrote:Veel producers hebben het geprobeerd, maar dit weet nou precies die sfeer en sound van een paar jaar terug perfect te raken... Echt lekker dit
Verklaar uw nader?wrote:En dan te bedenken dat Festuca hier een aantal jaren geleden toch wel redelijk gehaat werd
De kritiek op zijn producties was niet mals af en toe. De kritiek was misschien terecht, maar de verwoording had - zoals zo vaak - opbouwender gekund.wrote:Verklaar uw nader?wrote:En dan te bedenken dat Festuca hier een aantal jaren geleden toch wel redelijk gehaat werd
Maar goed, hij heeft doorgezet en nu komen er dit soort pareltjes uitrollen, dus mij hoor je niet meer klagen.
Topplaat dit
En die ene tel inhouden voor de eerste climax
En die ene tel inhouden voor de eerste climax
Ik vind de introkicks wat aan de oppervlakkige en slappe kant. Niet mijn smaak in ieder geval
Subtiele vocalen en een heerlijke sfeeropbouwende break. Die is echt geniaal gedaan! De melodie is ook echt heerlijk! Kicks weer niet mijn smaak, maar minder erg dan ik gewend ben (hs de laatste jaren). Overall gezien een sterk nummer!