Last edited by Festuca on 12 Aug 2012 20:59, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Hmm waar ken ik die vocals van.
Niet zo heel gek dit. Mid klinkt niet slecht vind alleen de melo heel snel vervelen en heb 't idee alsof soms de delay/reverb ineens afgekapt wordt waardoor de synth leeg klinkt.
Qua sounds vind ik het allemaal wel aardig tot goed klinken, maar ik viel ondertussen helaas wel bijna 4x in slaap
Maar wordt wel elke keer beter!
Maar wordt wel elke keer beter!
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Best lekker. 
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Je sounds worden idd beter, maar de melodie is een beetje saai en de opbouw ernatoe ook.
Verder goedbezig.
Verder goedbezig.
Vocal past niet echt bij de sfeer die je probeert neer te zetten.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
het word per track beter, ga zo door vind het echt al een lekkere track ! 
Dit begint er al op te lijken! Sounds klinken steeds voller.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Dit dus, de plaat zelf is veel te blij voor deze vocalswrote:Vocal past niet echt bij de sfeer die je probeert neer te zetten.
Nog te blij? xD doe ik is wat duisters hehewrote:Dit dus, de plaat zelf is veel te blij voor deze vocalswrote:Vocal past niet echt bij de sfeer die je probeert neer te zetten.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
klinkt verdomde lekker 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 13 days ago
De toonhoogten en sound van de synth in de climax maakt het te uplifting om dit duister te vindenwrote:Nog te blij? xD doe ik is wat duisters hehewrote:Dit dus, de plaat zelf is veel te blij voor deze vocalswrote:Vocal past niet echt bij de sfeer die je probeert neer te zetten.
Tsja, melodie is eentonig en saai... Daar moet je aanwerken.
Je boekt wel vooruitgang. Maar er is nog een lange weg te gaan..
Je boekt wel vooruitgang. Maar er is nog een lange weg te gaan..
Sorry dit heeft echt 0% met duister te maken. Je zet geen sfeer neer en die melodie gaat meer richting blij. Ook vind ik het een beetje cheap om vocals te gebruiken die al in een grote hit zitten.wrote:Nog te blij? xD doe ik is wat duisters hehewrote:Dit dus, de plaat zelf is veel te blij voor deze vocalswrote:Vocal past niet echt bij de sfeer die je probeert neer te zetten.
die ''grote hit'' is mij ontgaan?wrote:
Sorry dit heeft echt 0% met duister te maken. Je zet geen sfeer neer en die melodie gaat meer richting blij. Ook vind ik het een beetje cheap om vocals te gebruiken die al in een grote hit zitten.
View on YouTubewrote:die ''grote hit'' is mij ontgaan?wrote:
Sorry dit heeft echt 0% met duister te maken. Je zet geen sfeer neer en die melodie gaat meer richting blij. Ook vind ik het een beetje cheap om vocals te gebruiken die al in een grote hit zitten.
Ik hoop echt dat je de boel trollt. :')wrote:nooit gezien xD, voor mijn tijd ook!
hahaha, nee. toen was ik nog niet met hardstyle bezig en heb nooit van die stijl gehouden, wat automatisch betekend dat ik me er niet in verdiep.
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Dit dus.wrote:
Vind het ook een beetje eentonig!!