Kick lijkt inderdaad op die van Chronic Disorder. De vocals vind ik niet heel geweldig, maar er zit toch wel een lekkere drive in. 
wrote:wrote:Vind dit maar van dat geforceerde Raw
wrote:wrote:Vind dit maar van dat geforceerde Raw
Ik ook. En wat een vreselijke vocalenwrote:wrote:wrote:Vind dit maar van dat geforceerde Raw
Dat blijft natuurlijk smaak. Als, zoals eerder gezegd, ditzelfde trucje al 50 keer eerder is gebruikt, is het niet echt origineel meer. Ook zijn er veel mensen die niks hebben met die ´wannabe´ stoere vocals en standaard screeches.wrote:wat lopen er nou weer mensen te zeiken over hoe triest dit is.. Dafuq?? het is een lekkere plaat.
Soundcloud op vorige pagina.wrote:Video is verwijderd
wrote:View on SoundCloud
Vind ik ook! is niks speciaals meer aan, en aangezien steeds meer een soort "look a like" kick gaan maken klinkt elke track steeds meer hetzelfde. Leuk al die tracks die vet zijn op een feest, maar ik kan het meer waarderen als het een track is die ik thuis ook zou willen opzetten! (al zeg ik wel dat deze track wel is thuis op zou gaan)wrote:Het was eerst nog een beetje speciaal, die CD Kicks in een hardstyle track, maar het begint nu ook een beetje overkill te worden. Voor de rest, standaard raw nummertje.
Gelukkig heeft Fanteria zelf 10.000 filmpjes van deze track op Facebook.wrote:Video is verwijderd
amen.wrote:Vocals zijn echt kut, jezus. Verder is dit typisch zo'n track waarop je op een feest prima je voetjes van de vloer krijgt maar ik vind er echt helemaal niks bijzonders aan. Echt ZO saai![]()
Er zijn echt al wel 50 tracks uitgekomen dit jaar die volgens dezelfde formule zijn gemaakt. Break met duistere/stoere vocals, en dan een anticlimax met plofkicks en screeches. Maargoed dat weten we allemaal inmiddels al wel

Dit + die vocalswrote: Er zijn echt al wel 50 tracks uitgekomen dit jaar die volgens dezelfde formule zijn gemaakt. Break met duistere/stoere vocals, en dan een anticlimax met plofkicks en screeches. Maargoed dat weten we allemaal inmiddels al wel
wrote:Ondanks de 'Ekte ekte raw vocals' vind ik het best wel een vet plaatje