Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
T
- 1 posts member since 2014
- last seen Feb 2014
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Dit ga je toch niet menen hoop ik??
Nummer is niet heel slecht, clip is wel vet.
Heeft zeker potentie! 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
wrote:Nummer is niet heel slecht, clip is wel vet.Heeft zeker potentie!
-
DHardtraxx Newbie
- 49 posts member since 2013
- last seen Sep 2017
"We willen rellen in de hel want in de hemel is geen hardstyle"
Na Blutonium Boy en Yellow Claw een nieuw dieptepunt. En deze keer gaat het wel heel diep (mwah ok Blutonium Boy is misschien nog wel erger). Is dit dan de 'muziek' die hardstyle kapot maakt zoals de Gabber Pietjes bij de hardcore hype in de jaren 90?
Na Blutonium Boy en Yellow Claw een nieuw dieptepunt. En deze keer gaat het wel heel diep (mwah ok Blutonium Boy is misschien nog wel erger). Is dit dan de 'muziek' die hardstyle kapot maakt zoals de Gabber Pietjes bij de hardcore hype in de jaren 90?
Yup, maar dan lekker in een hedendaags jasje, goede afspiegeling van de gemiddelde persoon van zeer lage sociale achtergrond (denk dat een andere omschrijving weer wat mensen tegen het zere been schopt)wrote:Is dit dan de 'muziek' die hardstyle kapot maakt zoals de Gabber Pietjes bij de hardcore hype in de jaren 90?
Ah, eindelijk een waardige concurrent voor Psyko Punkz. Heerlijke teksten. 
-
KHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2011
- last seen Mar 2015
Wat mij betreft DE carnavalskraker van 2014 
-
A
/hardstylewrote:
Wat een nummer![]()
![]()
![]()
Dit soort tracks zorgen dat ik steeds minder met hardstyle heb.
Het is nu "stoer" om te roepen dat je hardstyle wil, trekt daardoor allemaal tokkievolk aan.
Allemaal producers uit andere genres die graag willen meeliften komen aan met dramatische kicks, die door hun eigen hersenloze publiek bestempeld worden als "kankerhard".
Daar komt nog bij dat ik trap echt verschrikkelijke muziek vind.
Geef mij maar de tijd dat iedereen vond dat je naar teringherrie luisterde, dit soort troep maakt de hardstyle kapot.
Het is nu "stoer" om te roepen dat je hardstyle wil, trekt daardoor allemaal tokkievolk aan.
Allemaal producers uit andere genres die graag willen meeliften komen aan met dramatische kicks, die door hun eigen hersenloze publiek bestempeld worden als "kankerhard".
Daar komt nog bij dat ik trap echt verschrikkelijke muziek vind.
Geef mij maar de tijd dat iedereen vond dat je naar teringherrie luisterde, dit soort troep maakt de hardstyle kapot.
Rellen, zuipen, snuiven
Leen je meisje even uit, want ik wil melluk op haar spuiten!
8============================================D''''''-,,,
Leen je meisje even uit, want ik wil melluk op haar spuiten!
8============================================D''''''-,,,
True, lekker voorbij laten gaan deze onzinwrote:Geen aandacht geven dan
wat is deze?!
wel jammer want kvind dat kickroll stukje wel lekker haha, alleen de rest van heel het idee achter dit nummer is echt om te janken gewoon
wel jammer want kvind dat kickroll stukje wel lekker haha, alleen de rest van heel het idee achter dit nummer is echt om te janken gewoon
Vind ik wel lastig in dit soort situaties.wrote:Geen aandacht geven dan
Een stel kleine kindertjes die taal uit slaan waar ze geen idee van hebben.
Stuur ze allemaal voor een heropvoedingskamp van 3 maanden naar Syrië, waar bedreiging, geweld en de dood een stuk dichter bij je is. Misschien veranderd dat het wereldbeeld van deze kinderen. In welvaartsland Nederland is alles toegestaan, zelfs deze onzin.
Ik kan hier gewoon slecht tegen. Stelletje kleuters.
wow zieke shit, ze willen vechten en rellen en snuiven, steken vuurwerkjes af en doen moshpitten.
Hier wil ik wel mee geassocieerd worden.
Hier wil ik wel mee geassocieerd worden.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Dit is dus precies de reden waarom bepaalde individuen zich niet zouden moeten voortplanten...

-
FHardtraxxer
- 439 posts member since 2012
- last seen Sep 2018
- mijn eerste post was een beetje te ver gezocht
-
EDIT : Ik weet niet of ik hier nou om moet gaan janken of lachen
Het diepte punt is hiermee wel bereikt in de hedendaagse "hardstyle" , naar dit kan het dus alleen nog maar beter gaan
EDIT : Ik weet niet of ik hier nou om moet gaan janken of lachen
Het diepte punt is hiermee wel bereikt in de hedendaagse "hardstyle" , naar dit kan het dus alleen nog maar beter gaan
Last edited by Fietsband on 20 Feb 2014 04:24, edited 2 times in total.
wrote:Dit is dus precies de reden waarom bepaalde individuen zich niet zouden moeten voortplanten...![]()