Dit.wrote:Zomerhit 2016 confirmed. Wát een track!
Wat word ik vrolijk van deze track zeg, iets dat Demi Kanon tot nu toe altijd voor elkaar krijgt met zijn platen!
Dit.wrote:Zomerhit 2016 confirmed. Wát een track!
Vind de versie met de originele vocals ook beter, maar goed, ik zal de plaat er niet minder om luisteren als hij ge-released wordt. Deze gaat echt gewoon gruwelijk lekker!wrote:Er zitten nu nieuwe vocals in ivm rechten issue.
Track heet nu "Illuminated"
LQ sample: View on Facebook
Eerst ff in HQ of live horen maar het klinkt niet verkeerdMoet ff wennen maar dat komt wel goed denk ik
![]()
Nu snel releasen!
wrote:Vind de versie met de originele vocals ook beter, maar goed, ik zal de plaat er niet minder om luisteren als hij ge-released wordt. Deze gaat echt gewoon gruwelijk lekker!wrote:Er zitten nu nieuwe vocals in ivm rechten issue.
Track heet nu "Illuminated"
LQ sample: View on Facebook
Eerst ff in HQ of live horen maar het klinkt niet verkeerdMoet ff wennen maar dat komt wel goed denk ik
![]()
Nu snel releasen!
Dit, zeker een van mn favoriete tracks van dit jaar. Naast The Paradox natuurlijkwrote: TOTY materiaal dit
Helaas mee eenswrote:Energyzed, wat een talentOf misschien is talent een understatement. Dikke plaat na plaat en zo ook dit weer. Ik heb de vorige versie zo vaak geluisterd dat ik een andere vocal eigenlijk wel een aangenaam iets vind, is het toch weer "nieuw"
Dat zeker, helaas vind ik Energyzed niet heel bijzonder als het op zijn setjes aan komt. 13 nummers in een uur en draait bijna t zelfde als Atmozfears.wrote:Heerlijke plaat![]()
Deze 'kleinere' namen verdienen meer aandacht
Ditwrote:Dit bezorgt mij een lach van oor tot oor![]()
Ja en nu hopen dat die Audiotricz & Demi Kanon plaat ook snel komt!wrote:het is een heel goed jaar voor de euforische Hardstyle. Dit jaar zoveel fijne platen uitgekomen