Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single 2 tracks

Endymion - Sweet Insanity (A2REC106)

Label
A2 Records
Catalogue number
A2REC106
  1. 01Sweet Insanity (Original Mix)
  2. 02Sweet Insanity (Radio Edit)
B
Hardtraxxer
728 posts member since 2011
last seen Apr 2021
Endymion - Sweet Insanity (A2REC106)

Label: A2 Records
WEB release: 21/10/2015

Tracks:
1. Endymion - Sweet Insanity

Samples:
View on YouTube

Bron: YT
Last edited by Backstabber on 15 Jun 2015 17:31, edited 2 times in total.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Deze heet dus Sweet Insanity
Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
Lekker hoor, Drive :D Ik hou wel van dat nieuwe Endymion-stijltje.
Hardtraxxer
302 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Wauw wat een dikke track weer :woot: :thumbsup:
Hardtraxx Crew
last seen Jun 2026
Verplaatst
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 2 days ago
Ik vond About to get raw direct een goed nummer. De nummers van Endymion die erna kwamen deden me niet zoveel, maar deze dan wel weer. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Leuke track, Nightbreed heeft tot nu toe alleen maar vette trackjes gereleased :D

Wacht nog op die plaat die me echt lang bij zou blijven, maar ongetwijfeld dat die een keer langs komt. Label staat als een huis!
Hardtraxx Veteran
4808 posts member since 2014
last seen 18 hours ago
Rickzel wrote:Leuke track, Nightbreed heeft tot nu toe alleen maar vette trackjes gereleased :D

Wacht nog op die plaat die me echt lang bij zou blijven, maar ongetwijfeld dat die een keer langs komt. Label staat als een huis!
je weet dat deze op a2 records komt en niet op nightbreed,toch?
Last edited by Jeffrey2107 on 02 Oct 2015 18:08, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Haha oke daar heb ik echt totaaaal overheen gelezen :lol:

Image
Hardtraxx Veteran
last seen 18 hours ago
dan vraag ik me af waarom ze het niet op hun eigen label doen of gaan ze zometeen hetzelfde doen als psyko punkz
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
jeffrey2107 wrote:dan vraag ik me af waarom ze het niet op hun eigen label doen of gaan ze zometeen hetzelfde doen als psyko punkz
Wat doet Psyko Punkz dan? :$
Hardtraxx Veteran
last seen 18 hours ago
SAIN7 wrote:
jeffrey2107 wrote:dan vraag ik me af waarom ze het niet op hun eigen label doen of gaan ze zometeen hetzelfde doen als psyko punkz
Wat doet Psyko Punkz dan? :$
ze zaten eerst op dirty workz, toen vonden ze het nodig om hun eigen label te starten (Shadow mask music) waar ze een paar tracks op gereleased hebben en nu komen alle psyko punkz tracks gewoon weer op dirty workz en niemand heeft het ooit meer over shadow mask
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Vraag me ook wel af waarom dit op A2 is? Melodie van dit nummer doet me ook zeer sterk ergens aan denken.. kom er alleen niet op welke track het precies is.

Edit - Misschien ken ik de track dan wel gewoon als ze hem al zo lang spelen :P
Last edited by ThaBomba. on 02 Oct 2015 18:30, edited 1 time in total.
Hardtraxx Crew
last seen Jun 2026
You might know this one! We've been playing it for a while now. Since our label Nightbreed Records is doing so well, and we have so much music ready. We thought it was a good idea to release this one somewhere else. We're proud to let you know that "Sweet Insanity" will be released on the mighty A2 Records on 21-10-2015!
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 23 days ago
Magnetron wrote:
Since our label Nightbreed Records is doing so well, and we have so much music ready. We thought it was a good idea to release this one somewhere else.
Logisch is anders
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 40 minutes ago
Moet bij de climax heel erg aan Bolivia denken.
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Ik vind er niet veel aan.
yowan wrote:
Magnetron wrote:
Since our label Nightbreed Records is doing so well, and we have so much music ready. We thought it was a good idea to release this one somewhere else.
Logisch is anders
En dit dus.
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
Theorie:
Rechten zijn in het bezit van a2 aangezien deze plaat voor het eerst op qlimax 2014 gedraaid is. 3 maanden later werd Nightbreed pas opgericht, en ze moesten toch ergens hun nummer vast laten leggen(hoe dat ook heet)

Jammer dan dat ze dan zeggen dat het hun "gezien de goede omstandigheden" leuk leek om het bij een ander label uit te laten brengen terwijl ze gwn geen andere keus hadden
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Dat hoeft niet zo te zijn. Je ziet wel vaker dat een plaat op een ander label wordt uitgebracht voor promotie. Niet iedereen volgt de releases zo op de voet als de meesten hier op HT, dus daar is een label als Nightbreed een stuk minder bekend dan A2. En een plaat hoeft toch niet ergens 'vastgelegd' te worden om deze te draaien?
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
Dan kan iemand zomaar de track rippen en ergens anders uitbrengen en de rechten er op claimen?

Als ik een nieuw nummer op soundcloud set, een paar voorbeelden; Retaliate with hate van DP & RR, aint fucking around van MM of hard driver pow. Allemaal geupload nadat ze voor het eerst of de tweede keer gedraaid werden, en bij alle 3 meteen een claim van een label gehad(a&a music of dwx). Dan zijn die nummers toch vastgelegd(is hier geen vakterm voor?) En beschermd tegen copyrightmisbruik?

Dit is in mijn ogen dan ook het geval geweest met deze plaat, die hebben ze ook ergens onder moeten brengen.. Dat kon niet bij Nightbreed want die moesten ze nog oprichten.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 23 days ago
yowan wrote:Theorie:
Rechten zijn in het bezit van a2 aangezien deze plaat voor het eerst op qlimax 2014 gedraaid is.
??????????????????????
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 22 hours ago
Raven wrote:
Rechten zijn in het bezit van a2 aangezien deze plaat voor het eerst op qlimax 2014 gedraaid is.
??????????????????????
?????????????????????
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
MelvinFR wrote:
Raven wrote:
??????????????????????
?????????????????????
Lees even verder, toen was Nightbreed nog niet opgericht. En hun hardstyle konden ze dus niet bij Neophyte Records kwijt. Ze hadden al eens een release bij A2 met een remix van Bolivia, dus makes sense toch?
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
:lol:

Als de plaat ergens wordt gedraaid, betekent het niet dat op dat moment al bekend moet zijn op welk label hij gereleased gaat worden, of waar de copyright bij moet liggen.
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
Niet? Je wilt je plaat toch beschermen of iets dergelijks?
En niks moet, maar dit leek mij de enige logische reden..