Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
IHardtraxxer
- 155 posts member since 2015
- last seen Apr 2017
E-Force & Warface - TBA
Sowieso Warface, klinkt best dik trouwens 
Jammer van de Warface kick, die ben ik nu wel beu. 2e stukje klink al een stuk beter.
Het is gelijk duidelijk welke kick beter klinkt.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
E-Force kick, en dan 100 x beter.wrote:Het is gelijk duidelijk welke kick beter klinkt.
Heb persoonlijk toch liever dit dan 4 minuten lang naar dezelfde e-force kick te luisteren. Er is natuurlijk wel een reden dat de kickswitch in deze volgorde gaat en niet andersom 
Die kick van E-force doet mij nou juist helemaal niks, die van Warface is opzich nog best geinig.
Track gaat hoogstwaarschijnlijk 'Face the Force' heten.
Hierbij nog een opname van de track: View on Facebook
Hierbij nog een opname van de track: View on Facebook
-
PHardtraxxer
- 211 posts member since 2014
- last seen Aug 2020
Op het eerste gehoor klinkt het echt super dik!
Alleen op wat voor bpm is dit in godsnaam? Volgens mij zit er ook een versnelling in, dat begint ook weer een hype te worden.
Alleen op wat voor bpm is dit in godsnaam? Volgens mij zit er ook een versnelling in, dat begint ook weer een hype te worden.
Last edited by Partofthehard on 08 Jun 2015 11:01, edited 1 time in total.
E-Force creëert altijd zon dikke drive in zijn tracks.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
Aardig tempotje
Doodzonde van die pauperversnelling. Zal wel flinks op gehakt worden, hoop dat het geen nieuwe hype wordt.
Ik vind hem wel wat hebben eigenlijk, zit flink wat drive in. Kan natuurlijk ook komen door het hogere BPM.
Met de nieuwe uptempo hardcore hype zie ik een uptempo hardstyle hype wel gebeuren.
Ik doe zelf ook met die hype dus heb hier totaal geen moeite mee. Klinkt zeer goed dit.
Als je die screech weg laat dan doet het mij wel een beetje denken aan noize pumper bij sommige stukjes.
Ik doe zelf ook met die hype dus heb hier totaal geen moeite mee. Klinkt zeer goed dit.
Als je die screech weg laat dan doet het mij wel een beetje denken aan noize pumper bij sommige stukjes.
wrote:Ik vind hem wel wat hebben eigenlijk, zit flink wat drive in. Kan natuurlijk ook komen door het hogere BPM.
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Klinkt toch best lekker
en totaal geen problemen met die versnelling 
jezus dit is zowat bijna op 160 bpm als het niet hoger is! warface zijn setjes beginnen sws al op 155 bpm en eindigen op 170 ofzo
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Dit klinkt helemaal nergens naar 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Klink dik
Benieuwd naar betere kwaliteit!
Benieuwd naar betere kwaliteit!
Moet zeggen dat dit me eindelijk een keer pakt. Wat een drive in die korte screeches die een soort van melodietje vormen die in je kop blijft zitten. Versnelling had niet gehoeven, maar stoort me niet. Zal live ontiegelijk lekker gaan deze plaat!
Kwam deze tegen, niet echt super kwaliteit maar wel de hele track
https://www.youtube.com/watch?v=EmwItHdSHCw
https://www.youtube.com/watch?v=EmwItHdSHCw
-
S
HAKKUHHHH