Echt?...zou wel vet zijn zeg 
Ik hoop toch echt dat je meespeelt..wrote:Echt?...zou wel vet zijn zeg
Ik hoop toch echt dat je meespeelt..wrote:Echt?...zou wel vet zijn zeg
combobreakerwrote:Ik hoop toch echt dat je meespeelt..wrote:Echt?...zou wel vet zijn zeg
Kun je es een ziek duistere track van hem noemen?wrote:Wat een gezeur om raw of niet, fijne plaatjes en E-Force is wat dat betreft gewoon super veelzijdig. En ziek duistere tracks maken, of lekkere euforische plaatjes. Er blijft altijd sfeer in zn platen zitten en dat vind ik
wrote:Kijk naar Dark Arts. Die hele track wordt zwaar verneukt door die ontiegelijk lelijke kicks.. Verpest voor mij ook de 'duistere' sfeer die E-Force eigenlijk met deze track probeert neer te zetten, het maakt de track bijna vrolijk.
WHAHAHAAH trololololo dankjewel pommer moest hardop lachen:P ben het er mee eens ik vind e-force niet slecht maar die kicks kunnen nog beter, maar zijn rauwere platen missen wel kracht in de kickswrote:Waar hebben jullie het over, E-Force is toch super raw net als Zatox & Ran-D?
geef mij eens een goed voorbeeld dan van "echte" kickswrote:Misschien moet jij eens naar echte kicks luisteren en niet van die kicks die je thuis op vol volume kunt zetten en dan geen neiging hebben om het volume wat zachter te zetten. Enige reden waarom ik het volume zachter wil zetten, is omdat die frequenties tussen de 65 en 110 hz werkelijk afschuwelijke tonen zijn. Rang dang jang kang.
en daar begint alweer een discussie met lyst..wrote:geef mij eens een goed voorbeeld dan van "echte" kickswrote:Misschien moet jij eens naar echte kicks luisteren en niet van die kicks die je thuis op vol volume kunt zetten en dan geen neiging hebben om het volume wat zachter te zetten. Enige reden waarom ik het volume zachter wil zetten, is omdat die frequenties tussen de 65 en 110 hz werkelijk afschuwelijke tonen zijn. Rang dang jang kang.
View on YouTubewrote:geef mij eens een goed voorbeeld dan van "echte" kickswrote:Misschien moet jij eens naar echte kicks luisteren en niet van die kicks die je thuis op vol volume kunt zetten en dan geen neiging hebben om het volume wat zachter te zetten. Enige reden waarom ik het volume zachter wil zetten, is omdat die frequenties tussen de 65 en 110 hz werkelijk afschuwelijke tonen zijn. Rang dang jang kang.
nope, die heet dark artswrote:kan nu ff niet luisteren, maar is een van deze twee die track met die Harry Potter vocals?