Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
HS Album 8 tracks

E-Force - The Edge Of Insanity (SCCD015)

Label
Scantraxx
Catalogue number
SCCD015
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 8 days ago
Nou hier pas ik wel voor. Op Stresstest, Pleasure & Pain en FTP Remix vind ik het album ook niet veel soeps tot nu toe. Here Comes The Boom is ook niet verkeerd! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Indy wrote:Op Stresstest, Pleasure & Pain en FTP Remix vind ik het album ook niet veel soeps tot nu toe.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
RTM93 wrote:
hotymoty wrote:Dat E-Force dit accepteert, wat een rotzooi produceert die Radical
Jammer van die Digital Punk remix, elke remix van hem is behoorlijk saai..
laatste tijd alleen maar simpele en saaie platen. Oke wat de fak :lol: :lol: :lol: :lol: Is een mening, ik vind de platen beetje te simpel klinken. EVP vind ik ook helemaal niks. Beat the Darkness wel wat meer, omdat er mooie uithalen in de climax zitten en het een mooie break bevat. Maar Silent Sc...
B-Front is voor mij niet meer boeiend, laatste tijd alleen maar simpele en saaie platen. Een simpelere melodie kan bijna niet, erg eentonig. Vroeger vond ik B-Front helemaal het einde met Mysterias en Undiscovered, maar nu is het niet meer mijn stijl
Weer een plaat waarvan eerste 2 climaxen alleen een kick met een geluidje is...
it heb je toch al miljoen keer gehoord?? Saaie 13/12 raw plaat. Alleen die gekke kick klinkt wel grappig, maar niet meer dan dat.
Wat slecht zeg...wat een rommel maakt Radical dr laatste tijd
Chain Reaction en Crypsis kan je toch ook niet meer serieus nemen :/ xd? Wat doen zij op Hard Bass? Produceren enkelt bagger... >.<
Ik vind de tracks die ik gehoord heb, bijzonder teleurstellend... Ik vind ook dat PN overrated is. Ik ben van mening dat het allemaal net niet is. Kicks zijn niet lekker, sounds zijn niet fijn om te horen. Iets wat ik bij bijvoorbeeld Ran-D of Hard Driver wel heb, heerlijke zuivere sounds. Maar goed...

Zomaar wat comments van jou over B-front, PhutureNoize, E-force, Radical etc...
We weten het nu wel :yawn: :yawn:

PS Wanneer ga jij je avatar inruilen voor eentje met het headhunterz logo ?

gr.
Jeetje, jij hebt ook geen leven xd
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Gaan we weer :yawn:

OT: Meh, originaliteit vind ik ver te zoeken in deze plaat. Kicks hebben inderdaad behoorlijk veel distortion. Had gehoopt op een plaat zoals In The House waar je goed kan horen dat het een collab is, maar deze plaat klinkt meer als een Radical plaat dan een collab. En bovendien klinkt het alsof ik het 10 keer eerder heb gehoord (Forget About Dre Remix, Kill Me).
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Duruz wrote:
Zamble wrote:Kicking Brutal Shit is mijn ding nog niet. Door al die kickrolls lijkt het alsof die plaat stottert man.
DAT is nou juist het vette aan de plaat.
Idd, zorgt voor tering veel drive. Vind dit een van de vetste juist. Ook die vocals passen er wat mij betreft prima bij :yes:
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2019
En wat betreft Screw up: ik zie door de kickrolls het bpm niet meer.. Iets (veel) te veel van het 'goede' :huh:
Last edited by STVK on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Dit is dus precies waar ik niet op hoopte. Wat een bout plaat.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
hotymoty wrote: Jeetje, jij hebt ook geen leven xd
Ja want iets constateren staat gelijk aan het hebben van geen leven. :lol: >.<
Hardtraxxer
819 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Twee climaxen die praktisch hetzelfde klinken als de mid, die kick klinkt ook echt niet lekker. :/
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 6 days ago
Gooi een bak distortion over je kicks, zet ze op random plekken en noem het kickrolls en je hebt weer een nieuwe track klaar. Wat is Screw Up een aanfluiting, zeg. Saaie meuk is nog een compliment.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Ik vind die kicks in Screw Up echt 123423 keer niks. :sick:
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
RTM93 wrote:
Het gaat meer om het feit dat je allerlei opmerkingen van mij uit topics opzoekt...
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
hotymoty wrote:
RTM93 wrote:
hotymoty wrote:Dat E-Force dit accepteert, wat een rotzooi produceert die Radical
Jammer van die Digital Punk remix, elke remix van hem is behoorlijk saai..
laatste tijd alleen maar simpele en saaie platen. Oke wat de fak :lol: :lol: :lol: :lol: Is een mening, ik vind de platen beetje te simpel klinken. EVP vind ik ook helemaal niks. Beat the Darkness wel wat meer, omdat er mooie uithalen in de climax zitten en het een mooie break bevat. Maar Silent Sc...
B-Front is voor mij niet meer boeiend, laatste tijd alleen maar simpele en saaie platen. Een simpelere melodie kan bijna niet, erg eentonig. Vroeger vond ik B-Front helemaal het einde met Mysterias en Undiscovered, maar nu is het niet meer mijn stijl
Weer een plaat waarvan eerste 2 climaxen alleen een kick met een geluidje is...
it heb je toch al miljoen keer gehoord?? Saaie 13/12 raw plaat. Alleen die gekke kick klinkt wel grappig, maar niet meer dan dat.
Wat slecht zeg...wat een rommel maakt Radical dr laatste tijd
Chain Reaction en Crypsis kan je toch ook niet meer serieus nemen :/ xd? Wat doen zij op Hard Bass? Produceren enkelt bagger... >.<
Ik vind de tracks die ik gehoord heb, bijzonder teleurstellend... Ik vind ook dat PN overrated is. Ik ben van mening dat het allemaal net niet is. Kicks zijn niet lekker, sounds zijn niet fijn om te horen. Iets wat ik bij bijvoorbeeld Ran-D of Hard Driver wel heb, heerlijke zuivere sounds. Maar goed...

Zomaar wat comments van jou over B-front, PhutureNoize, E-force, Radical etc...
We weten het nu wel :yawn: :yawn:

PS Wanneer ga jij je avatar inruilen voor eentje met het headhunterz logo ?

gr.
Jeetje, jij hebt ook geen leven xd
Kom niet aan de Hardtraxx Favourites :lol:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
hotymoty wrote:
RTM93 wrote:
Het gaat meer om het feit dat je allerlei opmerkingen van mij uit topics opzoekt...
Ik heb mijn punt duidelijk gemaakt en dat vond ik belangrijk.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
Dit kon zoveel beter als je die melodie hoort, flinke tegenvaller
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 8 minutes ago
View on YouTube

E-Force - Kicking Brutal Shit

nou egt fet man een hardstail plaad op 170bpm goeie ondwikeling foor de musiek
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Had zo een MM plaat kunnen zijn.

Album begint me steeds zwaarder tegen te vallen na de hoge verwachtingen die ik hier toch wel van had :(
Hardtraxxer
580 posts member since 2014
last seen Feb 2023
Wel leuk dat die seven screetch er in zit :$
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Echt ziek belachelijk dat BPM idd.
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2019
Ik vind deze juist tering vet. Perfecte manier om een set af te sluiten toch? Die drive hierin :drool:
Hardtraxxer
365 posts member since 2016
last seen 6 days ago
STVK wrote:Ik vind deze juist tering vet. Perfecte manier om een set af te sluiten toch? Die drive hierin :drool:
Precies! Klinkt goed :thumbsup: heerlijke afsluiter. Als het hier aan HT ligt is het toch vooral B-Front, Phuture Noize en Delete wat telt :nono:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Marks wrote:
STVK wrote:Ik vind deze juist tering vet. Perfecte manier om een set af te sluiten toch? Die drive hierin :drool:
Precies! Klinkt goed :thumbsup: heerlijke afsluiter. Als het hier aan HT ligt is het toch vooral B-Front, Phuture Noize en Delete wat telt :nono:
Dat kan kloppen maar die hebben een heel erg eigen stijl wat veel mensen hier waarderen. Kan je ook zien aan dat Stresstest bijv wel heel erg gewaardeerd wordt
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Zamble wrote:Echt ziek belachelijk dat BPM idd.
Sneller = harder = beter maat.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
kingxxl wrote:
Zamble wrote:Echt ziek belachelijk dat BPM idd.
Sneller = harder = beter maat.
Uptempo is my tempo :bomb:
Hardtraxxer
657 posts member since 2009
last seen 16 hours ago
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Last edited by Qydos on , edited 3 times in total.