Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 21 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
HS Album 8 tracks

E-Force - The Edge Of Insanity (SCCD015)

Label
Scantraxx
Catalogue number
SCCD015
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Svbtwee wrote:@Thommy.

Ik zeg/vind dat omdat hij al jaren iedere keer zeikt op dezelfde artiesten en dan ook nog eens met argumenten die nergens op slaan.
Een gemiddelde SZP of D-sturb plaat haal je er uit duizenden uit >.<
HAHAHA

Ja hoor :lol:

Een keer bij D-Sturb geweest, niemand daar die ook maar een track herkende terwijl de zaal propvol was. En ik kon al helemaal niet horen welke nou van hem was. Iedereen mepte elke kickroll mis terwijl er van die gasten over de reling hingen die kickrolls na te doen na D-Sturb zelf toe om even te laten zien hoe goed ze waren (ze sloegen bijna alles mis) Ik kon überhaupt soms niet horen of hij nou een nieuwe plaat had ingemixt of het de zelfde was.

Was gewoon lachwekkend om te zien.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 49 minutes ago
View on YouTube
Denk dat de bovenstaande plaat een goed voorbeeld is van een typisch D-Sturb track. Dit is toch overduidelijk een onderscheidende sound en eigen stijl? Noem eens een paar voorbeelden van andere namen in de scene die hetzelfde stijltje hanteren als hij. Ben benieuwd met welke namen je komt.
Last edited by Svbtwee on , edited 3 times in total.
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Exterkate wrote:SZP die zich met niks weet te onderscheiden :lol: ik respecteer je mening maar dat is gewoon bullshit. Dat doen ze namelijk wel. Vanaf het punt dat ze bezig waren met Funky Shit.
Feit
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Elke dj heeft toch z'n eigen stijl? >.<
Hardtraxx Veteran
last seen 49 minutes ago
StevenvanKuijk wrote:Elke dj heeft toch z'n eigen stijl? >.<
Niet zo flauw doen want je snapt heust wel wat ik bedoel.

Er is niet een ander persoon in de scene die ook platen maakt die klinken als D-Strub platen.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Ook niet helemaal mee eens met dit. Deetox vind pas sinds een paar maanden een consistente stijl die ze zelf heeft gecreëerd in mijn ogen.
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2019
View on SoundCloud
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Svbtwee wrote:

Er is niet een ander persoon in de scene die ook platen maakt die klinken als D-Strub platen.
Warface, Unresolved, Killshot, Sub Sonik om maar een paar te noemen.

Een eigen stijl moet wel echt onderscheidend zijn zoals een B-Front, Phuture Noize, Da Tweekaz, Deetox, Geck-O, Andy Svge, Prefix & Density, MYST.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Óf je beoordeeld een track op hoe 'ie klinkt ipv wie hem gemaakt heeft!!
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 30 minutes ago
Raven wrote:Óf je beoordeeld een track op hoe 'ie klinkt ipv wie hem gemaakt heeft!!
OKÉ RIKKERT!!!!!
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Svbtwee wrote:View on YouTube
Denk dat de bovenstaande plaat een goed voorbeeld is van een typisch D-Sturb track. Dit is toch overduidelijk een onderscheidende sound en eigen stijl? Noem eens een paar voorbeelden van andere namen in de scene die hetzelfde stijltje hanteren als hij. Ben benieuwd met welke namen je komt.
Heerlijke plaat eh :loving:
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
Heel benieuwd naar de Devin Wild remix
Hardtraxx Veteran
last seen 49 minutes ago
Broken Balance wrote:
Svbtwee wrote:

Warface, Unresolved, Killshot, Sub Sonik om maar een paar te noemen.

Een eigen stijl moet wel echt onderscheidend zijn zoals een B-Front, Phuture Noize, Da Tweekaz, Deetox, Geck-O, Andy Svge, Prefix & Density, MYST.
Unresolved, Killshot & Sub Sonik :huh: :lol: :lol:. Ooit een Sub Sonik plaat naast een D-sturb plaat gelegd? Als je dat hetzelfde vind moet je je oren is een keer goed schoonmaken.
Je vergelijking met Warface kan ik nog enigszins inkomen maar daar zit nog steeds duidelijk hoorbaar verschil in met D-Sturb imo.
Last edited by Svbtwee on , edited 1 time in total.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Kan er weinig verschil in horen, allemaal dood en dood en kickroll en screech en dood en dood repeat x100.
Hardtraxxer
487 posts member since 2016
last seen 4 hours ago
Broken Balance wrote:Kan er weinig verschil in horen, allemaal dood en dood en kickroll en screech en dood en dood repeat x100.
Da's wel echt iets wat een non-hardstyle luisteraar altijd over hardstyle zegt xd
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ja dit keer toch wel helemaal eens met SVB ipv met BB, als je het verschil tussen Sub Sonik/Warface en D-Sturb niet kan horen is er wel wat mis.

Je kan het stijltje niet vet vinden, maar D-Sturb heeft toch wel echt een herkenbare stijl...
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Rickzel wrote:Ja dit keer toch wel helemaal eens met SVB ipv met BB, als je het verschil tussen Sub Sonik/Warface en D-Sturb niet kan horen is er wel wat mis.

Je kan het stijltje niet vet vinden, maar D-Sturb heeft toch wel echt een herkenbare stijl...
Zoals genoemd, herken er absoluut niks van, live ook niet. Bij Warface trouwens ook niet. Maarja als je als Warface als naaste hebt dan heb je ook geen unieke stijl.

Dan kan ik ook zeggen dat Crypsis een unieke stijl heeft terwijl het heel MiM is.
Z
Hardtraxxer
256 posts member since 2015
last seen Feb 2026
https://clyp.it/deg0e13z

One Of A Million
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2026
Rickzel wrote:Ja dit keer toch wel helemaal eens met SVB ipv met BB, als je het verschil tussen Sub Sonik/Warface en D-Sturb niet kan horen is er wel wat mis.

Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2026
Edge of insanity klinkt wel vet. Veel kickrolls maar vind ze wel tof.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Ik luisterde net Stresstest in Unleashed. De tandjes, dikke plaat! :drool:
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Echter kun je wel je "eigen stijl" hebben, en toch niet onderscheidend zijn tegenover de rest van de scene. Dus meer in de zin van wel duidelijke eigen sounds hebben, maar toch kick-screech meuk maken. Misschien doelt Broken Balance daar meer op.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
yannickvk wrote:Echter kun je wel je "eigen stijl" hebben, en toch niet onderscheidend zijn tegenover de rest van de scene. Dus meer in de zin van wel duidelijke eigen sounds hebben, maar toch kick-screech meuk maken. Misschien doelt Broken Balance daar meer op.
Ja dat kan absoluut, dat bedoel ik ook te zeggen, Frans Bauer herken je ook uit duizenden maar vind het ook tyfus muziek eerste klas :lol:

Als je er een beetje in zit dan zul je uit 100 raw tracks altijd de D-Sturb platen er uit pikken.
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2019
Gvd wat vet, lekkere drive weer :drool:
Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
Zak Met Brood wrote:https://clyp.it/deg0e13z

One Of A Million
Dit is echt een gouden plaat. Wat een drive in die climax