Dit lijkt mij trouwens de collab met Radical als ik dit zo hoor.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
What.....the......fuck..... is dit weer voor gekkigheid
Dat koor op de achtergrond klinkt zo baas.
-
JHardtraxxer
- 155 posts member since 2013
- last seen Nov 2016
Zeker hele dikke track! dit is niet die met radical, die begint namelijk met who is in the house, en die woorden heb ik niet gehoord toen ik daar stond. Dit is denk ik de collab met Adaro! Zou ook wel logisch zijn dat hij hem dan hier voor het eerst draaide!wrote:What.....the......fuck..... is dit weer voor gekkigheidDat koor op de achtergrond klinkt zo baas.
-
B
godverdomme wat klinkt dit vet 
E-Force is qua stijl 1 van mijn favoriete HS producers en ook dit klinkt weer fijn, maar het is wel een echte one-trick pony hoor...screechje hier, koortje daar, semi-harde kicks erbij en we hebben weer een nieuwe.
Moet ik je gelijk in geven. Maar toch blijft het wel werken op 1 of andere manierwrote:E-Force is qua stijl 1 van mijn favoriete HS producers en ook dit klinkt weer fijn, maar het is wel een echte one-trick pony hoor...screechje hier, koortje daar, semi-harde kicks erbij en we hebben weer een nieuwe.
Schrale troost misschien voor je, z'n kicks zijn wel een stuk harder sinds Freakz at Nightwrote:E-Force is qua stijl 1 van mijn favoriete HS producers en ook dit klinkt weer fijn, maar het is wel een echte one-trick pony hoor...screechje hier, koortje daar, semi-harde kicks erbij en we hebben weer een nieuwe.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Gewoon Belachelijk lekker weer hoor! 
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Klinkt wel weer ontzettend vet!
Maar

Maar
Iets nieuws mag ook wel een keer inderdaad!wrote:Okè nu ken ik dit onderhand wel.
wrote:E-Force is qua stijl 1 van mijn favoriete HS producers en ook dit klinkt weer fijn, maar het is wel een echte one-trick pony hoor...screechje hier, koortje daar, semi-harde kicks erbij en we hebben weer een nieuwe.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
ja deze ging hard, zal wel een collab zijn wss
Klinkt weer aardig dik!
Wel weer de standaard stijl van E-Force, maar het weet me 'nog' te pakken
Wel weer de standaard stijl van E-Force, maar het weet me 'nog' te pakken
-
N
Ik zal wel tegen aardig wat schenen schoppen, maar dit klinkt nu al vetter dan Freakz at Night.
En al het voorgaande, jammer dat er nog net iets te weinig vernieuwing in zit. Hij heeft wel in zich om hele zuivere scherpe sounds te maken, ik hoop dat hij binnenkort weer een ander 'stijltje' binnen zijn eigen stijl creëert.
Ben iig wel benieuwd naar de HQ!
En al het voorgaande, jammer dat er nog net iets te weinig vernieuwing in zit. Hij heeft wel in zich om hele zuivere scherpe sounds te maken, ik hoop dat hij binnenkort weer een ander 'stijltje' binnen zijn eigen stijl creëert.
Ben iig wel benieuwd naar de HQ!
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Volgens mij zijn dit de zelfde kicks als die van Freaqz at night, verschrikkelijke kicks. BAH.
Kan daar live gewoon niet op losgaan..
Kan daar live gewoon niet op losgaan..
-
IHardtraxx Newbie
- 38 posts member since 2013
- last seen May 2014
Ligt dit aan mij of zijn dit andere kicks dan Kickback, Freakz at Night en Boogeyman?
De kick in Boogeyman is anders dan bovenstaande!wrote:Ligt dit aan mij of zijn dit andere kicks dan Kickback, Freakz at Night en Boogeyman?
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Hoe kun je met een LQ video als deze een oordeel geven over de kicks?
-
MHardtraxx Newbie
- 40 posts member since 2013
- last seen Feb 2020
Klinkt dik hoor jezus die sfeer 
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012