Simpel maar zo doeltreffend.
Wat een snoeiplaat! Hoop dat ik 'm gauw live mag aanschouwen
Wat een snoeiplaat! Hoop dat ik 'm gauw live mag aanschouwen
Haha ik ook niet, maar als ik bijna geen enkele track leuk vind zou ik het genre gewoon niet luisterenwrote:hij is wel een van de weinigen die goed kan onderbouwen WAAROM hij iets niet leuk vindwrote:Jij vindt niks leuk.wrote:Inderdaad, ik luister de hele dag muziek die ik niet leuk vindik kan echt geen verslag van 400 woorden schrijven waarin ik onderbouw waarom ik een nummer niet vet vind haha.
Ja precies dat heb ik ook, en als ik op een plek sta waar de mensen niet "gezellig" zijn switch ik gewoon van plek.wrote:Het is niet dat ik het doe hoor, maar dit is de enige reden die ik me kon bedenken dat het gedaan wordt![]()
't zal mij echt een worst zijn wat mensen van DJ's of nummer vinden, als ik 't vet vind dan ben ik echt wel op de plek te vinden waar die nummer gedraaid worden. Ongeacht welke soort mensen er zijn.
Aan de andere kant, zoals ik in het HEE HOO topic al aangaf, vind ik wel dat als je een feest in z'n puurste vorm wil beleven (lees goed verstaanbaar geluid, genoeg ruimte voor losgaan, sfeer), dan is datt bij té populaire DJ's al vaak niet van toepassing
De FB-pagina's van artiesten is sowieso altijd kontjelikken.wrote:Vanavond preview, maar wat een hype opeens zeg rond deze plaat.
De comments op zijn fb post gaan nergens meer over
Ja niet te zuinig pfoe...wrote:De FB-pagina's van artiesten is sowieso altijd kontjelikken.wrote:Vanavond preview, maar wat een hype opeens zeg rond deze plaat.
De comments op zijn fb post gaan nergens meer over
Hij klinkt heerlijk in HQwrote:View on YouTube
wrote:bpm mag wel even wat hoger, maar wat een plaatstelt me echt niks teleur in HQ..
bij deze verklaar ik het mijn persoonlijke track of the year... E-force, als je dit leest, de bloemen zijn onderweg