allemachtig 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Dat koor op de achtergrond 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Zeer lekkere track! Dat E-Force stijltje ligt mij zeer zeker wel! 
Net gehoord in unleashed radio show!
Man man dit gaat helemaal nergens over, misschien voor mij wel de beste track van hun samen!
De intro is zo ontzettend lekker en dan heb ik het nog niet eens gehad over de climax, een bom kippenvel als die screeches erin komen!!

Man man dit gaat helemaal nergens over, misschien voor mij wel de beste track van hun samen!
De intro is zo ontzettend lekker en dan heb ik het nog niet eens gehad over de climax, een bom kippenvel als die screeches erin komen!!
De term "one-trick pony" mogen we nu toch echt wel voor de dag halen. Lekker plaatje, dat wel, maar hij doet wel heel erg weinig anders dan de andere platen van E-Force de laatste 2 jaar.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Vette plaat!
maar imo iets minder als Masterclass en Crucifix 
Weer een super plaat van E-Force. Toch vind ik de vocals in Little Bitch beter tot hun recht komen.
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
wrote:Zeer lekkere track! Dat E-Force stijltje ligt mij zeer zeker wel!
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Jaaa ze flikken het weer!

Als je nou 2 á 6 maanden had gezegd dan had ik je gelijk gegeven, maar 2 jaar klopt gewoon niet.wrote:De term "one-trick pony" mogen we nu toch echt wel voor de dag halen. Lekker plaatje, dat wel, maar hij doet wel heel erg weinig anders dan de andere platen van E-Force de laatste 2 jaar.
Luister bijvoorbeeld eens naar Firebird/ Dreamcatchers/ Evolved/ The System/ Who the hell are You/ Passion for Life
Owja...eigenlijk heb ik tijd een beetje onderschatwrote:Als je nou 2 á 6 maanden had gezegd dan had ik je gelijk gegeven, maar 2 jaar klopt gewoon niet.wrote:De term "one-trick pony" mogen we nu toch echt wel voor de dag halen. Lekker plaatje, dat wel, maar hij doet wel heel erg weinig anders dan de andere platen van E-Force de laatste 2 jaar.
Luister bijvoorbeeld eens naar Firebird/ Dreamcatchers/ Evolved/ The System/ Who the hell are You/ Passion for Life
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Die klapt er goed op zeg ! 
die korte uithalen, klinkt allemaal echt super snel, ik hou echt van dit stijltje van E-force 
-
SHardtraxxer
- last seen Jul 2018
Waar zijn die Wizzieuploadsss als je ze nodig hebt? 
-
HHardtraxxer
- 333 posts member since 2011
- last seen Nov 2016
dat zekerwrote:E-Force stelt nooit teleur
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Dark Emotions was er al in 2011 hoor, alleen released in 2012.wrote: Owja...eigenlijk heb ik tijd een beetje onderschatschatte Shade of the Night / Dark Emotions alweer 2 jaar terug in. Nou ja, vanaf die periode dan.
Volgens mij ben ik de enige die deze plaat niet zo heel geweldig vindt. Er ontbreekt iets aan deze track. Daarnaast vind ik de kicks ook een nadeel. Die hadden wel een stuk harder gemogen. Dat heb ik met de meeste E-Force tracks.
-
J
Godverpleuris, wat heerlijk weer dit, releasennnnnnnn maar 
-
SHardtraxxer
- last seen Jul 2018
Dan heb jij die kicks nog nooit live mee gemaakt. die dreunen aardig doorwrote:Volgens mij ben ik de enige die deze plaat niet zo heel geweldig vindt. Er ontbreekt iets aan deze track. Daarnaast vind ik de kicks ook een nadeel. Die hadden wel een stuk harder gemogen. Dat heb ik met de meeste E-Force tracks.
-
SHardtraxxer
- last seen Jul 2018