Hele dikke track.
Deze ging echt heel hard tijdens Qapital.
Deze ging echt heel hard tijdens Qapital.
+1wrote:E-force & Luna, niet altijd de meest vernieuwende combo maar zeker wel één waar volgens mijn mening altijd goede platen uit komen.
+1wrote:Ik denk dat het doortrekken van de melo in deze plaat de drive met de grond gelijk had gemaakt![]()
Ik snap waarom het vet zou zijn als een melo wordt doorgetrokken in een track, maar in een track waarin alles opbouwt naar een anti zou dat echt niet werken, ook leent deze melodie zich er niet echt voor. Soms is het wel vet en soms niet, maar ik wordt een beetje gek van de mensen die bij elke anti zitten te zeuren over de melodie.
wrote:Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat er de laatste tijd zoveel anti's zijn gemaakt in platen waarbij het soms beter is om de melodie door te trekken. Hierdoor worden platen als Kill the noise ook in dat hokje geplaatst terwijl het juist in deze track beter is. Maar dat is mijn visie natuurlijk.
Precies dat! Dan heb je alsnog iedereen tevreden, zowel de anti-climax als de climaxlovers... Ik probeer m'n edit ook naar E-Force zelf te sturen, wie weet bedenkt die zich alsnog en maakt die zelf nog een editje..wrote:Ik snap ook niet waarom E-Force dit zelf niet inziet. 2e climax met melodie kan best. Niet hard genoeg? 9/10 keer wordt ie toch uitgemixt voor de 2e climax.
Netjes. Zou je dat ook eens willen doen bij Titan & The Machine - Apocalypse?wrote:Och, ik ben blijkbaar (en gelukkig!) niet de enige die het zo godgruwelijk zonde vind dat de melodie niet is doorgetrokken, had voor mij een van de beste platen van het jaar kunnen worden!
Al maanden teleurgesteld tot ik dacht, waarom pas ik hem niet zelf aan?
Beetje schaamteloze zelfpromotie dit, maar deze is ook voor alle melodielovers!
Hoop dat het gewaardeerd wordt
View on SoundCloud
Ga eens wat proberen! Moet wel lukken denk ik, geef me een paar dagenwrote: Netjes. Zou je dat ook eens willen doen bij Titan & The Machine - Apocalypse?
Plaat gaat voor mij nu van een 6+ naar een 9wrote:maar deze is ook voor alle melodielovers!
Die had ik toevallig al ooit gemaakt.wrote:Ga eens wat proberen! Moet wel lukken denk ik, geef me een paar dagenwrote: Netjes. Zou je dat ook eens willen doen bij Titan & The Machine - Apocalypse?haha
wrote:2 jaar geleden vond ik hem super vet. Nu te vaak gehoord helaas
Wat lullen jullie nou weerwrote:wrote:2 jaar geleden vond ik hem super vet. Nu te vaak gehoord helaas