Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 43 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: E-Force & Luna - Kill The Noise
HS Released Single

E-Force & Luna - Kill The Noise (A2REC161)

Label
A2 Records
Catalogue number
A2REC161
M
2 posts member since 2016
last seen Sep 2016
Hele dikke track.

Deze ging echt heel hard tijdens Qapital.
Z
1 posts member since 2016
last seen Aug 2016
Hout_Hakker wrote:E-force & Luna, niet altijd de meest vernieuwende combo maar zeker wel één waar volgens mijn mening altijd goede platen uit komen. :thumbsup:
+1 :thumbsup:
G
Hardtraxxer
101 posts member since 2013
last seen May 2017
Als ik de gehele versie in DP Unleashed moet geloven vind ik het zoooooo jammer
dat ze die melodie niet hebben doorgetrokken in de qlimax. Was zo aan het hopen op een "full" versie,
maar kennelijk alles wat online staat is zo ongeveer de hele track.

:cry:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 9 days ago
Ik baalde eerst ook dat die melodie niet doorgetrokken. Maar nu vraag ik me af: waarom moet dat eigenlijk? Ik vind hem nu niet saai worden. De kick klapt in elk geval lekker door, beter dan Boomstick bijvoorbeeld.
T
Ik denk dat het doortrekken van de melo in deze plaat de drive met de grond gelijk had gemaakt :/

Ik snap waarom het vet zou zijn als een melo wordt doorgetrokken in een track, maar in een track waarin alles opbouwt naar een anti zou dat echt niet werken, ook leent deze melodie zich er niet echt voor. Soms is het wel vet en soms niet, maar ik wordt een beetje gek van de mensen die bij elke anti zitten te zeuren over de melodie.
S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
TheCrazyDutch wrote:Ik denk dat het doortrekken van de melo in deze plaat de drive met de grond gelijk had gemaakt :/

Ik snap waarom het vet zou zijn als een melo wordt doorgetrokken in een track, maar in een track waarin alles opbouwt naar een anti zou dat echt niet werken, ook leent deze melodie zich er niet echt voor. Soms is het wel vet en soms niet, maar ik wordt een beetje gek van de mensen die bij elke anti zitten te zeuren over de melodie.
+1
B
Hardtraxxer
187 posts member since 2015
last seen May 2017
Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat er de laatste tijd zoveel anti's zijn gemaakt in platen waarbij het soms beter is om de melodie door te trekken. Hierdoor worden platen als Kill the noise ook in dat hokje geplaatst terwijl het juist in deze track beter is. Maar dat is mijn visie natuurlijk.
G
Hardtraxxer
101 posts member since 2013
last seen May 2017
Bartjeng wrote:Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat er de laatste tijd zoveel anti's zijn gemaakt in platen waarbij het soms beter is om de melodie door te trekken. Hierdoor worden platen als Kill the noise ook in dat hokje geplaatst terwijl het juist in deze track beter is. Maar dat is mijn visie natuurlijk.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Vette plaat! Alleen jammer dat de melodie niet wordt doorgetrokken. Mid-intro bevat lekker veel drive! Vind de break erg vet! Eerste anti vind ik saai, tweede wel wat beter, maar mid-intro vind ik eigenlijk fijner dan de twee anti-climaxen. Wellicht misschien nog een derde climax met melodie??
W
3 posts member since 2016
last seen Feb 2017

E-Force & Luna - Kill The Noise

Och, ik ben blijkbaar (en gelukkig!) niet de enige die het zo godgruwelijk zonde vind dat de melodie niet is doorgetrokken, had voor mij een van de beste platen van het jaar kunnen worden!
Al maanden teleurgesteld tot ik dacht, waarom pas ik hem niet zelf aan?
Beetje schaamteloze zelfpromotie dit, maar deze is ook voor alle melodielovers!
Hoop dat het gewaardeerd wordt :)
View on SoundCloud
D
Hardtraxxer
71 posts member since 2015
last seen May 2020
De edit die nodig was! Bedankt daarvoor :worship:
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
als nou beide climaxen een melodie gehad hadden, die 1e is nog zo zonde
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Wouter for President.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 9 days ago
Ik snap ook niet waarom E-Force dit zelf niet inziet. 2e climax met melodie kan best. Niet hard genoeg? 9/10 keer wordt ie toch uitgemixt voor de 2e climax.
W
last seen Feb 2017

E-Force & Luna - Kill The Noise

Chroman wrote:Ik snap ook niet waarom E-Force dit zelf niet inziet. 2e climax met melodie kan best. Niet hard genoeg? 9/10 keer wordt ie toch uitgemixt voor de 2e climax.
Precies dat! Dan heb je alsnog iedereen tevreden, zowel de anti-climax als de climaxlovers... Ik probeer m'n edit ook naar E-Force zelf te sturen, wie weet bedenkt die zich alsnog en maakt die zelf nog een editje..
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 12 days ago
WouterWartaal wrote:Och, ik ben blijkbaar (en gelukkig!) niet de enige die het zo godgruwelijk zonde vind dat de melodie niet is doorgetrokken, had voor mij een van de beste platen van het jaar kunnen worden!
Al maanden teleurgesteld tot ik dacht, waarom pas ik hem niet zelf aan?
Beetje schaamteloze zelfpromotie dit, maar deze is ook voor alle melodielovers!
Hoop dat het gewaardeerd wordt :)
View on SoundCloud
Netjes. Zou je dat ook eens willen doen bij Titan & The Machine - Apocalypse? :whistle:
Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
Vind het doortrekken van de melodie hier niet nodig. Sfeer is deze track blijft vet en de anti's hebben in dit geval voor mij wel een toegevoegde waarde.
W
last seen Feb 2017
iRon wrote: Netjes. Zou je dat ook eens willen doen bij Titan & The Machine - Apocalypse? :whistle:
Ga eens wat proberen! Moet wel lukken denk ik, geef me een paar dagen ;) haha
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
WouterWartaal wrote:maar deze is ook voor alle melodielovers!
Plaat gaat voor mij nu van een 6+ naar een 9 :clap: Heb je echt vet gedaan!
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 4 hours ago
WouterWartaal wrote:
iRon wrote: Netjes. Zou je dat ook eens willen doen bij Titan & The Machine - Apocalypse? :whistle:
Ga eens wat proberen! Moet wel lukken denk ik, geef me een paar dagen ;) haha
Die had ik toevallig al ooit gemaakt.

http://www117.zippyshare.com/v/BbwYVdb9/file.html

Ik neem trouwens aan dat dit genoeg ge-edit is om niet meer het origineel te zijn en ik het hier mag posten?
Zo nee dan is dit een parodie en beroep ik mij op het parodierecht en dan mag het wel. (Nee grapje dan verwijder ik hem)
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst
C
Hardtraxxer
550 posts member since 2016
last seen Apr 2023
2 jaar geleden vond ik hem super vet. Nu te vaak gehoord helaas
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 21 hours ago
Chrypt0n wrote:2 jaar geleden vond ik hem super vet. Nu te vaak gehoord helaas
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 24 days ago
Thommy wrote:
Chrypt0n wrote:2 jaar geleden vond ik hem super vet. Nu te vaak gehoord helaas
Wat lullen jullie nou weer :lol:
Track is vorig jaar Qapital pas in zijn originele vorm gedraaid. Daarvoor waren er alleen maar teasertjes op snap/insta met totaal andere melodieen/buildups/screeches