werkt e force aan een album? op dit moment veel aan het produceren...
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
E-Force ft. Frequencerz - Men Of Steel (A2REC086)
- Label
- A2 Records
- Catalogue number
- A2REC086
Listen onYouTube
-
D
- 2 posts member since 2014
- last seen Sep 2015
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Deze melodie 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Dit duswrote:EINDELIJK GEEN ANTI MET SCREECHES!
Begon dat E-Force stijltje met alleen screeches wat saai te vinden dus vind dit al een stuk beter
Heerlijk melodie ook, blijft echt in je hoofd hangen!
-
PHardtraxxer
- 302 posts member since 2011
- last seen Jun 2024
jaaaa!! wat een zieke plaat 
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
-
GHardtraxxer
- 101 posts member since 2013
- last seen May 2017
Heerlijk! DAT melody <3
Gisteren ook bevestigd dat dit een collab is van de frequencerz & e-force toen ik er naar vroeg op instinct.
Gisteren ook bevestigd dat dit een collab is van de frequencerz & e-force toen ik er naar vroeg op instinct.
-
BHardtraxxer
- 218 posts member since 2013
- last seen Jul 2014
Je moet wat hè om uit dat duistere hoekje te komen.wrote:keer weer de euforische kant op? als dit van e force isklinkt erg lekker !
BA-ZEN-TRACK
Wauw, die melodie
Hopelijk vallen de kicks een beetje mee.
-
PHardtraxxer
- 302 posts member since 2011
- last seen Jun 2024
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
Deze gisteren tijdens B-Front vs Titan 
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
wrote:Deze gisteren tijdens B-Front vs Titan
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Wat een doodsaai publiek daar zeg, nul sfeer.
Ja was het ook echt haha, ikzelf stond helemaal vooraan daar was het opzich nog wel gezellig publiek, maar als je naar achter keek zag je zoveel stilstaan.. zo jammer is da altijd hewrote:Wat een doodsaai publiek daar zeg, nul sfeer.
Hehe, ik hoop het!wrote:werkt e force aan een album? op dit moment veel aan het produceren...
OT: Lijkt me een fijne plaat! Kijk uit naar de HQ!
-
BHardtraxxer
- last seen Jul 2014
Is toch altijd achteraan? :pwrote:Wat een doodsaai publiek daar zeg, nul sfeer.
Hier opende Freqz dus mee tijdens Emporuim geloof ik, kon er even niet op komen.
Wat een briljante melo is dit zeg! kippenvel

Wat een briljante melo is dit zeg! kippenvel
E-force (en frequencerz) Is de laatste tijd lekker bezig, heerlijke tracks.
Die melodie
Die melodie
-
BHardtraxxer
- last seen Jul 2014
Werd overigens ook door A2 of Psyko Punkz gedraaid. Op de Mainstage hardstyle. Om 18:00. Met daarna Brennan Heart en Imaginary. En ze draaiden ook nog Seven. Kutartiesten zeg. Beetje raw draaien daar. Rond die tijd.wrote:Hier opende Freqz dus mee tijdens Emporuim geloof ik, kon er even niet op komen.
Wat een briljante melo is dit zeg! kippenvel![]()
BAH!
Ik wist niet dat je zo veel zand je in snee kon krijgen door een festival.
-
BHardtraxxer
- last seen Jul 2014
Overigens niets mis met deze prachtplaat of Seven hoor, maar zet de alpha apen en de psyko pikkies dan op de raw neer.

Of jij gaat naar een andere stage, ik denk dat ze daar eerder voor kiezen.wrote:Overigens niets mis met deze prachtplaat of Seven hoor, maar zet de alpha apen en de psyko pikkies dan op de raw neer.![]()
Lol alsjeblieft niet zeg, das al helemaal een ellende dan. Het was goed zowrote:Overigens niets mis met deze prachtplaat of Seven hoor, maar zet de alpha apen en de psyko pikkies dan op de raw neer.![]()
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Stel je eens voor dat er alleen maar meezing nummers gedraaid worden op de mainstage. Seven is net als deze track hardstyle, dus waarom zou zoiets niet gedraaid mogen worden?wrote:Werd overigens ook door A2 of Psyko Punkz gedraaid. Op de Mainstage hardstyle. Om 18:00. Met daarna Brennan Heart en Imaginary. En ze draaiden ook nog Seven. Kutartiesten zeg. Beetje raw draaien daar. Rond die tijd.wrote:Hier opende Freqz dus mee tijdens Emporuim geloof ik, kon er even niet op komen.
Wat een briljante melo is dit zeg! kippenvel![]()
BAH!
-
BHardtraxxer
- last seen Jul 2014
Nee kinders asjeblieft. Tuurlijk mogen ze dat draaien, maar het is erg egoïstisch.
Als je als festival een raw stage maakt, ga je op die andere stage toch geen raw draaien? Dan vervalt toch de functie van de raw stage? Dan zijn het gewoon twee gelijke stages (eindeloze discussie).
En daarbij ga je toch niet tussen 16:30 en 18:00 op een voor iedereen toegankelijk festival naast Seven nog 20 van die kneiters erin gooien waardoor je zelfs boven het raw van de raw stage uitkomt? Hetzelfde geldt voor platen van andere artiesten voor hun neus draaien of niet eens weten dat wanneer TNT voor je komt even 3 TNT platen erin gooit. Respectloos voor je collega's is dat. Of zou Brennan Heart er blij mee zijn dat dat raw-toei voorbij komt en hij daarna een setje vol meezingers heeft?
Ik ben weggegaan ja, want ik trek die muziek niet langer dan 30 minuten. Dat is gewoon persoonlijk. Het trieste is dat er wel erg veel mensen wegliepen bij hun set.
Terecht overigens.
Als je als festival een raw stage maakt, ga je op die andere stage toch geen raw draaien? Dan vervalt toch de functie van de raw stage? Dan zijn het gewoon twee gelijke stages (eindeloze discussie).
En daarbij ga je toch niet tussen 16:30 en 18:00 op een voor iedereen toegankelijk festival naast Seven nog 20 van die kneiters erin gooien waardoor je zelfs boven het raw van de raw stage uitkomt? Hetzelfde geldt voor platen van andere artiesten voor hun neus draaien of niet eens weten dat wanneer TNT voor je komt even 3 TNT platen erin gooit. Respectloos voor je collega's is dat. Of zou Brennan Heart er blij mee zijn dat dat raw-toei voorbij komt en hij daarna een setje vol meezingers heeft?
Ik ben weggegaan ja, want ik trek die muziek niet langer dan 30 minuten. Dat is gewoon persoonlijk. Het trieste is dat er wel erg veel mensen wegliepen bij hun set.