ik vind dit juist wel leuk zo keertje tussendoor en ik vind juist dat dit soort kicks beter erbij passen dan die Hollow kicks of Seven kicks ofzo. Het hoeft voor mij niet iedere keer een track te zijn met zo'n soort kick. beetje afwisseling mag wel vind ikwrote:Leuk idee voor een melodie maar heb eerder het idee dat het met zo'n uithaal in de break hoort vind hem niet echt passen.
En die kicks zijn een flinke tegenvaller met de laaste kicks van hem. Net als die van Freqz (Hollow, Qapital)
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
E-Force ft. Frequencerz - Men Of Steel (A2REC086)
- Label
- A2 Records
- Catalogue number
- A2REC086
Listen onYouTube
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Wat lekker. 
Eens, dit is een prima afwisseling van beide artiesten. Kicks passen gewoon goed bij de track. Niet overdreven 'raw', maar gewoon een goed nummertje met 'ballen', zoals Radical Redemption het zou zeggen.wrote:ik vind dit juist wel leuk zo keertje tussendoor en ik vind juist dat dit soort kicks beter erbij passen dan die Hollow kicks of Seven kicks ofzo. Het hoeft voor mij niet iedere keer een track te zijn met zo'n soort kick. beetje afwisseling mag wel vind ikwrote:Leuk idee voor een melodie maar heb eerder het idee dat het met zo'n uithaal in de break hoort vind hem niet echt passen.
En die kicks zijn een flinke tegenvaller met de laaste kicks van hem. Net als die van Freqz (Hollow, Qapital)Daarnaast hebben ze nog genoeg andere nieuwe tracks die eraan komen die wel dan waarschijnlijk bij jou in de smaak vallen
Paar x nummertje gehoord maar wat een plaat zeg
heerlijke melodie en kicks die er prima bijpassen
en ja dit is ook een gevalletje live luisteren voor een eindoordeel! Op Dreamfields ging die heerlijk 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
wrote:![]()
Iemand al enig idee wanneer deze plaat gereleased gaat worden?
Geen idee, is volgens mij nog niks over gezegd.
Ge-wel-dig nummer trouwens
Ge-wel-dig nummer trouwens
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
31 September.wrote:Iemand al enig idee wanneer deze plaat gereleased gaat worden?
In September ja ergens, stuurde tijdje terug berichtje wanneer Seven, Tormented en Men of Steel kwamen, Seven en Tormented klopte dus, nu nog afwachten met Men of Steel
Al nieuws? Als ik de bovenstaande posts lees, dan zou deze plaat al gereleased moeten zijn. 
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
't Is dat 31 September niet bestaat he. 
-
A
He Qlown doe eens niet zo grappig (de ironie)
Ben deze plaat steeds meer gaan waarderen, heerlijk mee schreeuwen en een fijne melodie

E-Force & Frequencerz - Men Of Steel (A2REC086)
Label: A2 Records
WEB release: 22/10/2014
Tracks:
E-Force & Frequencerz - Men Of Steel
Samples:
View on SoundCloud
Bron: Soundcloud
WEB release: 22/10/2014
Tracks:
E-Force & Frequencerz - Men Of Steel
Samples:
View on SoundCloud
Bron: Soundcloud
-
DHardtraxxer
- 453 posts member since 2011
Geniale plaat dit, kippenvel 
E-Force & Frequencerz - Men of Steel [A2REC086]
WEB release: 22-10-2014
Tracks:
1. Men of Steel
Samples:
View on YouTube
Bron: https://www.facebook.com/a2records
WEB release: 22-10-2014
Tracks:
1. Men of Steel
Samples:
View on YouTube
Bron: https://www.facebook.com/a2records
Wel een leuke plaat. Niets meer dan dat imo.
-
S
Oor-gasme wat een gruwelijk lekker nummer is dit toch!!

-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
wrote:Wel een leuke plaat. Niets meer dan dat imo.
Kijk een paar posts boven je van magnetronwrote:""