Last edited by Wesz on 16 Jul 2011 10:55, edited 2 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
ziek ziek ziek. wat ging dit lekker zeg, denk toch wel de act van de dag 
Klinkt wel lekker ja, alleen hoor weer van die typische E-Force kicks. Hou ik niet van, veel te schel.
Vandaag gedraaid in de guestmix van scantraxx show.
Klinkt dik zeg 
Moet wel vet geweest zijn E-Force LIVE
Moet wel vet geweest zijn E-Force LIVE
Die kicks van hem klinken live zooo lekker en dreunen heerlijk door! Ik ben er ongeveer 20 min geweest, maar dat was wel even knallen zeg 
-
DHardtraxx Veteran
wrote:Die kicks van hem klinken live zooo lekker en dreunen heerlijk door!
-
DHardtraxx Veteran
Die kicks gaan juist nergens over live. Vooral die TBA met Harry Potter vocals kwam echt niet goed uit de verf live.
Die diepe kicks zijn heerlijk. Maar ze gaan me ook vaak genoeg veel te hoog en dat klinkt gewoon niet lekker 
De kicks hebben amper een punch? Ik heb E-Force om die reden en om het pitchen van zn kicks ook maar overgeslagen. Wel knap dat hij al een liveset van een uur kon vullen.
Prima track! Thuis heerlijk om te luisteren, mooi sfeertje wordt er neergezet, maar zo te horen ook in deze track wordt er hoog gepitched... jammer. Maar moet ik erbij zeggen, ik moet dat live nog ff n keer goed meemaken, heb 'm zaterdag niet meegepakt, stond by Alphaverb.
-
AHardtraxxer
- 191 posts member since 2009
- last seen Apr 2012
Ik vond dit een zeer geslaagde set, en dit stukje ging echt hard!
In al zijn nieuwe tracks die ik daar gehoord had; waren kicks soms wat TE hoog gepichted maar deze vind ik erg lekker! 
Hij speelt wel nice met de kicks, alleen zijn ze niet echt mooi als ze zo hoog gaan. Ben wel altijd een voorstander van spelen met de kicks. The Pitcher doet dat bijvoorbeeld ook altijd wel lekker, maar die gaan niet zo hoog gelukkig.
Wees blij.wrote:Prima track! Thuis heerlijk om te luisteren, mooi sfeertje wordt er neergezet, maar zo te horen ook in deze track wordt er hoog gepitched... jammer. Maar moet ik erbij zeggen, ik moet dat live nog ff n keer goed meemaken, heb 'm zaterdag niet meegepakt, stond by Alphaverb.
-
DHardtraxx Veteran
wrote:Die kicks gaan juist nergens over live.
nando?wrote: Wees blij.Heb spijt dat ik niet bij Alphaverb stond, vond die tracks van E-Force live niet veel aan.
-
MHardtraxx Newbie
- 39 posts member since 2010
- last seen Jun 2013
Voor mij ook zeker, hij had dit setje wel op de main mogen knallen van mijwrote:ziek ziek ziek. wat ging dit lekker zeg, denk toch wel de act van de dag
-
DHardtraxx Veteran
neuh, daar stond het geluid veel minder hard op een of andere manier. op de purple ging het veel harderwrote:Voor mij ook zeker, hij had dit setje wel op de main mogen knallen van mijwrote:ziek ziek ziek. wat ging dit lekker zeg, denk toch wel de act van de dag
Stom dat je niet gelijk naar E-Force wilde duswrote:Die kicks van hem klinken live zooo lekker en dreunen heerlijk door! Ik ben er ongeveer 20 min geweest, maar dat was wel even knallen zeg
Oh, en on-topic: KIPPENVEL
E-Force vind ik tot nu toe echt een super project, al vond ik Beat Providers ook altijd al vet!
Last edited by Daveytl on 29 Jun 2011 10:39, edited 1 time in total.
Misschien bedoelt ie dat ze nergens over gaan op een negatieve manier?wrote:wrote:Die kicks gaan juist nergens over live.nando?wrote: Wees blij.Heb spijt dat ik niet bij Alphaverb stond, vond die tracks van E-Force live niet veel aan.
Klinkt goed!
Moet echter wel zeggen dat de kicks van E-Force wel echt voor feesten bedoeld zijn en dat ik ze thuis meestal een beetje minder indrukwekkend vind. Dat doet echter geen afbreuk aan de track.
Moet echter wel zeggen dat de kicks van E-Force wel echt voor feesten bedoeld zijn en dat ik ze thuis meestal een beetje minder indrukwekkend vind. Dat doet echter geen afbreuk aan de track.
-
DHardtraxx Veteran
ja weet ik, daarom begreep ik het niet helemaal. had ik niet verwacht van nando haha.wrote: Misschien bedoelt ie dat ze nergens over gaan op een negatieve manier?Wederom een lekkere track, heb me wel vermaakt bij E-force zaterdag.
live klinken ze inderdaad wel anders en gaan ze een stuk harder, heerlijk!wrote: Moet echter wel zeggen dat de kicks van E-Force wel echt voor feesten bedoeld zijn en dat ik ze thuis meestal een beetje minder indrukwekkend vind.
-
DHardtraxx Veteran
wrote: KIPPENVEL![]()