Ik ben deze toch echt heel vet gaan vinden
Eerst solo nummer van hem die ik echt geweldig vind!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Vind de synth in de midintro echt heerlijk. Jammer dat die niet in de climax zit, ook al weet ik niet of dat gepast had.
Ik hoor het niet. wat is er dan? wel simpel plaatje maar daarom is die ook freewrote:Er zit een fout in je nummer... bij 2:18-2:19wrote:
Ik denk dat hij zelf een fout iswrote:Ik hoor het niet. wat is er dan? wel simpel plaatje maar daarom is die ook freewrote:Er zit een fout in je nummer... bij 2:18-2:19wrote:
-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Zeker wetenwrote:deze blijft zo goed![]()
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Ik werd toch even verward door je ava, die echt precies hetzelfde is dan de mijne.wrote:deze blijft zo goed![]()
Edit:
Heb al een andere. Niet meer jatten oke?
Last edited by CyrilHS on 18 Mar 2013 21:43, edited 1 time in total.
-
SHardtraxx Newbie
- 23 posts member since 2011
- last seen Sep 2022
Wederom een lekkere plaat.
offtopic: Kan me een paar jaar terug nog herinneren, dat ik met een paar maten zat te knallen op E-force (Ultraviolet Stage) toen een gozer in het publiek een afstandsbediening in onze handen wilde drukken.
Daar snapten we dus helemaal niets van, tot de dag, dat "Remote Control" werd gerelled
(dikke plaat nog steeds,en voor diegene destijds met the remote: "Bazen-actie"
)
offtopic: Kan me een paar jaar terug nog herinneren, dat ik met een paar maten zat te knallen op E-force (Ultraviolet Stage) toen een gozer in het publiek een afstandsbediening in onze handen wilde drukken.
Daar snapten we dus helemaal niets van, tot de dag, dat "Remote Control" werd gerelled