Verder was dit met afstand de hardste plaat van de avond, niet normaal hoe hard deze er op klapte
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Ah man wat een lekkere duistere sfeer in deze plaat
Verder was dit met afstand de hardste plaat van de avond, niet normaal hoe hard deze er op klapte
Wist tijdens de set zelf helemaal niet welke nou de collab met Delete was.
Interesse is iniedergeval gewekt als ik dit zo hoor
Interesse is iniedergeval gewekt als ik dit zo hoor
Wat een sfeertje in deze plaat, kan niet wachten tot dit pareltje af is!
Man man man wat vet.
En:
En:
wrote:Ah man wat een lekkere duistere sfeer in deze plaat![]()
Bizar vette plaat, heb 'm zelf ook nog gefilmd. Zal m nog wel even uploaden ergens 
Klinkt enorm dik op het eerste gehoor!
Even HQ afwachten om beter te kunnen oordelen.
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
kippenvel gister
E-Force heeft met hard bass laten zien dat het in 1 klap een van de interesantere raw namen blijkt te zijn. Knap om je zo te onderscheiden uit het niets. VInd dit ook weer een super vette track
-
JHardtraxxer
- 235 posts member since 2014
- last seen Oct 2017
Uit het niets is wel overdreven. Eforce staat denk bij iedereen wel hoog in het lijstje.wrote:E-Force heeft met hard bass laten zien dat het in 1 klap een van de interesantere raw namen blijkt te zijn. Knap om je zo te onderscheiden uit het niets. VInd dit ook weer een super vette track
Track heeft een lekkere sfeer
Oh dan vat je me verkeerd op, hij zit al jaren bij de grote mannen, maar vond hem niet altijd even onderscheidend. Als hij het deed met Seven of z'n collabs met Luna was het vaak wel weer heel tof. Maar nu heeft hij toch ook weer een manier gevonden om zichzelf weer te onderscheiden van z'n collega's als DP en Adaro enzo (die ik wel even hoog inschat zeg maar).wrote:Uit het niets is wel overdreven. Eforce staat denk bij iedereen wel hoog in het lijstje.wrote:E-Force heeft met hard bass laten zien dat het in 1 klap een van de interesantere raw namen blijkt te zijn. Knap om je zo te onderscheiden uit het niets. VInd dit ook weer een super vette track
Track heeft een lekkere sfeer
Klinkt wel dik, maar krijg het idee dat team red gisteren alleen maar twee uur kicks waren. Mis echt de diepgang soms.
Blijf hem maar opzetten, en dat in lq, echt een bizarre plaat

Eerste Delete plaat sinds lange tijd die me niet meteen pakt. Even HQ afwachten voor definitief oordeel.
Delete en E-Force op hun best, de tering! Wat een ongelofelijk zieke, duistere track. Die Evil Within samples passen ook gewoon perfect. En dan die climax, wat gaat dat hard
. Benieuwd naar de HQ
Lekker vaag maar ik mis toch wat drive. Ik denk dat de track iets te tam is voor mij
Zelfde hierwrote:Blijf hem maar opzetten, en dat in lq
Dat was ook zowrote:Klinkt wel dik, maar krijg het idee dat team red gisteren alleen maar twee uur kicks waren. Mis echt de diepgang soms.
wrote:Delete en E-Force op hun best, de tering! Wat een ongelofelijk zieke, duistere track. Die Evil Within samples passen ook gewoon perfect. En dan die climax, wat gaat dat hard. Benieuwd naar de HQ