Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single 2 tracks

E-Force & Deetox - Rawness (LOUD001)

Label
Loudness Records
Catalogue number
LOUD001
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Hoorde m op Rebirth voor t eerst en dacht dat t een mashup met seven was maar dit is dus echt een nieuwe track? :/
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Raven wrote: edit; G-Shock - Demons (Promo Remix)
Kruising tussen deze en Seven. Hoeft niet zo voor mij.
W
Hardtraxxer
118 posts member since 2012
last seen Mar 2026
TiMOTHYb wrote:
Kruising tussen deze en Seven.
Moest ik inderdaad ook direct aan denken maar geen problemen mee, 2 ontzettend vette tracks, kan deze dan ook wel waarderen.

Drrriveee :love:
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
TiMOTHYb wrote:
Kruising tussen deze en Seven. Hoeft niet zo voor mij.
Wel leuk om hier nog ooit een Live Edit van te maken voor Freakz at Night xd (Demons Promo Remix erbij dan he)
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Vond de eerste versie met die andere break veel vetter. Jammer dat die volledig weggehaald is.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
De break en de stukken met die zware bas zijn erg vet. Verder lijkt het inderdaad wel héél erg op een uitgewerkte midintro van Seven, voornamelijk door het screechpatroon. Ben ook niet zo gecharmeerd van de vocalen maar persoonlijk vind ik ze niet storend.
Ik vind het best een vette track, alleen jammer dat het meer doet denken aan een Seven 2.0 dan aan een opzichzelfstaande plaat.
sandervanbruggen wrote:2,0
Ga astjeblieft een eind heen met die belachelijke punten de hele tijd. >.< Met zo'n punt moet het bijna wel zo dramatisch zijn dat er productietechnisch nog niet eens iets van gemaakt is.
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
pim0412 wrote:Ik vind het best een vette track, alleen jammer dat het meer doet denken aan een Seven 2.0 dan aan een opzichzelfstaande plaat.
Dit.
S
pim0412 wrote:De break en de stukken met die zware baspruducietec erg op een uitgewerkte midintro van Seven, voornamelijk door het screechpatroon. Ben ook niet zo gecharmeerd van de vocalen maar persoonlijk vind ik ze niet storend.
Ik vind het best een vette track, alleen jammer dat het meer doet denken aan een Seven 2.0 dan aan een opzichzelfstaande plaat.
sandervanbruggen wrote:2,0
Ga astjeblieft een eind heen met die belachelijke punten de hele tijd. >.< Met zo'n punt moet het bijna wel zo dramatisch zijn dat er productietechnisch nog niet eens iets van gemaakt is.
Is voor een persoonlijk lijstje, gebaseerd op smaak niet pruducietechnisch. Moet je maar niet heel veel van aantrekken :P
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 8 days ago
In de eerse versie zat toch zoiets:
"Do you want the rawness?"
- "No doubt!"
- "Give it to me!"

Waarom is dat eruit gehaald?
Hardtraxxer
625 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Chroman wrote:In de eerse versie zat toch zoiets:
- "No doubt!"
- "Give it to me!"

Waarom is dat eruit gehaald?
Toevallig niet in de war met Fanatics - Rawness? :)
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Heb Unleashed nu een paar keer aangehad en merk dat ik nu al dit nummer aan het skippen ben... blijft toch niet zo lang leuk als ik gedacht had...

Na deze release zou hij ook wel echt he-le-maal dood gedraaid worden ben ik bang.
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Wat een onsamenhangend stuk verdriet is deze plaat. Lachwekkend. Gewoon exact dezelfde sounds die al een miljoen keer zijn gerecycled in de scene. Kicks zijn gewoon van seven, net als de fx kicks, alle jezus zelfs de titel is triest.
Last edited by Jordi on 14 Apr 2015 18:13, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
HAHAHAHAHA. Wut. Is dit serieus?
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
Hebben jullie kinderen?
S
teupie wrote:Hebben jullie kinderen?
Welke flauwe grap zou hier achter zitten xd
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
leg da oiemand uit wat er grappig aan is, want ik snap het dus niet?
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Dit nummer beschrijft precies waarom ik he-le-maal klaar ben met die huidige raw generatie. Bravo.

Dit is gewoon 90% het project van Seven. Paar "rawness" samples toegevoegd, screech in een iets ander patroon en hop, weer een trekkie klaar. Fantastisch.
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Hyperactive wrote: Toevallig niet in de war met Fanatics - Rawness? :)
Ik dacht dat dit ook in de eerste versie zat (die op Defqon gedraaid werd)
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
teupie wrote:Hebben jullie kinderen?
:lol:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Bas wrote:Dit nummer beschrijft precies waarom ik he-le-maal klaar ben met die huidige raw generatie. Bravo.

Dit is gewoon 90% het project van Seven. Paar "rawness" samples toegevoegd, screech in een iets ander patroon en hop, weer een trekkie klaar. Fantastisch.
Je haalt de woorden uit m'n mond. Moesten natuurlijk wel genoeg platen hebben voor de live-act, dan krijg je dit soort saaie, simpele tracks, kan er helaas niet meer van maken.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Rawbin wrote:
Bas wrote:Dit nummer beschrijft precies waarom ik he-le-maal klaar ben met die huidige raw generatie. Bravo.

Je haalt de woorden uit m'n mond. Moesten natuurlijk wel genoeg platen hebben voor de live-act, dan krijg je dit soort saaie, simpele tracks, kan er helaas niet meer van maken.
Nope, is al voor het eerst gedraaid op Decibel.
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
_theon_ wrote:
Rawbin wrote:

Nope, is al voor het eerst gedraaid op Decibel.
DefQon zelfs al
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Chroman wrote: DefQon zelfs al
Zelf niet op Defqon geweest maar geloof dit opzich wel. xd
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021

Ik heb hier niks meer aan toe te voegen. -.-