Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

E-Force - Crucifix (A2REC045)

Label
A2 Records
Catalogue number
A2REC045
T
Hardtraxx Addict
1063 posts member since 2012
last seen Dec 2014
E-Force - Crucifix (A2REC045)

Label: A2 Records
WEB release: 27-03-2013

Tracks:
01. E-Force - Crucifix

Samples:
View on YouTube

Bron:
http://www.hardstyle-releases.com/e-force-a2rec045
Last edited by TheSoundOfHardstylez on 05 Mar 2013 20:10, edited 1 time in total.
V
Hardtraxxer
391 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
Waar komen die coverarts vandaan? Want die bron die er nu staat vind ik vrij discutabel...
Hardtraxxer
729 posts member since 2011
last seen Mar 2017
het gaat de goede kant op qua releasen bij A2! (Als het klopt inderdaad) :thumbsup:
En wat een parel is dit weer van E-force, die drive is echt onwijs gruwelijk! :worship:
M
Hardtraxxer
403 posts member since 2010
last seen Dec 2014
al die "nieuwe" scantraxx en A2 releases wat op hardstyle-releases zijn gepost komen van de zelfde gebruiker.

die cover arts en datums zijn nog nergens terug te vinden? zelfs niet op de scantraxx site en media
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Shit is awesome. Knaller!
Hardtraxxer
762 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Ik bezoek de hardstyle-releases site redelijk vaak (evenals hardtraxx natuurlijk :D) om up to date te blijven wat betreft releases en hun release datums. De site heeft het nagenoeg altijd aan het rechte eind, maar ik vind het wel een beetje vreemd dat zij als enige in één keer met al die nieuwe data op de proppen komen... Misschien hebben ze wel een of ander dealtje gemaakt met Scantraxx dat zij de data als eerste krijgen (het betreft immers allemaal scantraxx platen)...
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Jaaaa! Klinkt weer bruut! :loving: :loving:
T
Hardtraxxer
153 posts member since 2009
last seen 18 hours ago
Awethority wrote:Ik bezoek de hardstyle-releases site redelijk vaak (evenals hardtraxx natuurlijk :D) om up to date te blijven wat betreft releases en hun release datums. De site heeft het nagenoeg altijd aan het rechte eind, maar ik vind het wel een beetje vreemd dat zij als enige in één keer met al die nieuwe data op de proppen komen... Misschien hebben ze wel een of ander dealtje gemaakt met Scantraxx dat zij de data als eerste krijgen (het betreft immers allemaal scantraxx platen)...
Ik bezoek de site ook regelmatig om hem te updaten.. Ben zelf namelijk een van de moderators daar :kiss2: .
En nee we hebben geen dealtje gemaakt met Scantraxx. (was dat maar zo :surrender: ).
Wij krijgen de artwork en releasedatums op een legale manier, welke we natuurlijk niet gaan verklappen.
A
Hardtraxxer
466 posts member since 2011
last seen Dec 2022
ThaOwner wrote: Ik bezoek de site ook regelmatig om hem te updaten.. Ben zelf namelijk een van de moderators daar :kiss2: .
En nee we hebben geen dealtje gemaakt met Scantraxx. (was dat maar zo :surrender: ).
Wij krijgen de artwork en releasedatums op een legale manier, welke we natuurlijk niet gaan verklappen.
als ze nou bij die site eens een keer de data van de releases pakken i.p.v. de data van de verrekte posts -_-
T
Hardtraxxer
258 posts member since 2010
last seen Nov 2018
dit klinkt ook weer lekker!!
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
LQ klinkt in ieder geval erg dik.
Hardtraxxer
333 posts member since 2012
last seen Oct 2024
Wat een track weer van e-force HEERLIJK ! had m al gehoord op dance-fair en dan komt hij al redelijk snel uit.
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
het gaat ineens snel bij A2Records :D in LQ klinkt hij al ziekelijk vet laat staan in HQ :D
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Gelukkig releasen ze The Resistance steeds niet, daar zit toch niemand op te wachten joh...
Hardtraxxer
874 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Heerlijke drive weer. ^^
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Positief verrast door E-Force :) .
Hardtraxxer
762 posts member since 2013
last seen 14 days ago
@tha owner

Ok, maar je snapt hopelijk wel dat t een beetje argwaan wekt als jullie ineens uit het niets als enige met allerlei data aan komen zetten... Maar als het op een legale manier gebeurt, dan is het alleen maar mooi natuurlijk.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Wat een vette plaat is dit zeg! Qua drive komt dit aardig in de buurt van Shade (of the night). Hulde aan E-Force. :worship:
N
Hardtraxx Newbie
22 posts member since 2013
last seen Jan 2023
Dikke plaat! Morgen avond E-force bij Superbash kijk er naar uit deze te horen! :worship:
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Wat mij betreft is E-Force op dit moment de vetste producer in de scene. Al zijn 2012 tracks zijn baas:

Feel The Force
Face Me
Masterclass
Shade of the Night
Dark Emotions
Attention
Passion 4 Life
NCB Remix

Deze sluit zo aan in dit rijtje; meesterlijke screeches!
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Gangsterdwerg wrote:Wat mij betreft is E-Force op dit moment de vetste producer in de scene. Al zijn 2012 tracks zijn baas:

Feel The Force
Face Me
Masterclass
Shade of the Night
Dark Emotions
Attention
Passion 4 Life
NCB Remix

True, heeft echt een hele dikke vooruitgang geboekt ook!
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Gangsterdwerg wrote:Wat mij betreft is E-Force op dit moment de vetste producer in de scene. Al zijn 2012 tracks zijn baas:

Feel The Force
Face Me
Masterclass
Shade of the Night
Dark Emotions
Attention
Passion 4 Life
NCB Remix

Alleen jammer dat ie nooit wat met zijn vetste track (naar mijn mening) heeft gedaan.
View on YouTube
Zieke sfeer & zieke drive :worship:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025

Feel The Force
Face Me
Masterclass
Shade of the Night
Dark Emotions
Attention
Passion 4 Life
NCB Remix

Alleen jammer dat ie nooit wat met zijn vetste track (naar mijn mening) heeft gedaan.
View on YouTube
Zieke sfeer & zieke drive :worship:
H
Hardtraxxer
333 posts member since 2011
last seen Nov 2016
Heeft verdraaid veel weg van ''evolved''
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
En de mid-intro doet me denken aan Firebird :P