Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 21 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Cover: E-Fect - Glorification (Deetox Remix)
HS Single

E-Fect - Glorification (Deetox Remix) (ACTDRK011)

Label
Activa Dark
Catalogue number
ACTDRK011
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 8 days ago
Wat ontzettend vet dit zeg, lekker bezig Deetox! Ik ben weer fan! :worship:
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Indy wrote:Wat ontzettend vet dit zeg, lekker bezig Deetox! Ik begin fan te worden :worship:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Heel vet Deetox! Je laat met deze plaat en Paralyzed zien dat je toch wel behoorlijk goed kan produceren. Ik ga proberen terug wat meer jouw sets bij te wonen op feesten.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 26 days ago
Helicaze wrote:Heel vet Deetox! Je laat met deze plaat en Paralyzed zien dat je toch wel behoorlijk goed kan produceren. Ik ga proberen terug wat meer jouw sets bij te wonen op feesten.
Haar eerdere platen vond ik ook prima hoor. Alleen dit is allemaal een stuk origineler in mijn ogen, wat weer een nieuwe doelgroep aanspreekt :)
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
Dalijk word ik nog fan van Deetox! Dit klinkt net als Paralyzed goed. Lekkere oude school melo
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Die kick, wat klinkt die godsgruwelijk lekker zeg! Deetox staat in een klap weer op m'n radar, als ze zo door gaat wordt ze weer 1 van de interessantere namen van 2017 :love:

Erg benieuwd ook naar Qapital, wordt denk ik echt de showcase van haar nieuwe stijl
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Heel erg vet, kijk dit soort melodieuze met flink stevige kicks begint mijn interesse wel erg te wekken.

Ook platen als Myst - Before You Go, dit is ook zo'n voorbeeld van wat ik vet vind :D
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Unknown wrote:Heel erg vet, kijk dit soort melodieuze met flink stevige kicks begint mijn interesse wel erg te wekken.
Hoe hardstyle hoort te wezen.

On: Wat een heerlijke plaat zeg. :D
Hardtraxxer
850 posts member since 2016
last seen May 2018
Heerlijke track! Prima kicks, goede drive in de mid en een vette melodie. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
chas1n wrote:
Unknown wrote:Heel erg vet, kijk dit soort melodieuze met flink stevige kicks begint mijn interesse wel erg te wekken.
Hoe hardstyle hoort te wezen.
^^
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Chroman wrote:Echt groot fan van de laatste nummers van Deetox, deze vind ik nog wel de beste.
Hardtraxxer
301 posts member since 2013
last seen Dec 2018
Niet geforceerd lomp willen doen zoals bepaalde rawproducers. Nee, hier zet ze een kwalitatief heerlijk stukje muziek weg, hulde Deetox, dit wekt interesse naar meer.
G
Hardtraxxer
563 posts member since 2016
last seen Jul 2026
Rick B wrote:Niet geforceerd lomp willen doen zoals bepaalde rawproducers. Nee, hier zet ze een kwalitatief heerlijk stukje muziek weg, hulde Deetox, dit wekt interesse naar meer.
totaal mee eens :yes:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Verassend positief. Had wel een ultieme rawcore remix verwacht, maar hij is echt tof. Prima mid-intro waarin op een leuke manier met de sounds uit de oude versie is gespeeld. Climax wel wat je mag verwachten, gelukkig geen anti-climax met deze geniale melodie. Ondanks dat dit natuurlijk niet in de buurt komt van de Zatox & Activator mix, een prima remix voor deze tijd :)
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
online now
View on YouTube

Vanaf 54:20 :drool:
Deetox toch hard op weg om een van de interessantste namen binnen de hardstyle te worden. Laatste platen zijn echt ijzersterk.
Hardtraxxer
886 posts member since 2017
last seen Aug 2019
MelvinFR wrote:Wauw, dit is echt heel vet! :worship:
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
MelvinFR wrote:Wauw, dit is echt heel vet! :worship:
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Thermometer wrote:Heerlijke track! Prima kicks, goede drive in de mid en een vette melodie. :thumbsup:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
eindelijk :drool:
R
Deze melodie blijft zo dik. Een keer luisteren en het zit de hele dag in je kop! :loving:
P
Hardtraxxer
61 posts member since 2017
last seen Nov 2018
Dikke melo & Dikke kicks, ik ben fan! Ben echt benieuwd waarmee Deetox gaat afkomen op Qapital :loving:
Hardtraxxer
886 posts member since 2017
last seen Aug 2019
PowerOfHard wrote:Ben echt benieuwd waarmee Deetox gaat aankomen op Qapital :loving:
Hardtraxxer
487 posts member since 2016
last seen 4 hours ago
Re-vamp wrote:Deze melodie blijft zo dik. Een keer luisteren en het zit de hele dag in je kop! :loving: