Vind er nog steeds niet veel aan hoor.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Klinkt lekkerder dan hij echt is in het eerste filmpje. Toch wel een redelijk fijn plaatje vanaf 4:20, leuk om ff aan te zetten als je wat afwisseling wil (tussen al die rauwe platen door)
Vroeger wel toen Slim Shore nog Dutchmaster was. Nu is het hetzelfde als bij de pitcher, showtek doet grotendeels het werk.wrote:
Produceert Dutch Master zelf niet dan?
Waarom verschijnen de nieuwe nummers van Dutch Master altijd gelijk bij releases en (bijna) nooit in de 'nieuwe tracks' sectie? Ofterwijl, waarom zijn er echt (bijna) nooit DJ's die zijn nummers draaien, wat gefilmt word en in die sectie beland. Dit is bijvoorbeeld een aardige track, maar hoor hem hier voor het eerst. 
Omdat de releasedatum er meestal bijna meteen bij word gegeven, dat is een verschil.wrote:Waarom verschijnen de nieuwe nummers van Dutch Master altijd gelijk bij releases en (bijna) nooit in de 'nieuwe tracks' sectie? Ofterwijl, waarom zijn er echt (bijna) nooit DJ's die zijn nummers draaien, wat gefilmt word en in die sectie beland. Dit is bijvoorbeeld een aardige track, maar hoor hem hier voor het eerst.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Die kick bij 2.00 is sowieso een kopie van HHZ - Subsonic(hardbass edit)wrote:View on YouTube
Haha beetje vergezochtwrote:Die kick bij 2.00 is sowieso een kopie van HHZ - Subsonic(hardbass edit)wrote:View on YouTube
Denk ook niet dat Dutch Master zijn inspiratie daar van haalt ze
Na paar keer luisteren kan ik dit plaatje wel waarderen
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Wat een lekkere plaat! 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Nee vind het nog steeds niks. Triangle of Life 2.0
en de melodie is van B-Twinz - Pandora (avatar) ;pwrote:Die kick bij 2.00 is sowieso een kopie van HHZ - Subsonic(hardbass edit)wrote:View on YouTube
magoed kvind t een heerlijke plaat, lekker zweverig, staat al paar daagies constant op
een van de dikste platen deze zomer, echt vet!
Dutch Master binnenkort bij de Magic Show? :')wrote:een van de dikste platen deze zomer, echt vet!
wrote:Dutch Master binnenkort bij de Magic Show? :')wrote:een van de dikste platen deze zomer, echt vet!
Doe maar niet, ik herinner me zijn set nog de vorige keer en dat was niet veel soeps.
Maar goed, about the release: Ik vind hem best leuk, in ieder geval al een vooruitgang op zijn laatste releases. Hier zou ik thuis best nog wel eens naar willen luisteren als hij uit is.
En waarom zetten die koekenbakkerts de full track al op youtube eigenlijk.
+1wrote:een van de dikste platen deze zomer, echt vet!
lekkere drive! 
En heerlijk hoe die kicks doorgaan in de melodie, dat doet mij toch wel kippenvel geven hoor
En heerlijk hoe die kicks doorgaan in de melodie, dat doet mij toch wel kippenvel geven hoor
-
AHardtraxxer
- 395 posts member since 2010
- last seen Apr 2018
You're the sound
vandaag is de bomb gebarste, wil deze egt graag live hore, maar dat zou betekene datk naar showtek ofzo moet bij q-base hmmm... gaat m nii worde :p
vandaag is de bomb gebarste, wil deze egt graag live hore, maar dat zou betekene datk naar showtek ofzo moet bij q-base hmmm... gaat m nii worde :p
Eindelijk een keer nummer van Dutch Master wat mij aanspreekt. 
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Kan best vet worden hoor! Ik ga er sowieso kijken denk ik...wrote:You're the sound![]()
OT: Ik vind die (mid)intro van deze plaat zo bruut/ vet/ dik/ geniaal/ lekker!!
Ik denk wel dat meer artiesten dat sample pack hebbenwrote:wrote: Die kick bij 2.00 is sowieso een kopie van HHZ - Subsonic(hardbass edit)
Nu ik hem in HQ luister vind ik er eigenlijk heel weinig aan, een van de betere Dutch Master platen de laatste tijd maar dit overtuigt mij nog steeds niet echt.
En wtf is dit gemaakt op 145 bpm ofzo?
147 volgens mijwrote:Nu ik hem in HQ luister vind ik er eigenlijk heel weinig aan, een van de betere Dutch Master platen de laatste tijd maar dit overtuigt mij nog steeds niet echt.
wrote:Dutch Master binnenkort bij de Magic Show? :')wrote:een van de dikste platen deze zomer, echt vet!