Ik hoor geen valse noten, of noten die me niet lekker liggen hoorwrote:Behoorlijk wat valse noten in die melodie maar dat zal dan (hopelijk) aan de speakers van mijn laptop liggen.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix) (DMW 086)
- Label
- Dutch Master Works
- Catalogue number
- DMW 086
-
A
Volgens mij zitten de enigste foute noten in je broek.wrote:Behoorlijk wat valse noten in die melodie maar dat zal dan (hopelijk) aan de speakers van mijn laptop liggen.
wrote:Volgens mij zitten de enigste foute noten in je broek.wrote:Behoorlijk wat valse noten in die melodie maar dat zal dan (hopelijk) aan de speakers van mijn laptop liggen.
:')
ik erger me heel erg aan die vocals, al is dit nummer zeer zeker een verbetering van het origineel.
Haha koos humorloos.wrote:wrote:Volgens mij zitten de enigste foute noten in je broek.wrote:Behoorlijk wat valse noten in die melodie maar dat zal dan (hopelijk) aan de speakers van mijn laptop liggen.
:')
Vind het wel een goeie grap
Echt vreselijk verliefd op dit nummer 
-
J
Helaas is het wel liefde op verre afstand!wrote:Echt vreselijk verliefd op dit nummer
Wat een track.
pfff die is nog flauwer dan prins diepfrisowrote:Volgens mij zitten de enigste foute noten in je broek.wrote:Behoorlijk wat valse noten in die melodie maar dat zal dan (hopelijk) aan de speakers van mijn laptop liggen.
hahahahaha stakkerwrote:pfff die is nog flauwer dan prins diepfrisowrote:Volgens mij zitten de enigste foute noten in je broek.wrote:Behoorlijk wat valse noten in die melodie maar dat zal dan (hopelijk) aan de speakers van mijn laptop liggen.
Wat is dat tuut geluidje op 1:17?
Dit is in Stardust stijl, niet?
Als je de kick van de intro vergelijkt en die lead/melodie.
Vind m wel aardig
Als je de kick van de intro vergelijkt en die lead/melodie.
Vind m wel aardig
@hardstyle.com
http://www.hardstyle.com/album/dutch-ma ... emix/31962
http://www.hardstyle.com/album/dutch-ma ... emix/31962
-
S
Op 147 bpm klinkt ie wat langzaam
Ditwrote:Heeeerlijke remixwat een energie!
heb de remix vaker geluisterd en intro is lekker energiek, melo is best dromerig waardoor ik hem toch best fijn vind 
gaat uiteindelijk toch gehaald worden
gaat uiteindelijk toch gehaald worden
wat een jankerig kaasnummer. Alleen die screech is vet, van de rest krijg ik echt een slappe.
heerlijk nummer, vond het origineel geen bal aan, maar deze heeft een lekkere intro, goede kicks, en een fijne melodie.
-
HHardtraxxer
- 191 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
Vind de remix beter dan het origineel, ook al vond ik eerst niet zoveel aan 
Lekker chill nummertje. Niks mis mee.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 15 days ago
Wat een lekkere track! Vele malen beter dan het origineel