Jou naam lijkt wel een soort mashup tussen Duro en Nitrouz Duruzwrote:alleen is dit een hele verbeteringwrote:klinkt wel leuk op zich, net als het origineel
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Duro vs NitrouZ - Crazy Music (Toneshifterz Remix) (DMWD021)
- Label
- DMW Digital
- Catalogue number
- DMWD021
- 01Crazy Music (Toneshifterz Remix)Juno
- Crazy Music (Toneshifterz Remix - Radio Edit)YouTube
Source: junodownload.com
Klinkt best lekker
Ken het origineel eigenlijk helemaal niet
Maar deze luistert mooi weg, goed werk van Toneshifterz, zoals altijd!
Maar deze luistert mooi weg, goed werk van Toneshifterz, zoals altijd!
Wat een vreselijke kut track! Zo gruwelijk dik! Love it!
Toneshifterz _0_
-
CHardtraxxer
- 83 posts member since 2011
- last seen May 2011
Albums en free releases zijn de trends van het nieuwe jaar!!
Als ook zij met een album komen, komt dat wel heel snel! Zo lang zijn ze niet op topniveau bezig.
Als ook zij met een album komen, komt dat wel heel snel! Zo lang zijn ze niet op topniveau bezig.
Vind dit nummer eigenlijk wel beter dan goed

-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
vind het origineel weer beter dan deze
Orgineel gaat boven alles!!!! Maar maakt dit er niet slecht om!
Origineel is 10x beter. Betere kicks, beter arrangement, vocals beter gecut, betere sounds, betere melo, meer drive, Enz. Oftewel waardeloze remix.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
:') :') :')wrote:Origineel is 10x beter. Betere kicks, beter arrangement, vocals beter gecut, betere sounds, betere melo, meer drive, Enz. Oftewel waardeloze remix.
Wat nou? :') :') :')wrote::') :') :')wrote:Origineel is 10x beter. Betere kicks, beter arrangement, vocals beter gecut, betere sounds, betere melo, meer drive, Enz. Oftewel waardeloze remix.
-
DHardtraxx Veteran
haha sorry. maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. alles wat jij schetst is in mijn ogen toch duidelijk precies andersom. ik weet het, ieder zijn eigen kijk en smaak op de muziek. maar zelfs dan, onbegrijpelijk..wrote:Wat nou? :') :') :')wrote::') :') :')wrote:Origineel is 10x beter. Betere kicks, beter arrangement, vocals beter gecut, betere sounds, betere melo, meer drive, Enz. Oftewel waardeloze remix.
Niet dat het origineel zo fantastisch was maar dit voegt gewoon totaal niets toe. Enne ja da's mijn mening.wrote:haha sorry. maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. alles wat jij schetst is in mijn ogen toch duidelijk precies andersom. ik weet het, ieder zijn eigen kijk en smaak op de muziek. maar zelfs dan, onbegrijpelijk..wrote:Wat nou? :') :') :')wrote:
:') :') :')
:') :') :') Erg he!
-
DHardtraxx Veteran
ja natuurlijk, en die respecteer ik ook hoor. maar dat ik me zo slecht in iemands mening kan vinden is me echt nog nooit overkomen. het hoeft toch niet persé 'iets toe te voegen'? kwalitatief is de remix gewoon veel beter, of ben ik nou gek?!wrote: Niet dat het origineel zo fantastisch was maar dit voegt gewoon totaal niets toe. Enne ja da's mijn mening.
:') :') :') Erg he!
wrote: :') :') :')
wrote:
wrote:
wrote: :') :') :')
-
DHardtraxx Veteran
:') :') :')wrote:wrote: :') :') :')wrote:
:') :') :')wrote:
:') :') :')wrote: :') :') :')
c-c-c-Combo Breakerwrote::') :') :')wrote:wrote: :') :') :')wrote:
:') :') :')wrote:
:') :') :')wrote: :') :') :')
Leuk, een topic met smilies!
Zullen we het maar weer over de release gaan hebben?
-
DHardtraxx Veteran
waarom ben ik nou de combo breaker?wrote: c-c-c-Combo Breaker
ja.wrote:Leuk, een topic met smilies!
De sounds klinken inderdaad wat moderner maar het is ook een track van 1,5 á 2 jaar oud dacht ik? Wil niet zeggen dat de remix beter is. Het origineel pompt gewoon harder en die reversed bass van de remix is zo slap als wat.wrote:Blablabla
-
DHardtraxx Veteran
wrote:
Blablabla
Mar-21-2010 is ie uitgekomen, net een jaartje oud dus. Vind het origineel ook veel beter.wrote:De sounds klinken inderdaad wat moderner maar het is ook een track van 1,5 á 2 jaar oud dacht ik? Wil niet zeggen dat de remix beter is. Het origineel pompt gewoon harder en die reversed bass van de remix is zo slap als wat.wrote:Blablabla
ik onderbouw tot 2 a 3x toe mijn mening en bij jou komt er echt helemaal niks zinnigs uit, lutser.wrote:wrote:
Blablabla
-
DHardtraxx Veteran
ik heb mijn mening al voldoende onderbouwt, maar die mening is dus niet zinnig volgens jou? genoeg ge-blablabla't en gelutsert voor nu, liev doen weer?wrote:ik onderbouw tot 2 a 3x toe mijn mening en bij jou komt er echt helemaal niks zinnigs uit, lutser.wrote:wrote:
Blablabla
Wat een onderbouwing, heb alleen maar smileys en domme quotes gezien. Oja en iets over dat het kwalitatief beter was, zonder dan te vermelden WAT je beter vond.wrote:ik heb mijn mening al voldoende onderbouwt, maar die mening is dus niet zinnig volgens jou? genoeg ge-blablabla't en gelutsert voor nu, liev doen weer?wrote:ik onderbouw tot 2 a 3x toe mijn mening en bij jou komt er echt helemaal niks zinnigs uit, lutser.wrote:
-
DHardtraxx Veteran
ik heb dat WEL vermeld. bij dat hele rijtje waar jij aangaf dat je dat niet beter vond, gaf ik aan dat ik het daar niet mee eens was en er juist de tegenovergestelde mening van heb. ook heb ik duidelijk aangegeven dat ik de hele remix zelf kwalitatief beter vind.wrote: Wat een onderbouwing, heb alleen maar smileys en domme quotes gezien. Oja en iets over dat het kwalitatief beter was, zonder dan te vermelden WAT je beter vond.