Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
HS ID

Dr Phunk & Timmy Trumpet - ID (Hava Nagila)

Listen onMixcloud
D
Hardtraxxer
311 posts member since 2017
last seen Jan 2026
Artiest: Dr Phunk & Timmy Trumpet

Track(s): ID [Hava Nagila]

Sample/video:
View on Mixcloud
@ 18:04

Bron: Defqon, hij zegt nieuw nummer met Timmy Trumpet
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Wat is die Timmy Trumpet opeens met de halve scene aan het collaben? Die hoef ik straks echt niet op een hardstyle feest te zien hoor
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Chroman wrote:Wat is die Timmy Trumpet opeens met de halve scene aan het collaben? Die hoef ik straks echt niet op een hardstyle feest te zien hoor
Hij denkt ik trap even een deur in bij hardstyle, heel bijzonder inderdaad. Laat hem dan maar met een soloplaat komen en kijken of dat wat is ipv met iedereen samen te werken
Hardtraxx Elite
2621 posts member since 2015
last seen 2 hours ago
Chroman wrote:Wat is die Timmy Trumpet opeens met de halve scene aan het collaben? Die hoef ik straks echt niet op een hardstyle feest te zien hoor
Hij draait best wat hardstyle plaatjes in zijn setjes, denk vandaar dat hij wat collabs aangaat hier en daar.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Jammer dat deze schijt irritante gerecyclede melodie gebruiken... Er zit wel een flinke bak drive in de track :bomb:
D
Hardtraxxer
last seen Jan 2026
View on Mixcloud
47:31, lijkt erop dat Dr Phunk deze plaat heeft 'gegeven' aan Steve Aoki ten koste van zijn eigen naam.
Goed om te zien dat de top DJs in de wereld hun eigen muziek kunnen maken... :thumbdown:
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Zegt de tracklist dat het een Steve Aoki track is dan?
A
Denk dat de hardstyle djs wat graag met Timmy Trumpet willen horen, die verdient wel even wat meer/is heel veel bekender
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Die vent draait best dikke setjes. Ik dacht ook eerst dat het weer zo'n random mainstage edm artiest was die even om het hardstyle hoekje kwam kijken maar vind wat hij doet best dik. Z'n set op Tomorrowland 2018 (volgens mij) was ook best lomp, stuk lomper dan Coone's set, die daar juist als eerste hardstyle DJ op de main kwam draaien.
D
Hardtraxxer
last seen Jan 2026
zeke wrote:Zegt de tracklist dat het een Steve Aoki track is dan?
Als je in die Mixcloud nar 46:25 gaat;
"Alright guys, we are about to debut another brand new song, are you ready, to hear a song, by myself and Timmy Trumpet right now!?"
A
Mss stond Dr phunk op de stage??
D
Hardtraxxer
last seen Jan 2026
Anonymous wrote:Mss stond Dr phunk op de stage??
Volgens de beelden niet;
Ergens in de 49ste minuut;
View on Facebook
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Dan nog.
Je weet niet wat voor afspraken er over gemaakt zijn.
Wellicht is Dr Phunk er juist blij mee.

En dat ook top dj's gebruik maken van ghostproducers is allang geen geheim meer.
D
Hardtraxxer
last seen Jan 2026
zeke wrote:Dan nog.

En dat ook top dj's gebruik maken van ghostproducers is allang geen geheim meer.
Ik heb nooit gezegd dat Dr Phunk er niet blij mee kan zijn of van profiteert. Mijn punt is alleen dat het jammer is dat om te zien dat de bekende (DJ Mag) DJs hun muziek niet zelf maken. Tuurlijk, niets nieuws.
Hardtraxxer
809 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Dyon_R wrote:
zeke wrote:Dan nog.

Ik heb nooit gezegd dat Dr Phunk er niet blij mee kan zijn of van profiteert. Mijn punt is alleen dat het jammer is dat om te zien dat de bekende (DJ Mag) DJs hun muziek niet zelf maken. Tuurlijk, niets nieuws.
Dr. Phunk zou ik anders ook geen echte producer noemen, die man was nergens geweest zonder samples of melodieën rippen. Maar dan ook echt nergens.