Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
GHardtraxxer
- 212 posts member since 2011
- last seen Jan 2020
-
GHardtraxxer
- last seen Jan 2020
Heeft er niemand iets over te zeggen? :p, ik vind het toch wel knap dat hij als tek/jump dj zo'n hardstyle track kan maken
-
BHardtraxxer
- 135 posts member since 2010
- last seen Sep 2013
Hij heeft vroeger veel vaker Hardstyle gemaakt, daar is die zelfs mee begonnen.wrote:Heeft er niemand iets over te zeggen? :p, ik vind het toch wel knap dat hij als tek/jump dj zo'n hardstyle track kan maken
Enkele alliassen:
Da TeddyBearZ
Sense
Faith
Verder klinkt die ohooohooo wel heel erg hetzelfde als die in Year Of Summer..
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Idd, Jordy is juist begonnen met Hardstyle!
Stapt hij ook definitief over? Is bij meerderen een succes gebleken..
Is op zich wel een redelijk plaatje maar vind het nog niet je van het, het wordt nergens echt dat ik zeg van: Wauw! Je hoort wel nog wat jump/tek invloeden, maar dat is logisch en ook niet erg ofzo
.
Is op zich wel een redelijk plaatje maar vind het nog niet je van het, het wordt nergens echt dat ik zeg van: Wauw! Je hoort wel nog wat jump/tek invloeden, maar dat is logisch en ook niet erg ofzo
Vind de 2e climax toch wel aardig met een goede drive. Klinkt wel prima.
Laat hem maar bij de tek proberen zen ding te doen, hij doet bijna niets anders dan bootlegs maken. Als er iets is dat ik wel kan missen zijn het bootlegs
Moest trouwens ook meteen aan year of summer denken, inpakken en wegwezen zou ik zeggen!
-
GHardtraxxer
- last seen Jan 2020
https://www.facebook.com/photo.php?v=53 ... =2&theater ik zou dit ook maar eens beluisteren 
Vreselijk dit
The Logical Song voor de 1000000000x rippen en dan YOS nog als toetje...
The Logical Song voor de 1000000000x rippen en dan YOS nog als toetje...