Dit is overduidelijk geen remix, gewoon een Donkey track.
Wat doen we toch moeilijk met z'n allen, we vragen het P-Stylez gewoon!wrote:Dit is overduidelijk geen remix, gewoon een Donkey track.
Wat doen we toch moeilijk met z'n allen, we vragen het P-Stylez gewoon!wrote:Dit is overduidelijk geen remix, gewoon een Donkey track.
Die 3 zijn allemaal al wel eens gedraaidwrote:Dat er remixes zijn betekent natuurlijk niet automatisch dat ze gedraaid worden door de live-act zelf hewrote:Atrocity (B-front remix), Silver bullet (toneshifterz remix, follower(noisecontrollers remix)?
Dat, al die geluidjes zijn typisch the pitcher.wrote:Ik wil weer tracks a la 3/4 jaar geleden, dat waren nog echte knallers met een echte Donkey sound. Dit klinkt jammer genoeg veel te veel B-Front / The Pitcher achtig. Maargoed ik ben benieuwd hoe het in HQ klinkt.
wrote:Lekker plaatje van Wildstylez
Moet gelijk aan die stream denkenwrote:Iedereen weet toch dat de Donkey Rollers B-front platen draait in hun liveset?! Tsjonge jonge tom, ik had je wat hoger ingeschatwrote:Je bedoeld toch hopelijk niet een officiele bron of dit wel een donkey plaat is?
Vage opbouw, zeg dat wel. Erg lekker, dat ook.wrote:Ja, deze is op zich best tof. Lekkere vage opbouw naar de anti-climax toe.