Vind het allbei heerlijke tracks! voorkeur gaat naar Not Afraid! 
Hopen dat Fusion wat gaat aanzetten met releasen!
Hopen dat Fusion wat gaat aanzetten met releasen!
Komt een videoclip van, dus dat word een 1-trackerwrote:Had de track van met The Pitcher samen hier ook wel bij verwacht
Dit. Op To The End wacht ik al te langwrote:Had de track van met The Pitcher samen hier ook wel bij verwacht
Is een collabwrote:Doe mij de oude DR platen maar!
Vind ze niet slecht maar ik mis die lekkere sfeer wat hun altijd in de platen hadden..
Kicks lijken trouwens wel op The Pitcher - To The End.. Weet niet of et een Collab is maar op de HB 2013 CD staat dat het een solo track is van The Pitcher..
Laat ze D.O.N.K.E.Y maar eens releasen denk dat iedereen daar op wacht
wrote:Redelijke release, maar mist het epische van eerdere platen van Donkey Rollers.
dit dus helemaal... ik hou het ook wel bij hun oude platen.wrote:Donkey Rollers zijn een goede afspiegeling van Fusion geworden, beide gezakt naar een lachwekkend niveau in zo'n beetje dezelfde tijdsperiode. De hele sfeer en agressie die de oudere platen wel hadden zijn hier totaal verdwenen, gewoon Pitcher platen dit. Ik ga Voice of Conscience of LMPSJNK nog maar eens opzetten.
Eens.wrote:Donkey Rollers zijn een goede afspiegeling van Fusion geworden, beide gezakt naar een lachwekkend niveau in zo'n beetje dezelfde tijdsperiode. De hele sfeer en agressie die de oudere platen wel hadden zijn hier totaal verdwenen, gewoon Pitcher platen dit. Ik ga Voice of Conscience of LMPSJNK nog maar eens opzetten.
Jammer genoeg de waarheid.wrote:Donkey Rollers zijn een goede afspiegeling van Fusion geworden, beide gezakt naar een lachwekkend niveau in zo'n beetje dezelfde tijdsperiode. De hele sfeer en agressie die de oudere platen wel hadden zijn hier totaal verdwenen, gewoon Pitcher platen dit. Ik ga Voice of Conscience of LMPSJNK nog maar eens opzetten.
wrote:Redelijke release, maar mist het epische van eerdere platen van Donkey Rollers.
Ja dacht het al zo aan To The End te horen.wrote:Is een collabwrote:Doe mij de oude DR platen maar!
Vind ze niet slecht maar ik mis die lekkere sfeer wat hun altijd in de platen hadden..
Kicks lijken trouwens wel op The Pitcher - To The End.. Weet niet of et een Collab is maar op de HB 2013 CD staat dat het een solo track is van The Pitcher..
En die 2007 edit van Strike Again, is die al ergens uitgekomen?wrote:Doe mij de oude DR platen maar!