2012 mist idd iets...
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Helemaal niks mis met 2012 topplaat 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ik vind aan 2012 niet zoveel aan, Innocent is de beste van allemaal 
Ik denk dat Innocent de lat zo hoog heeft gelegd dat 2012 een beetje tegenvalt 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Dikke productie weer van de mannen 
-
DHardtraxxer
- 593 posts member since 2009
- last seen Nov 2023
ja iddwrote:Ik denk dat Innocent de lat zo hoog heeft gelegd dat 2012 een beetje tegenvalt
-
K
- 8 posts member since 2009
- last seen Jul 2009
Vindt die vocals echt zwaar bruut ... echt duister en kil Innocent blijft de beste idd 
Metro komt er op, bevestigd via Twitter.
@fusionrecords please tell me the donkey rollers EP has metro on it!
@Dualdriven maybe... yeah it is
Ow dan is het nog maar afwachten welke erop gaan komen.
Misschien weer een EP1 en EP2 zoals bij Hardstyle Rockers. Zou wel erg netjes zijn!wrote:Ow dan is het nog maar afwachten welke erop gaan komen.
Heb het gevraagd via Twitter, misschien komt er een reactie op.
Ja, Fusion is niet zo moeilijk in zulke dingen. NC 6 trackertje hoppa, EP1 en EP2. Terwijl A-lusion niet eens een EP van 3tracks mag bij scantraxx.wrote:Misschien weer een EP1 en EP2 zoals bij Hardstyle Rockers. Zou wel erg netjes zijn!wrote:Ow dan is het nog maar afwachten welke erop gaan komen.
Ja da's idd echt zonde van Scantraxx, nooit meer dan 2 tracks op 'n vinyl..wrote:Ja, Fusion is niet zo moeilijk in zulke dingen. NC 6 trackertje hoppa, EP1 en EP2. Terwijl A-lusion niet eens een EP van 3tracks mag bij scantraxx.wrote:Misschien weer een EP1 en EP2 zoals bij Hardstyle Rockers. Zou wel erg netjes zijn!wrote:Ow dan is het nog maar afwachten welke erop gaan komen.
Maarja, hopen dat Overcome erop komt
Kan nergens terugvinden dat dit zeker een 6-tracker wordt. Is dat al zeker?
Klopt ook niks van geloof ik.wrote:Kan nergens terugvinden dat dit zeker een 6-tracker wordt. Is dat al zeker?
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
NC maakt een 6 tracker DR niet
Op frontpage staat dat er 6 tracks opkomen maar klopt niks van.wrote:NC maakt een 6 tracker DR niet
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
waarom dan wel niet, ze hebben het zelf bevestigd
Hij heeft het nog steeds over DR denkwrote:waarom dan wel niet, ze hebben het zelf bevestigd
En Squaretraxx dan?wrote:Ja, Fusion is niet zo moeilijk in zulke dingen. NC 6 trackertje hoppa, EP1 en EP2. Terwijl A-lusion niet eens een EP van 3tracks mag bij scantraxx.wrote:Misschien weer een EP1 en EP2 zoals bij Hardstyle Rockers. Zou wel erg netjes zijn!wrote:Ow dan is het nog maar afwachten welke erop gaan komen.
Vast omdat ze er net mee beginnen. A-lusion platen verkopen wss al goed genoeg zonder een 3e track. Wel een beetje jammer natuurlijk. Het is niet alsof Scantraxx releasewaardige nummers tekort komt.wrote:En Squaretraxx dan?
Donkey Rollers - Metro / Innocent / Justice for All / Overcome (Fusion054-5)
Label:Fusion Records
A1:Donkey Rollers - Metro
A2:Donkey Rollers - Innocent
B1:Donkey Rollers - Justice For All
B2:Donkey Rollers - Overcome
Bron: Artwork van de hoes: http://www.fusionbv.com/images/donkeysleevemetrojfa.jpg
Label:Fusion Records
A1:Donkey Rollers - Metro
A2:Donkey Rollers - Innocent
B1:Donkey Rollers - Justice For All
B2:Donkey Rollers - Overcome
Bron: Artwork van de hoes: http://www.fusionbv.com/images/donkeysleevemetrojfa.jpg