Nog steeds niet beter dan het origineelwrote: Wat vinden jullie er nu van?
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- Chaos (Radical Redemption Remix)YouTube
Source: hardtraxx.com
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 19 hours ago
Moet een remix het origineel overtreffen dan?wrote:Nog steeds niet beter dan het origineelwrote: Wat vinden jullie er nu van?
Erg vette remix, zou het niet erg vinden om dit voorbij te horen komen
Je kan de plaat an sich toch gewoon beoordelen, iedereen deed alsof het een regelrechte belediging van het origineel zou gaan worden, daar gaat het me om 
Ben benieuwd hoe het album van DR eruit gaat zien, album vol met remixen?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Wat ben je toch ook een sukkelwrote:Ik vind het nikswrote:
Wat vinden jullie er nu van?Maar dat ligt meer aan mij dan aan deze plaat an sich hoor. Het doet me gewoon niks meer, daar waar de tracks van 'vroeger' en deze in het bijzonder, dat wel deden.
Die reactie van mij was ook voornamelijk vanuit sentiment gepost. Wat mij betreft zijn er namelijk niet veel tracks beter dan het origineel van Chaos. Vandaar dat je dan van te voren al weet dat het niet beter gaat worden.
Verder begrijp ik jullie standpunt ook wel hoor. En daarbij is het natuurlijk ook alleen maar leuk dat mensen op deze manier toch bij het luisteren van het origineel uitkomen.
wrote:Overtreft het origineel bijlange na niet, maar toch een leuke twist aan gegeven. Hoop het origineel wel weer vaker te horen nu!
Wow, heeeeel dik wat ik er tot nu toe uit op kan maken. 
Een geslaagde remix vind ik. Dat hij het origineel niet gaat overtreffen weet je van te voren.
Dit.wrote:Een geslaagde remix vind ik. Dat hij het origineel niet gaat overtreffen weet je van te voren.
wrote:Een geslaagde remix vind ik. Dat hij het origineel niet gaat overtreffen weet je van te voren.